Lambert
27-07-2017

I have a good feel by buing Koopjedeal

Prima spullen prima bezorging

(NO) soft close toiletbril

Twee soft-close toiletbrillen besteld, keurig verpakt verzonden.

Na ontvangst, één van de brillen uit de verpakking gehaald, Helaas bleek bril 1 geen soft-close type te zijn. Bril 2 bleek ook niet uit de juiste categorie te komen.

Een klacht gestuurd - waarop niet inhoudelijk is gereageerd - en een retouraanvraag gedaan. Deze laatste werd gehonoreerd en vervolgens correct afgehandeld .

Voor de levering (duurt wel een aantal dagen.) en retourafhandeling gemiddeld een 7; Klachtafhandeling een 5. Overall een 6.

27-07-2017

Goede service bij garantie afhandeling

Had 3 stuks micro SD kaartjes gekocht van 32 GB daar ging 1 stuks van defect, ruilen was geen probleem, alleen het ontdekken hoe het werkte was even puzzelen. Alleen jammer dat de 32GB op waren, heb daarom gekozen voor twee maal 16GB en die werden razendsnel geleverd.

Gerhard

Sleep Zomer Dekbedden 140x200

Zo als jullie zeggen dat het lekker koel is in de zomer ,zo ervaren wij het als een sauna zo warm.wij zijn er echt niet tevreden over het valt ons erg tegen.

27-07-2017

Verrassend goedkoop, verrassend goede service

Heel adequaat werd er gereageerd op een retourzending. Snel, zonder extra kosten het juiste product ontvangen.

Snel en voordelig

Mooie aanbiedingen tegen een voordelige prijs die ook nog snel geleverd worden

Joseph

KOOP GOED EN GOEDKOOP BIJ KOOPJEDEAL.NL

Al veel keren iets besteld. Altijd leuke dingen en verrassende prijzen. De levering is zeer snel; vaak al binnen 4 dagen. En is er iets niet naar wens; even contacten en je kan het retourneren, zonder vragen en snel je geld terug op de rekening. Wat kan een mens blijer maken?

Altijd vlot

Snelle levering en prijsbewust

Afspraak is afspraak

Alles op tijd geleverd, donker krijg je bericht.

Alexander
27-07-2017

Hoge korting voor een goed product

Erg leuk koopje voor een NASA kussen. Bedankt!

Leuke aanbiedingen.

Iets gekocht, was super. Wel vel mail-rekkame EN vaak dezelfde producten in mails? DAT weet ik dan wel hoor. Maar vaak leuke aanbiedingen.

Gerda

Good and fast

Snelle levering en goede kwaliteit

Waar voor je geld

Leuke aanbiedingen en snelle correcte levering.

Dick
27-07-2017

Kwaliteit voor en betaalbare prijs en snelle levering

Ik ben best tevreden over de artikelen die aangeboden worden., Sommige artikelen behoeven wat meer gedetailleerde uitleg over het funktioneren ervan, maar voor de rest: in dit spoor verder

Hennie

Kussens hoofdlampje tuinlampen

Dat de besteld hadden is goed en kwam op tijd aan

Joop

Bureaulamp Snel en goed geleverd

De "Dreamled Sensor Bureaulamp met USB-poort" is een fijne lamp met veel instellingen voor intensiteit en kleurtemperatuur. De levering was correct. Eerder hebben we ons vergist met de bestelling van 2 fietsspiegels, die ons zwaar tegenvielen. Jammer, dat we te laat waren om ze te retourneren. Ook over eerdere bestellingen zijn we altijd tevreden geweest!

T.
27-07-2017

Veel reclame. wel knappe spullen

Je krijgt veelste veel mail van deze online winkel. Maar ze verkopen wel leuke spullen. Toch moet je de beschrijving die bij de artikelen staan, Erg goed lezen.

Het zadel

Een maandje geleden bestelde ik het zadel waar jullie veel reclame voor maken. Tot mijn schrik paste het zadel niet op de fiets waarvoor ik die had bestemd. Na een telefoontje met de klantendienst werd het probleem zeer soepel en genereus opgelost. Ik kreeg het geld, inclusief de bezorgkosten, binnen enkele dagen teruggestort. Het zadel hoefde ik niet terug te sturen. Prima geregeld dus.

Perfecte service/levering

Prima ervaring ondervonden

Hanny

Alles gaat snel

Tot op heden verloopt alles vlekkeloos.