Nico

Ik had een BenQ gekocht

Nou mijn ervaring is hij was mijn te klein ik heb hem nog de zelfde dag opgestuurd en zonder wat te zeggen had ik het geld 5 dagen later al op mijn rekening staan dus al terug gestort ik vind dat geweldig ga zo door.

18-07-2017

Makkelijk en veilig via internet kopen

Heb al menig keren een bestelling gedaan bij koopjedeal en steeds is dit allemaal naar mijn zin correct en snel gegaan.

Bijzondere aanbiedingen

Bij Koopjedeal krijg je aanbieding die je verder niet veel tegen komt. Daarom onderscheidt KD zich van andere webshops

Bestelling

Alles wat ik heb besteld kom dezelfde week binnen 1 keer kreeg ik niet alles omdat er een probleem was met de distributie ik kreeg er een mail over . Na 10 dagen kwam het product binnen . Dus geen klagen als compositie kreeg ik een korting bon. Dat vind ik wel weer service .

18-07-2017

Elke keer weer een snelle en correcte levering!

Tot nu toe steeds prima gegaan geen minpunten te melden.

Marianne

Goede snelle service

Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verzendtraject. Bij een vertraging wordt ook goed naar een oplossing gezocht en wordt je goed op de hoogte gehouden.

Nico

Arriba!

Snel, goede service!

Boudewijn

Snel en makkelijk

Betrouwbaar en een goede prijs-prestatie verhouding

Goed.goedkoop.snelle levering

Gewoon topservice hier

Marinus
18-07-2017

Goed en op tijd afgeleverd

Gewoon makkelijk betellen en op tijd laten afleveren

Carolien

Ken jij al koopjesdeal?

Koopjesdeal heeft voortreffelijke aanbiedingen op allerlei gebied, van stekkertje, schoenen, lampen,stoelen tot zelf een hele boxspring. Het is zeer aantrekkelijk geprijsd van zo`n hoge kwalitatieve materialen en leuke spullen. Daarbij goede service, snelle bezorging en niet goed geld terug. TOP

Janneke

Toppie

Voor de allereerste keer besteld bij Koopjedeal. Prima gegaan, steunkousen helemaal perfect, meteen nog een paar besteld. Toen ik mijn overzetbril per ongeluk ergens had laten liggen kon ik bij Koopjedeal gelukkig nieuwe bestellen. Meteen maar 2 en een paar dagen laten belde de post aan met het pakje met 2 overzetbrillen. Weer helemaal happy. Nu wachten tot ik weer iets leuks voorbij zie komen. Misschien de cycloonstofzuiger? Of zou ik die kunnen betalen met de bon van 250 euro die ik hoop te winnen.

Marja

Altijd leuke producten

Ik bestel regelmatig bij Koopje deal. Meestal gaat dit helemaal goed. Bij problemen of kapotte dingen is er een adequate oplossing

Tinie

Snelle levering

Snelle levering van je koopwaar.

Joop

Grandioos

Ik bestel al meerdere jaren geregeld producten bij Koopjedeal.nl Het wordt altijd snel en correct afgeleverd. Helaas kan er ook iets defect gaan dat was bij mij het geval zat 12 maanden garantie op maar die tijd was al verstreken ondanks dat werd er door Koopjedeal met de leverancier geregeld dat ik een totaal nieuw produkt kreeg toegezonden binnen 7 werkdagen. Geweldig geregeld door Koopjedeal. Waarvoor mijn dank

Joop Manuels

Snel en korrect

Altijd de juiste spullen en net levering

17-07-2017

Besteld en op tijd geleverd

Koopjedeal is betrouwbaar, nog nooit problemen mee gehad.

Markt

Koopjesdeal is net een markt, er is altijd wel iets wat je wil kopen dus de vakantie opmerking kijken kijken, niet kopen gaat niet op. Daarbij is de service goed en je krijgt waar voor je geld. Alleen de bezorgkosten daar blijf ik problemen mee hebben het is pas gratis bij 75€ dat kan mijn inziens naar 20€. Maar tervredenheid komt het eerste bij mij op bij Koopjesdeal.

Edwin

Tevreden

Afspraken goed nagekomen

Gerda

Overzet zonnebril.

De overzet zonnebril is echt een aanrader. Ben er ook super blij mee