Ad

Problemen met retourneren

Wil artikel retourneren. de retouraanvraag ingediend en werd goedgekeurd. toen wachten op de mail met de goedkeuring en een beschrijving hoe te handelen. Kreeg geen mail. heb gebeld en ze hebben de mail opnieuw gestuurd ook die kwam niet aan.Toen via chat weer aangegeven dat het niet lukt, kreeg toen wel een mail met een alternatieve manier on te verzenden en dat werkt

Piep

De zojuist aangeschafte muggenverdrijvers/sleutelhangers jagen niet alleen de muggen weg, maar ook alle huisdieren en mensen in de kamer. Wat een piep piep piep. Soms zit het mee en soms zit het tegen.

Uitstekende service

Altijd een nette en goedelevering en snel.

Leon
29-07-2017

Goede producten aan redelijk goedkope prijzen en fantastische service.

Lekker makkelijk en snelle levering.

Pat

Snelle levering

Zoals beloofd via de website, waren de artikelen binnen 48 uur in mijn bezit

Jolanda

Super deals!

Ongelofelijk dat je voor die prijzen zulke mooie producten kunt kopen!

Jac
29-07-2017

Alle belofte komen ze na

Als je terug wil sturen geen enkel probleem .

een eerlijk en goed koop bedrijf waar ik erg tevreden mee ben \ raad het iedereen aan om hier te kopen

Super snel en correct

Volgens afspraak zeer snelle levering

Han

Organisatie

Prima organisatie!, maakt waar wat beloofd is!

Emile

Goeie deals en betrouwbaar

Altijd goede ervaringen gehad

Ine

Super snel.

Snelle levering. Goede track en trace

Roland
28-07-2017

Koopjesdeal doet wat het belooft!

Vele zaken gekocht via koopjesdeal. Altijd snelle en correcte levering van vele leuke artikelen. Als er al een keer een slecht product tussen zit is retourneren geen probleem. Maw goede service voor leuke producten waarbij de puntenregeling klantentrouw bevorderd.

Super

Overzichtelijke site, makkelijke betalen met ideal en snelle levering en keurig begeleid met post.nl

Arne

Snel, goed, voordelig

Snel, voordelig en goed

Jwbouwman

Leuke dingen

Goed en snel geholpen

Vivienne
28-07-2017

Win-win bij Koopjesdeal !

Van mijn matras was van de tijk (hoes) de rits stuk bij levering. Kan gebeuren, wel lastig. Na een telefoontje is dat heel handig opgelost. Mijn suggestie om niet de gehele matras terug te hoeven sturen is overgenomen. Zo hoefde ik niet mijn matras te retourneren maar wordt er komende week een nieuwe tijk toegestuuurd. Win -win voor alle partijen. Goedkoop en met weinig gedoe. Top service, Femke van de klantenservice complimenten! Vriendelijke groeten, Vivienne van Leuven

Martien
28-07-2017

What you see is what you get!

Vaak spullen besteld en geen enkele keer een tegenvaller! Binnen aangekondigde verzendtermijn mijn spullen ontvangen en nooit iets hoeven retourneren. Top!

Myriam

Goedkope website

Hier kan je goedkoop spullen kopen

Leuk iets anders

Verassend isde prijs kwaliteit

RICK

Gebruiksaanwijzing

Onlangs heb ik de led zaklamp besteld en ontvangen. Helaas ook weer retour gezonden. Voldeed niet aan de verwachting of was defect. Mede door afwezigheid van een gebruiksaanwijzing. Heb er telefonisch contact over gehad en er is mij gezegd dat er ook geen gebruiksaanwijzing voorradig was. Jammer! Groet, Rick.