Kevin

Handige website

Handige website met veel verschillende producten, en bij elke aankoop spaar je euro's korting die je bij je volgende aankoop weer kunt gebruiken.

Jaap

Wat een bedrijf!

Ja, wat een bedrijf!

Zo goed georganiseerd. Zo helder in de communicatie. Zo klantvriendelijk gericht. Zo trouw in de afspraken. Zo alert als er vertraging is in de levering. Zo gevarieerd in het aanbod.

Klaartje

Goed

Mijn bestelde artikelen zijn netjes op de aangegeven tijd geleverd. ik werd goed op de hoogte gehouden van de uitlevering en de bestelling

DE STUNTVROUW

ALTIJD EEN CORRECTE AFHANDELING

26-07-2017

Snelle levering je wordt prima op de hoogte gehouden

Goede ervaring met artikelen van goede kwaliteit

Roland

Uitstekend!

Het was mijn erste bestelling en ik ben super tevreden! Uitlevering binnen 24 uur op het vakantieadres. Beter kan. gewöhn niet!

Hamid

Prima

Snel bestelen. Snel thuis. Goed bezig !

Jack

Zeer goede service

Alles tot nu toe besteld werd zeer snel geleverd en zeer zeker compleet'

Carla
26-07-2017

Goed product goede prijs goede service

Mooi satijnen dekbedhoes besteld, ik werd goed op de hoogte gehouden van het verloop van de zending en kon het pakket de volgende dag ophalen.

Corrie

Goede site.

Als men iets besteld, is heel duidelijk uitgelegd, wat men krijgt toe gestuurd en het is heel gemakkelijk om te bestellen en te betalen. Tevens wordt de bestelling snel geleverd.

Elly

Tevreden

Ik ben tevreden over jullie service. Snelle levering E fijne producten Alleen jammer dat ik de laatste keren geen kaart met een kortingscode heb gekregen. En de code die ik nog heb, is volgens jullie niet meer geldig. Hierdoor mis ik wel een korting op de producten.

De beste aanbiedingen

Meestal is het gewenst leverbaar, echter ik heb ook al een paar keer mijn neus gestoten omdat aanbiedingen wel er snel niet meer leverbaar waren, zo ook vandaag. Ik bestelde een accuboor/schroefmachine, maar de extra optie om een reserve accu mee te leveren was niet al niet meer mogelijk.

Ad

Waar voor je geld

Alle bestellingen worden tijdig en correct afgeleverd. Artikelen zijn steeds hun geld meer dan waard.

Cees

Je kunt er van op aan.

Polo's besteld waarvan een niet voldeed aan de voorwaarde van 100% .Zonder problemen werdt dit opgelost. Een pluim ik maak het helaas ook weleens anders mee.

Toevoeging geen probleem

Bestelling geplaatst, maar kwam er achter dat ik wat vergeten was. Direct via de chat contact gezocht. Binnen 5 min reactie wat deze meneer voor me kon betekenen. Nadat ik de situatie uitgelegd had kreeg ik een mail waarmee ik de toevoeging kon betalen. Hierna bevestiging dat bestellingen samengevoegd werden. Zo is me extra verzendkosten bespaard gebleven. Alles heel soepel en vriendelijk verlopen.

26-07-2017

Slles klopt wat wordt belooft

Prima artikelen afgeleverd .Bij een retour uitstekend afgehandeld. Kijk er naar uit weer wat geschikt te kunnen bestellen.

Aad

Datum levering scherper aanhouden

Bij sommige bestellingen kan je direct aangeven op welke dag je de bestelling graag wil ontvangen. Maar soms wordt daar vervolgens geen rekening mee gehouden. Dat maakt een slechte indruk.

Doran

Super tevreden!

Al met enige regelmaat wat gekocht bij koopjesdeal en tot volle tevredenheid , als er al problemen zijn , met levertijd of zo, wordt dat zeer klantvriendelijk opgelost!

Annie

Goede aanbiedingen

Goede kwaliteit spullen

Ad
26-07-2017

Goede wijn behoeft geen krans dus: Koopjedeal heeft geen reclame meer nodig.

Jaren al fan van Koopjedeal en hoogst zelden "bedrogen". Soms zit er iets tussen dat tegenvalt, maar voor die prijzen, kom aan zeg!