Prima

Snelle levering prima

Rinie

Topservice

Ik heb de afgelopen periode verschillende artikelen besteld en of het nu een groot of klein artikel betreft telkens weer werd het artikel snel geleverd. Ik kan dus niets anders zeggen dat ik erg tevreden bent over Koopjedeal.nl

Koert
30-07-2017

Bij koopjedeal voel je je nooit bekocht!

Uitstekende service en kwaliteit. Een absolute aanrader!

Leuke producten

Goede en nette afwikkeling en klantvriendelijk

Marlies

Snelle afhandeling

Ik had gordijnen besteld en die werden zeer snel bezorgd

Annie
30-07-2017

Geweldige service met persoonlijke noot en goede oplossing

Wij hadden pech met de bestelde Cyclone Vacuum stofzuiger; waarschijnlijk is dat een fabricagefout geweest want het steelgedeelte brak tijdens stofzuigen van de romp af; na een telefoontje en e-mail met foto en verdere gegevens om deze op te sturen werd aangegeven dat deze stofzuiger ook niet meer verkocht werd en we het bedrag van de stofzuiger tegoed kregen. bij de eerstvolgende bestelling vergaten we dit en die werd dus gewoon na betaling afgeleverd. Pas na maanden nam ik opnieuw per e-mail contact op voor een nieuwe bestelling voor het tegoed bedrag en die werd door de klantenservice meteen in gang gezet. De bevestiging kregen we ook per e-mail en enkele dagen later werd alles zonder problemen netjes bezorgd. Service in optima forma voor ons.

30-07-2017

Afhandeling perfect, maar communicatie?

Iedere stap, die je onderneemt bij Koopjedeal wordt normaliter helder gecommuniceerd. Zo kan iets negatiefs toch nog positief worden. Streepjesoverhemd besteld, ruitjesoverhemd gekregen. Retour was geen probleem. Ik durf alleen geen overhemd meer te bestellen, want de afbeelding op internet komt dus niet overeen met wat geleverd wordt. De oorzaak is mij als klant niet duidelijk gemaakt. Als dat wel het geval was, had ik inmiddels mogelijk al meer overhemden besteld. Verbeterpuntje! Voor de rest niets dan lof. Dus toch een 8.

Goed product

Een heel snelle afhandeling van mijn bestelling, vertrouwd en gemakkelijk te bestellen kortom een TIEN

Goed

Correcte afhandeling en snelheid

Roel
30-07-2017

Iedere deal is ook een koopje

In een behoorlijk aantal gevallen heb ik een prima deal kunnen sluiten. Nooit spijt gehad. Eén keer was er een probleem maar de klantenservice heeft dat op uitstekend wijze opgelost. Houden zo!

Ingrid

Leuk voordeel

Leuke aanbiedingen, de prijs scheelt bij sommige artikelen wel heel veel met in de winkel.

Vlotte levering, Ik vindt alleen de verzendkosten een beetje hoog.

Aanrader

Bestellen gaat gemakkelijk en overzichtelijk. Betaling gaat soepel. Levering altijd overeenkomstig de afspraak en bij vertraging altijd bericht. Misschien voor vaste klanten een idee om betaling achteraf te genereren zoals bij Bol.com

Guus

Geef effe een seintje!

6 eetkamerstoelen gekocht. Prima verpakt, goed spul. Maar.geheel onaangekondigd bij de buren afgeleverd. Twee enorme dozen. Handig als je even een appje stuurt over bezorgmoment. Dan had ik iemand kunnen inlichten.

Leendertjan

Voortreffelijk

Je denkt eigenlijk kan dit niet .zoveel service en begeleiding van je bestelling.heel goed.:}

29-07-2017

Prima producten voor een lage prijs.

Ik heb al verschillende producten besteld en het de service is prima. Via de mail word ik op de hoogte gehouden van de procedure en de bezorging. Soms zijn er leuke actie. Bijvoorbed in de zomer zonder bezorgkosten. Ook het opbouwen van punten is leuk.

Maddy
29-07-2017

Bestelling klopte niet met beschrijving.

Alles goed gemaakt met nazending.

Hanny

Fantastische site

Heel goede ervaring netjes op tijd geleverd

Marie-José

Leuke koopjes!

Bij Koopjedeal kun je voor leuke prijsjes leuke aankopen doen!. Makkelijk te bestellen en het wordt thuis bezorgd. Goede service.

Lex

Gewoon goed

Alleen maar positief

Rick
29-07-2017

Breed assortiment en retouren geen probleem

Nieuwsbrief met verrassende artikelen en voor ieder wat wils tegen aantrekkelijke prijzen. Klantenservice heeft goede bereikbaarheid