26-07-2017

Niet meer de enige wel de beste

Bestelling liet 4 dagen op zich wachten en arriveerde toen incompleet. Verpakking was geopend en deel van het product verdwenen. Na bericht aan Koopjedeal via contactformulier werd direct ontbrekende deel van de bestelling verstuurd. Tevens was de communicatie, bij monde van D., uiterst prettig en doelmatig.

Thea

Veel assortiment

Heel snelle levering

Coen
26-07-2017

Een koopje voor een goede deal

Alles wordt na een klacht goed opgelost

Tot nu toe perfect gr

Alles klopt tot nu toe ga zo door

Gps voor op de fiets

Gekocht en snel gekregen!top

Rien

Altijd leuke, verrassende aanbiedingen

Na bestelling zeer snel in huis

Iman

Goede Kwaliteit en snelle Levering

Ik ben een half jaar geleden verhuisd van Amsterdam naar Kortgene in Zeeland. In Amsterdam kun je alles (nog) kopen in Winkels. Hier zou ik daar voor naar Goes, Middelburg of Vlissingen moet rijden, met alle ellende van parkren etc. Ik heb ontdekt dat ik de dingen die ik nodig heb thuis kan laten brengen voor minder dan de prijs van benzine en parkeren. Vrgr, Iman Heijstek

Edwin

Boxspring

Mooie snelle levering

25-07-2017

Het gemak van thuis bestellen

Goed gevarieerd assortiment en snel geleverd

Snel en inzichtelijk

Bestelling gedaan van 2 produkten, eentje volgende dag in huis en andere werd na 2 dagen verstuurd prima verlopen, alleen bij beide produkten geen pakbon of iets dergelijks wifi repeater besteld, maar de nederlandse gebruiksaanwijzing ontbrak lastig als die niet 1-2-3 werkt

Goede deal

Tot nu toe ben ik u tevreden met de producten die ik bij koopjesdeal heb besteld voor een schappelijke prijs. De levering is snel en ben je niet tevreden over het product dan kun je het makkelijk terugsturen en krijg je netjes je geld terug.

Jacques

Veel keuze en betrouwbaar

Ik heb steeds veel keuze, tegen goedkoppe prijzen en snelle levering.

Anna

Koopjedeal:een uitkomst!

We kopen hier uitstekende artikelen tegen heel voordelige prijzen. Vaak vinden we "Koopjedeal" dingen die we nergens

anders konden vinden. en die worden dan gewoon thuisbezorgd! Voor ons echt ideaal!

Marianne
25-07-2017

Leveren , wat zij pretenderen.

Snelle verzending , optimale verpakking.

Sebastiaan

Zeer snelle correcte service

Had een vraag over een levering of die nog voor onze vakantie zou komen, een chat gesprek volgde. correct antwoord en een nette post kaart gehad met fijne vakantie groet erop.

Diana
25-07-2017

Koopjesdeal is duidelijk, betrouwbaar en heeft leuke acties!

Het is gewoon kiezen, betalen en krijgen

Maria

Dealkoopjes ga er voor

Het is prettig one line te winkelen het aanbod is groot en voor ieder wat wils , je kunt hele leuke dingen score en er zijn veel aanbiedingen zowel in de krant en op T.V. adverteren jullie, zo krijg je een groot bereik naar klanten toe en eventueel trekt het nieuwe klanten aan.

Bericht

Ervaring met koopjedeal is zeer positief, gezien prijs en kwaliteit en ook de meer dan uitstekende after-sales, bij bijvoorbeeld een retour zending.

Helma

Superdeal

Perfecte afhandeling van je bestelling of bij teruggave!

T.

Betaalbare producten!

Snelle levering en op de afgesproken datum