Miranda

Eg doen! Verwen jezelf !

Goede kwaliteit, leuke prijzen en veel afwisseling!

Joop
26-07-2017

Iets gevonden bij Koopjedeal.nl Dan koop je die wel.

Doen wat ze beloven !

Ef
26-07-2017

Mooie aanbiedingen tegen scherpe prijzen

Ze hebben mooie aanbiedingen tegen interessante prijzen.

J.J.

Bezorgsnelheid

Meestal komen jullie pakjes keurig op tijd binnen, maar de laatste bestelling kwam helaas te laat. We wilden de zomerjacks gebruiken bij onze fietstocht op donderdag, anderhalve week na bestelling. Jammer genoeg ontvingen we het pakje i.p.v zaterdag voorafgaande aan de fietstocht pas op vrijdag na de fietstocht. De planning was nl. dat we zaterdagmiddag weg waren: daarom gekozen voor aflevering bij het postagentschap. Er kwam op vrijdag een mail dat het pakje vertraagd was tot woensdag, maar er was geen mogelijkheid om het afleveradres aan te passen. Het eerstvolgende moment om het bij het postagentschap op te halen was helaas op vrijdag, te laat dus.

Riny
26-07-2017

Vlot met bezorgen, traag met terugbetalen

Laatst een waterbezem besteld die er na 2 dagen al was, helaas was de borstel te hard, dus moest ik hem terugsturen, het retourneren was eenvoudiger geworden, bovendien was er een afgiftepunt dichtbij. Het terug ontvangen van het bedrag duurde vrij lang.

Aad

Uiterst klantvriendelijk

Luxe boxspring besteld. Onduidelijkheid over de levertijd. Koopjedeal heeft het adequaat en snel opgelost. Klasse en klantgericht.

Laurens

Gewoon goed

Tot op,heden nooit teleurgesteld als ik iets gekocht heb bij Koopjesea

Michel

Super koopjedael

Koopjedael is gewoon super om er wat te bestellen ze hebbe mij nog nooit in de steek gelaten tot nu toe als ik een vraag had over mijn bestelling werd ik altijd netjes te woord gestaan dus kortom echt een aanrader. Ga zo door

Maarten

Top

Goede snelle service vooral als het een keer niet zo gaat als verwacht !

Service

Ik heb heel goede ervaring met julli,ga zo door.

Sevice en zo.

Goede ervaringen hier zit een tevreden klant

26-07-2017

In de regel snelle levering

Ben over het algemeen zeer tevreden over Koopjedeal. Medewerkers doen via een chatsessie hun uiterste best om de vraag van de klant te beantwoorden. Bij een bestelling van een Apple iPhone 5S Refurbished had ik een minder plezierige ervaring. Op 27 juni besteld, kon ik de telefoon pas op 15 juli bij mijn afhaalpunt in ontvangst nemen. Tijdens diverse chats werd mij steeds een anders afleverdatum genoemd. Toen er twee en een halve week na de besteldatum was verstreken, is er door een medewerker daadwerkelijk bij de externe leverancier geinformeerd en bleek de telefoon al op 1 juli te zijn afgeleverd bij het afleverpunt, terwijl ik nooit een track & trace had ontvangen. Moest toen nog snel zijn, want na 14 dagen zou de telefoon weer worden teruggestuurd.

Yvonne
26-07-2017

Koopjes deal een deal voor iedereen!

Bestelling ,contact via email prima en daarna makkelijk te volgen ideaal !Goede Service . En dan de kortingen nog!

Bedankt gr.Yvonne

Alevering

Alles verloopt prima zowel bij het bestellen en aflevering

Ad

Vertraging

Ik heb 17 juli een bestelling gedaan. Het betreft een Bermuda art. no. 2021702259. Helaas is deze te groot. Ik heb daarna een retourzending aangevrmet aagd,Deze is blijkbaar niet aangekomen. (het lijkt mij handig om een retour direct met de zending).Ik heb gebeld naar jullie, een mederwerkster heeft een retour aangemaakt. Ik heb contact opgenomen omdat de retourbon maar weg bleef, het zou de deze week verstuurd worden.Tot heden heb ik niets ontvangen. Nog maar een keer belle, ik kreeg te horen dat het erg druk is. Dit ben ik van Koopjedeal niet gewend. Ik hoop dat het gouw wordt geregeld.

Joop

AFHANDELING DEFECT ARTIKEL

Na telefonisch contact werd mij snel en duidelijk uitgelegd wat hoe ik het artikel moest retourneren. Na anderhalve week had ik een vervangend artikel in mijn bezit. Snelle en ongecompliceerde afhandeling, klasse!

Tim

Bijna een tien.

Alles is altijd goed geregeld

DE BESTE DEAL MET KOOPJESDEAL

WIJ ZIJN DIK TEVREDEN ALLES WAT JE BESTELD WORD OP TIJD GELEVERD

GA ZOO DOOR EN SUCSES

Remco
26-07-2017

Verkeerde levering snel en netjes opgelost

Mijn bestelling kende een langere levertijd dan gepland. Daar werd ik netjes van op de hoogte gesteld en ontving voor het ongemak korting op de verzendkosten voor een volgende bestelling. Uiteindelijk bleek helaas de bestelling niet compleet. Na contact met een service medewerker via de chat werd alsnog de volledige bestelling nagezonden. Kortom, niet fijn dat de bestelling niet helemaal goed verliep, maar de service daarna was goed.

EV

Tevreden!

Eigenlijk met alle deals zeer tevreden, prima klantenservice!