Arie

Service

Vlot en goed geholpen.

Henske

Doen wat ze beloven

Producten komen op tijd binnen, als dat niet mogelijk is wordt je netjes op de hoogte gebracht. Mogelijkheid tot het volgen van het product van bestelling tot voordeur.

Derrick

Twee duimen omhoog

Gemaakte afspraken worden nagekomen. Is niet overal zo. Tot op heden dus duim OMHOOG!

Janneke

Prima service

Eerst een niet volledige bestelling ontvangen. Na het sturen van een mail probleem heel netjes en snel opgelost.

Liekele
27-07-2017

Koopjedeal is veel voor weinig

Uitstekende snelle levering

Jack

Gewoon goed en betrouwbaar

Alleen maar goede ervaringen

Sjef

Super snel lekker goedkoop

Uitermate tevreden, gaan er zeker nog meer gebruik van maken

Hein
27-07-2017

Goede Producten tegen scherpe prijzen met stipte levering

De producten zijn aantrekkelijk en van goede kwaliteit. de bezorging is duidelijk en stipt door PostNL. NB de nieuwsbrief komt wel erg vaak in mijn inkomende Postbus en dat mag wel wat minder.

'n pretig internetbedrijf.

Heel goede service en klant vriendelijk.

Dieneke
27-07-2017

Idd koop-je-deal (mooi gevonden)!

Via een vriendin attent gemaakt op jullie site. Erg goedkoop en bovendien mooie producten. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.

weer een tevreden klant!

Netty

Goedkoop snel en makkelijk

Ben erg tevreden

Zeer tevreden

Snelle levering, prima verpakt en werkt perfect

Fred

Goede en uiteenlopende aanbiedingen

Simpel, snel en niet duur

Annie
27-07-2017

Met koopjesdeal Ben je altijd goed bediend

Tot nu toe ben ik altijd tevreden geweest. Snelle levering en op tijd.

27-07-2017

Vaak goed, maar kan nog beter

Veel leuke dingen, maar. De solar verlichtingsaanbiedingen zijn niet altijd van goede kwaliteit!

27-07-2017

Goede service en snelle levering

Eenvoudig bestellen, en vlotte levering. Bij vragen kun jij altijd de chat gebruiken.

Anja

Prima site

Alles wzt ik heb gekocht is prima

26-07-2017

Snel, voorrdelig en goede kwaliteit

De laatste jaren hebben wij meerdere artikelen gekocht. Wat ons steeds opvalt is de snelheid waarmee onze bestellingen worden afgeleverd. De kwaliteit is goed te noemen, terwijl de hoge kortingen natuurlijk een belangrijk gegeven zijn bij het doen van onze keuzes. Wel soms jammer dat ondanks een snelle bestelling het product al uitverkocht is.

Wilma

Gevarieerd aanbot

Goede service bij retour zenden

Kevin

Handige website

Handige website met veel verschillende producten, en bij elke aankoop spaar je euro's korting die je bij je volgende aankoop weer kunt gebruiken.