Jacqueline
19-07-2017

Door gegeven aan veel mensen

Ik ben tevreden en dat hoop ik ook te blijven fijne dsg vriendelijke groet

Diny

Echte Koopjedeal

Prima op de hoogte gehouden over de latere leverdatum. Zeer tevreden.

Ben

TEVREDEN

Hoewel iets langer moeten wachten alvorens het bestelde werd afgeleverd ben ik toch zeer tevreden over de afwikkeling.

Henricus

Echt een koopjes site.

Alle geleverde koopjes hebben een goede prijs kwaliteits verhouding.

Emma

Super deals :-)

Snelle levering en alles klopte wat ik besteld had. Happy huisgenoten :-)

Wynand
19-07-2017

Met Koopjedeal waar voor je geld

Heb verduister gordijnen gekocht die kant en klaar waren. Mooie kleur en mooi afgewerkt. Welterusten!

Arjen
19-07-2017

Uitzonderlijk lage prijzen en snelle levering

Pannen besteld en per mail te horen gekregen dat de uitlecering enigszins vertraagd zou zijn. Maar toch binnen de aanvankelijk aangegeven tijd afgeleverd. Prima service!

Geesje

Vlot,Snel ,Correct

Blij met Koopjes Deal,je kunt er op aan.

Geesje

Echt een koopje

Letterlijk koop je een mooie deal. Mooie combinatie van prijs en kwaliteit. Levering prima in orde en ook geen enkel probleem. Kreeg te horen dat 1 product later zou worden geleverd en kreeg daar een kortingbon voor. Vervolgens werd die alsnog op tijd geleverd. Ook daar weer per e-mail van tevoren over geïnformeerd. De kortingbon blijft gewoon geldig. Super gedaan!

Trne

Betrouwbaar

Bestelgemak,leuke aanbiedingen Snelle levering,kortom prima

Hanneke
19-07-2017

Door het verduisterings gordijn is mijn hoofd weer helder

Het gordijn verduistert en houd de zon tegen . Geweldig door 1 laag stof neer te hangen en het staat nog sjiek ook.

Thomas

Doen wat je beloofd!

Mijn geplaatste bestelling zou binnen 5 werkdagen worden geleverd. Ik kon zelf een dag van bezorging aangeven, dus over een week. Echter wat schertste mijn verbazing, het pakketje kwam de volgende dag al!

Louis
18-07-2017

Interessante artikelen voor mooie prijsjes

Vindt op de site leuke artikelen voor mooie prijzen

Janny

Kwaliteitsservice

Mijn favoriete kleur van een artikel was niet meer op voorraad. Er is gespeurd of deze nog verkrijgbaar was. Helaas, maar een alternatief was er wel. Verkeerde maat bleek geen probleem, als ik deze wikde ruilen. Zowel telefonisch als per mail kreeg ik daarvoor goede aanwijzigingen. Een kwaliteitsservice dus.

Thea

Leuke betaalbare artikelen

De levering duurde helaas iets langer als gepland maar dat kan gebeuren verder tevreden over de aankopen

18-07-2017

Uitstekende aanbiedingen en prima service

Zeer goede ervaring met prijs-kwaliteitsverhouding en correcte saervice. ook de klantenservice helpt correct en is vriendelijk. Zeker aan te bevelen.

Marjan

Snelle levering

Goede website zeer tevreden

Erna

Prima site

Snelle en goede levering

Ben

Alles naar wens!

Juiste bestellingen snel geleverd.

Nico

Ik had een BenQ gekocht

Nou mijn ervaring is hij was mijn te klein ik heb hem nog de zelfde dag opgestuurd en zonder wat te zeggen had ik het geld 5 dagen later al op mijn rekening staan dus al terug gestort ik vind dat geweldig ga zo door.