13-08-2020

De aircooler is 100% en werkt prima

Ik heb deze aircooler besteld nadat ik contact heb gehad met andere kopers,ik was eerder een beetje sceptisch maar hij werkt prima en wil er nog 2 bij bestellen.

Mvg,John Pruijsen

Putrinta
12-08-2020

Keuken robot en mijn tuin slang

Ik ben tevreden met mijn keukenrobot en ook de tuinslang qua prijs en kwaliteit. De levering is ook snel en veilig.

Hanan

Ik wacht nog steeds

Medio juli heb ik een kast besteld bij Koopjedeal. Ik heb alle onderdelen geteld en ben toen de kast in elkaar gaan zetten. Eenmaal bij het laatste deel kwam ik erachter dat een onderdeel niet intact was en ik daardoor de kast niet kon afmaken. De kast staat nog steeds onafgemaakt in de woonkamer. Ik heb meerdere malen contact gehad per email en telefonisch. Ik ben bijna een maand verder en wacht nog steeds op het juiste onderdeel. Het is dat de kast al in elkaar geschroefd was voor een groot deel anders ging deze linea directa retour!

Helma
12-08-2020

Koopjedeal? Een echte deal!

Kopen bij Koopjedeal heeft tot nu toe voor ons geleid tot een perfecte koop en levering!

Prima kwaliteit van diverse en heel gevarieerde producten!

En de levering was steeds, ondanks de mogelijke problemen I.v.m COVID 19, prima en stipt op de afgesproken dag.

Jac
12-08-2020

Goede informatie en snelle levering

Snel, en sneller dan verwacht ontving ik mijn pakketje thuis. De snelle levering en prima kwaliteit van het product zijn top!

Ruel
11-08-2020

Aan het lijntje

Slechte communicatie en komen hun beloftes helaas niet waar. 13 juni een tuinhuisje besteld. 3dgn levertijd. Na een week maar eens gebeld, problemen met de container ivm covid. Wij nemen contact met u op als wij iets meer weten. Na een week weer maar eens gebeld, 10 augustus wordt hij geleverd. Mooi dacht ik vrij genomen, en ik bel in de ochtend hoelaat deze geleverd gaat worden. Helaas storing in het systeem mijnheer, zodra het systeem weer werkt bel ik u. Vandaag maar weer gebeld maar helaas deze dame zei dat haar collega het bij de leiding van het magazijn had neergelegd en daarom kon deze dame er niets mee. Ook niet of die container er wel of niet was helemaal niets.

Ik wacht nog even en dan ga ik eens bij het bedrijfje langs want ik denk dat ik opgelicht word.

En daarna even aangifte doen dan maar.

Dus mensen een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Rien
11-08-2020

Super

De levering was binnen de levertijd. het klopte precies zoals het afgesproken was. heel goed ga zo door . ik zal nog jaren klant bij jullie blijven. en het ook doorgeven aan anderen. super

Paula
09-08-2020

Slimme koopjes voor een lage prjis

Ik was al heel tevreden over mijn voorzetzonnebril, maar hij was zoek. Dus nieuwe besteld, bleek 1+ 1 gratis, dus dat was mooi meegenomen. Mijn oude inmiddels weer gevonden dus nu heb ik er 3! Geen probleem: gasten lenen hem graag en 1 voor in de auto is erg handig.

Jozé
08-08-2020

Prettig zomerdekbed

Prettig materiaal, lekker licht, ideaal voor de zomer, mooie prijs!

Moniek
06-08-2020

Top deal gemaakt

Vlug geleverd, grote korting

Cor.

Washandjes.

Zeer goede Service.

Prima Kwaliteit van de goederen.

Koopjedeal altijd klasse

Produkten waren porima en bezorging perfect

Rene

Mooie deal gekocht.

Heb mooie deals kunnen kopen tegen lage prijzen.

Tonny

Een echte aanrader

Geen verschil meer voelbaar tussen twee matrassen, een echte topper

04-08-2020

Aircooler

Aircooler was zeer snel.binnen,fijn.in gebruik,

Had wel verwacht dat die groter zou zijn,

Maar werkt perfect

Els
04-08-2020

Service

Snelle bezorging, nette verpakking, helemaal top.

Ivan
03-08-2020

Tevreden

Heel correct

levering op juiste datum

produkten goedkoop en goed

02-08-2020

Altijd tevreden

Producten zijn goed en komt altijd op tijd en goed verpakt.

Rick
01-08-2020

Snel en goedkoop

Prima product in verhouding prijs kwaliteit.

Zeer tevreden.

Rick Verhoof.

Leilah Anja
31-07-2020

Altijd de max wat aanbiedingen betreft

Recht super service ,en alles netjes en op tijd