Matheus
26-08-2020

Altijd weer bij passende aanbiedingen

Bestelling en levering geen enkel probleem.

Joke
25-08-2020

Prima kwaliteit met een voordelige prijs

Bezorging volgens afspraak in advertentie vermeldt. Keurig op de hoogte gehouden status bestelling /levering via mail.

Snelle service

Onwijs blij met goede service en afwikkeling

José

Cool

Heb een air cooler van Dutch Originals aangeschaft en ben er zeer blij mee werkt naar behoren en dat voor een schappelijke prijs het is een aanrader

Joost
24-08-2020

Super, ook als iets niet goed was

De ontvangen parasol was kwalitatief niet wat wij verwacht hadden.

Na tel.overleg met de klantenservice werd de order teruggedraaid en binnen twee werkdagen stond het geld weer op mijn rekening.

Ingeborg
24-08-2020

Heerlijk relaxen op het terras

Met deze schommelstoelen, is het heerlijk relaxen op het terras .

Ze zitten geweldig , zijn mooi en stevig

Eenvoudig in elkaar te zetten .

Helemaal top , ben er zo blij mee

Carla

????

Goede service na mankement

Feike Anne
23-08-2020

De producten van koopjedeal,nl zijn heel goed en niet duurur

Mijn ervaring is dat het een prima bedrijf is

Wout

Leuke aanbiedingen

Ik koop al jaren leuke artikelen bij koopjedeal.nl. Eigenlijk nooit teleurgesteld geweest. Iets snellere levering zou nog leuker zijn, maar verder heel tevreden.

Remco
23-08-2020

Als het geld van de klant maar binnen is,,,,,,,,

- 10 aug. besteld, schriftelijke belofte uiterlijk 12 aug. bezorgd, uiteindelijk na veel gezeur van mijn kant pas op 18 aug. geleverd.

- 2x gebeld en 1x gemaild op 12 aug. Niets zichtbaar in systeem voor de klantenservice, ook geen trackcode. In tussentijd veel mailverkeer gehad, beloftes 12 aug:de dag is nog niet om, we nemen ook wel eens een andere vervoerder…., vanavond of uiterlijk morgenvroeg heeft u de trackcode…

- 13 aug loop van de middag mail ontvangen met trackcode, maar pakje was nog niet bij Postnl, dat bleef ook zo op 14, 15, 16, 17 aug. Wel code, geen pakje bij Postnl….

- Uiteindelijk heeft men/ blijkt nu dus op 13 aug. maar een track code aangemaakt. Zonder ook maar een idee te hebben waar het pakje was. Dit om van het gezeur van de klant af te zijn. Leverancier kreeg de schuld, Postnl had het gedaan, omderzoek opstarten…… Veel woorden, maar geen echte daden

- Men wilde in eerste instantie het geld pas terugstorten als het pakje bij de leverancier of bij Postnl. weer boven water zou komen…. Dat had ook heel lang kunnen duren. Niet accoord, uiteindelijk een afspraak van terugbetaling afgedwongen van max. 5 dagen na start onderzoek.Uiteindelijk kwam het pakje dus aan op 18 aug. (6 dagen te laat)

Conclusie: Onbetrouwbaar, Open- en eerlijkheid ontbreekt, Erg onprofessioneel. Geen klantgerichtheid.

Dirk
21-08-2020

De winkel van Sinterklaas en de kerstman samen.

De 30x te benutten zwarte gezichtsmaskers uit Turkije, waren niet netjes afgewerkt. Leek meer op 2e keus voor de prijs van 1e keus

Felicitas
20-08-2020

2 x HEBE, planten voor in de tuin.

Netjes bezorgd, keurig, functioneel verpakt.

Planten zagen er na uitpakken, zer goed uit.

Nu nog even afwachten of ze in de tuin goed 'aanslaan'.

Rob PWJM
19-08-2020

Goede combi reclame-prijs

Juiste moment mail ontvangen. Prijs acceptabel.

Jenneke
19-08-2020

Goede prijs kwaliteit

Snelle service en goede kwaliteit

17-08-2020

Snel en goedkoop

Leuke gadgets tegen betaalbare prijzen

Willy
15-08-2020

Heel subtiel naar koopjedeal

Alles kwam altijd keurig en snel in huis

Jeannette
14-08-2020

Goede prijs

Ik gebruik dit al jaren en voor deze prijs. kan je hem niet laten staan

Fea
14-08-2020

Parasol tegen de hitte

De parasol is erg mooi en van goede kwaliteit,

En werkt prima tegen de hete zonnestralen.

Is supersnel geleverd zodat ik er meteen van kon genieten.

Jaap
13-08-2020

Topkoopjedeal

Koopjesdeal maakt beloftes waar.

13-08-2020

De aircooler is 100% en werkt prima

Ik heb deze aircooler besteld nadat ik contact heb gehad met andere kopers,ik was eerder een beetje sceptisch maar hij werkt prima en wil er nog 2 bij bestellen.

Mvg,John Pruijsen