Karel

Correcte en snelle afhandeling

1 maal lang moeten wachten,kwam door leverancier niet door jullie rest snel geleverd

Gerrit

Snel en betaalbaar

Vergaderstoelen gekocht voor lage prijs, Duidelijke instructie in het Nederlands. Staat prachtig, een rijke uitstraling.

A.J.Th.

Alles in EEN winkel

All round winkel

Snel

Volop keus artikelen

Fons
21-07-2017

Snelle levring en retour zending gaat ook goed

Prima site om wat te bestellen!

Cor

Artikelen van goede kwaliteit

Snelle levering en goede digitale begeleiding

Echt goeie koopjes

Ik heb nu diverse deals gesloten maar ben nog nooit teleurgesteld, alle deals werden snel en vakkundig geleverd en de service van koopjedeal is ook prima geregeld

Marjanne
20-07-2017

What you see is what you get.

Veel kleine, maar ook grotere bestellingen gedaan en altijd ontvangen volgens de planning. Een aanrader dus.

Dick

Prijspakker

Gaat voor waar het voor staat en staat waar voor het gaat.

Hajo
20-07-2017

Snelle levering en geen moeilijke situaties.

Ik had een onkruidverbrander besteld en witte T-shirts van Fruit of the Loom. De T-shirts hebben voor mij een te nauwe hals. Om ze via internet terug te sturen leverde problemen op. De totale zending heeft een bepaald nummer en natuurlijk ook elk artikel apart. Ik kan dat nergens invullen. Lijkt me goed om daar eerstdaags telefonisch contact over op te nemen met jullie. Ga ik doen. Verder geen klachten.

Hinke

Prima communicatie

Snelle levering en er wordt goed gecommuniceerd over levering e.d.

Trees
20-07-2017

Je krijgt wat wordt beloofd.

Ik ben tevreden over de service en de verzending.

Marleen

Prima, service.

Op zich is de service van Koopjedeal.nl prima. Alleen voor het eerst viel een artikel tegen. De overzetbril is niet de kwaliteit die ik heb verwacht.

Dirk

Unieke deals

Prima site, alleen soms wil de app op de telefoon het afleveradres niet- makkelijk -wijzigen. Verder uitstekend

Petra

Altijd van goede kwaliteit

Al vaker spullen besteld en altijd van goede kwaliteit, snel geleverd en een zeer goede service

Elisa

Koopjesdeal met stip op 1

Vlotte afleveringen en heb 1 keer wat geretourneerd en dat was helemaal geen probleem

Conny

Prettige communicatie!

Ondanks een meningsverschil tot een nette oplossing gekomen. Prettige communicatie via de chat.

Koopjes.deal is goeie koop

Bestellen erg makkelijk . Bestelling afleveren heeft af en toe problemen, want de bezorgers komen soms niet boven maar geven het beneden af.

Cees

Alles klopt

Ben zeer tevreden

Marjon
20-07-2017

We krijgen echt wat we besteld hebben

Alles volgens afspraak binnen gekregen