Jack

Voldoende

Mijn mening is positief

Cees
17-07-2017

Die kans moet je niet voorbij laten gaan

Al diverse keren heb ik artikelen gekochtr via Koopjedeal. Altijd voortreffelijk afgeleverd. Twee keer bevielmij het artikel niet en kon het zonder kosten terugsturen. En her betaalde bedrag werd meteen teruggestort. Een geweldige service. Op deze manier kan men rustig een aankoop doen. Over de niet teruggezonden artikelen ben ik uiterst tevreden.

Yvonne

Deal is een deal

Ze komen hun afspraken na. Ook wanneer iets niet in orde is en je contact op neemt met de klantenservice wordt er altijd direct gereageerd.

Voordelige koopjes

Beperkt assortiment, maar als ze hebben we je zoekt, dan is het meestal een koopje. Levertijd is soms wat lang maar dat moet je er oor over hebben.

MG

Goede onderbroeken

De onderbroeken waren goed en snel bezorgd en ze zitten heel erg fijn!

Joop
17-07-2017

Aantrekkelijke aanbiedingen en goede kwaliteit

Ik heb nog niet zo lang ervaring met koopjedeal, maar website is goed, scherpe prijzen en goede aflevering. Al met al een prima bedrijg

Communicatie

Door problemen met de leverancier kon mijn bestelling niet conform de aangeven leveringsperiode geleverd worden. Ik moest er zelf 2x met koopjedeal contact (telefonisch)over opnemen. Direct volgde er dan wel een excuusmail met uitleg van de reden. Beter zou zijn geweest dat ik direct die mail al had gekregen. Desondanks was de verdere afhandeling correct en het product naar wens.

C.M.L
17-07-2017

Brillen in goed orde ontvangen

Goede en snelle service

Super betrouwbare levering

Bij de bestelling stond dat het volgende week geleverd zou worden. Maar wat verbaasde mij, het was er al na 2 dagen. Super!

16-07-2017

Koopjedeal.nl biedt je kansen voor weinig geld

Leveringen zijn volgens de afgesproken voorwaarden en nagenoeg altijd op de afgesproken dag.

Willy

Snelle en corekte levering

Ik bestel vaak bij koop je deal in heb daar nog nooit geen spijt van gehad

Frederic
16-07-2017

Goede kwaliteiet voor een lage prijs!

Ik heb reeds enkele malen bij Koopjedeal een bestelling gedaan en ja, ik was zéér blij wat betreft de levering en ook de manier van het opvolgen van mijn bestelling! Ik zal zeker nog in de toekomst een bestelling doen bij Koopjedeal.

Jurrie

Correct

Alles wat ik tot nog toe kocht was correct en tijdig geleverd

Snel en correct

Ik had een inhoudelijke vraag over de te bestellen inktpatronen. Die werd snel en naar genoegen beantwoord. Daarna werd de bestelling adequaat afgewikkeld.

N. Ouwerkerk
16-07-2017

Duidelijk en gevarieerd aanbod van allerlei producten

Enkele aankopen via koopjedeal.nl gedaan. Producten alsmede leveringen waren tot onze volle tevredenheid en blijven dan ook de aanbiedingen in de gaten houden.

Marten

Koopjedeal makkelijk en goedkoop

Ik heb nu een paar keer bij Koopjedeal gekocht en tot nu toe bevalt het goed. De artikelen zijn goed en goedkoop en ruilen of retourneren is ook geen probleem.

Mary

Betrouwbaar in verkoop

Als ik bij jullie koop verloopt de deal altijd goed.

Angela

Oke

Goede kwaliteit, goede levering

Alles ging vlot.

Ja, gewoon, alles ging vlot.

Jaap

Service.

Goede deals en goede service, ook als iets een keer niet goed is.