Arie

Klasse winkel

Fijne en betrouwbare internetwinkel . Maakt al zijn beloftes waar , ook melding als het artikel wat later geleverd wordt .En goede artikelen .

Aankoopsokken

Ik heb sokken besteld, maar nog niet ontvangen,hoeveel dagen duurt dit ?en door wie worden ze gebracht?

Meestal goed

Bij sommige producten zit helaas geen duidelijke en/of geheel geen gebruiksaanwijzing bij

Matia

Bestelling

Word soms sneller geleverd dan ze door geven echt perfect

Koopjedeal goede deal

Gekregen wat er is beloofd

E.A.

Geweldig snelle leveringen.

Tot nu toe waren de acties via het AD voor mij aanleiding om te kopen, de allereerste keer al een jaar of 10 geleden.

Gerrit
22-07-2017

Twee bevredigde aankopen totnu toe.

Levering duurt iets langer dan de meeste online ankopen

Jurgen
22-07-2017

Mooie aanbiedingen voor mooie prijzen

Ik vind regelmatig leuke aanbiedingen op koopjedeal. Ik ben tevreden over de kwaliteit, snelheid van leveren en de kwaliteit van de producten.

Hakeem

Goedkoop deal

Positief en goede deal

Annelies
22-07-2017

Hier is elke deal een koopje

Snel en keurige levering

Patricia

Waarheidsgetrouw.

Alles wat tot nu toe is besteld voldoet aan de verwachtingen en beschrijving van de producten. Ook de levertijden kloppen, soms zelfs sneller dan aangegeven.

Corry

Vragen?

Meteen antwoord door de chat mogelijkheid,prima

Gijs

Goede deals

Leveringen zijn correct en goed verzorgt

Niek
22-07-2017

Goede waar snel besteld en geleverd.

Heldere advertenties, scherpe prijs, transparante bestelprocedure en vlot geleverd

Goed

Goed en makelijk

J.P.F.Mallo
22-07-2017

Snelle leveringen en een goede service.

Misschien een idee, om retour gestuurde artikelen, om welke reden dan ook, te controleren of ze zijn beschadigd. Heb al een paar keer artikelen ontvangen waar kleine beschadigingen op zaten. Deze hebben we zelf kunnen repareren, omdat we al die moeite om ze retour te sturen dus niet wilde.

22-07-2017

Snelle en correcte levering en info

Bij telefonisch contact , direct aan de lijn , geen lange wachttijden , van er zijn zoveel wachtenden voor U.

W.d

Verrassend

Altijd snel geleverd

Rudy

Snelle levering

Prima communicatie betreffende levering aangaande je bestelling

Wil Vos Vuyst

Snelle s

Heb hier voor het eerst besteld. Ben heel erg tevreden. had mijn bestelling binnen 1 dag al in huis. Super ga zeker vaker bestellen bij jullie. Werd ook heel goed op de hoogte gehouden van de verzending vanaf dat jullie het verstuurde tot de aflevering. Ga dit ook zeker aanraden bij vrienden en familie. Plus het scheelt erg veel geld door de korting die jullie hebben op de producten.

Met vriendelijke groetjes . een zeer tevreden klant.