Een prima service

Een prima communicatie

25-07-2017

Mooie aanbiedingen vor een goede prijs

Correcte levering en goede, ietwat omslachtige, retourprocedure

Henry

Prima bedrijf

Alles wordt altijd netjes afgehandeld.

Correcte info over levering

Mijn bestelling zou al enkele dagen worden afgeleverd op een door mij opgegeven adres. Ik vind het erg correct dat ik al snel na de bestelling en de leveringsmelding een mail kreeg dat er 'vertraging' zou optreden. De wijze waarop dat werd gemeld verdient een 'schouderklopje' net als de volgende meldingen dat de bestelling zou worden verstuurd, was verstuurd en kon worden afgehaald.

Prima en correcte service!

A.

Snelle afhandeling

Ik had een broek in XXL besteld maar dat moest een XL zijn. Retourneren ging zonder problemen.

Michiel

Goed, goedkoop en snel

Supersnelle levering van een breed aanbod aan leuke en nuttige artikelen.

Joep
25-07-2017

Alles is niet helemaal goed

Wordt perfect op de hoogte gehouden betreft levering producten. Maaaaar onder in de balk staan betalingsmethodes o.a. visa en ook american express. Maar als je besteld hebt en gaat betalen staan allerlei mogelijkheden maar geen visa en american express. Toch een beetje raar, lijkt op verkeerde voorlichting. Gebeld met medewerker Jochem wist niet hoe dit kwam, account gereset maar geen rsultaat. Vind ik toch zeer merkwaardig!

Marie-José
25-07-2017

Leuke artikelen voor een scherpe prijs!

Snelle afhandeling en levering, prima!

Henny
25-07-2017

Prima service, doen veel moeite!

Een alcohol tester gekocht, die niet werkte. Kreeg meteen een nieuwe incl. gebruiksaanwijzing. Perfect

Goed en duidelijk kontakt

Goed en duidelijk kontakt gehad,en een goede oplossing over het produkt

Reinier

Bestellen & bezorging okay

Bestelproces is gemakkelijk en levering is zoals afgesproken. Bij andere online aanbieders heb je geen administratie- / bezorgkosten; bij koopjedeal. Dit kan voor mij een reden zijn om bij een ander te bestellen.

Top

Snel top goede service

24-07-2017

Goede service bij problemen.

Ik had problemen met de nieuwe betalingsopzet. Na steeds opnieuw proberen werd mijn bestelling met 1 exemplaar verhoogd. Uiteindelijk de telefoon gepakt en de zaak met een medewerker opgelost.

ALI KHAN

Fantastische service

Ben helemaal tevreden met UW diensten

T.A.

SNELLE AFHANDELING

Bezorging op tijd

Koopjedeal geen miskoop

Na oorspronkelijk een miscommunicatie over een betaling een korte chat gevoerd om dit uit de wereld te helpen. Daarna supersnelle levering.

Prima feedback !

Op vragen wordt snel en adekwaat gereageerd via de prima chat service. Ook verder niets dan lof over informatie voorziening tijdens verzending.

Evert
24-07-2017

Fout bekennen en oplossen!

Na een foutieve levering direct een retourzending aanmaken waardoor ergenis voorkomen is!

Elly
24-07-2017

Leuke artikelen voor een betaalbare prijs

Heb nog niet zoveel ervaring mee ken koopjesdeal nog maar net maar de lamp bevalt prima zal zeker in de toekomst nog wel weer een bestelling plaatsen

Aanraden

Alles wat ik eens had besteld is goed spul. En snel bezorgd Ik heb mijn vrienden ook aangegeven ook iets bestellen