Dirk Jan

Betaalbaar

De spullen die je besteld zijn echt goedkoper. Er is helaas 1 nadeel: Als er staat van een levertijd van 5 werkdagen, dan mag je blij zijn als het met 10 dagen wordt geleverd.

Sex appeal with koopjedeal

Goede service en goede website.

Wiebe
15-07-2017

Koopjedeal doet wat het beloofd

Levering zeer snel i.p.v. 5 dagen 2 dagen

Roel
15-07-2017

Klantenservice prima reactie en informatie

Zending bleef lang weg. Wel info per mail dat er vertraging was. Na telefoontje met Jochem uitleg dat dekbed niet meer leverbaar was. Samen door webpagina gegaan en on line alternatief gezocht. Vervolgens is snel de complete zending geleverd. chapeau voor Julie klantenservice.

Elizabeth
15-07-2017

Koop je deal altijd een goede prijs.

Snelle en goede service.

Corine
15-07-2017

Prima waar voor weinig geld!

Ik heb al diverse producten bij Koopjedeal gekocht die mij prima bevallen en stukken voordeliger waren dan in een fysieke winkel. Een aanrader!

Korting

Om de 1 of andere reden kreeg ik bij mijn laatste bestelling niet de gebruikelijke kortingsvoucher van 15%. Heb gebeld en kreeg met moeite een kotingscode per email van 10%. ? Dat vind ik vreemd en oneerlijk. Voor de rest prima toko. Mvg

Harrie
15-07-2017

Ervaring en levering van bestelde producten.

Goede ervaring met producten en levering

Zo snel het lijkt.

Vandaag besteld , zou over drie dagen er zijn , maar de volgende dag kon ik me al scheren.

Beste koop!

Tot nu toe alles wat ik heb besteld zeer snel en perfect verpakt geleverd op het door mij aangegeven adres!

Co

Makkelijk

Iets kopen gaat gemakkelijk!

Harry

Sla je slag

Alles snel en correct afgeleverd

Elke deal is een koopje

Al diverse spullen gekocht, niet te duur, en snelle levering eventueel op afspraak! En je spaart automatisch een tegoed op voor een volgende bestelling, wat wil je nog meer

Gabriella

Top

Snelle en goede levering

Desiree

Waar voor je geld

De aankopen die ik via koopjedeal heb gedaan zijn conform de beschrijving en de kwaliteit en de prijs stemmen overeen.

Prima geregeld.

Alleen maar positief en geen op of aanmerkingen.

Goede service snel geleverd

Service is goed vlotte levering Alsje thuis komt is het pakketje er of in de brievenbus of bij de buren

C.

Levering en condities perfect

Ik heb al diverse bestellingen gedaan, en ben altijd uiterst tevreden over de korrektheid

Anjanee

Kwaliteit en op tijd!

Al een aantal dingen besteld via Koopjedeal.nl, waaronder een gereedschapskist en dekbedovertrekken. Zelfs mijn schoonvader zei dat de gereedschapskist een goede deal was en keek er met verbazing na! De dekbedovertrekken voelen net alsof je in je eigen hotel bent. Dus ben zeer tevreden!

Ineke
14-07-2017

Kortingscode werkte twee keer niet

Twee keer in een week besteld en de kortingscode en daarna zomerkorting werkte niet, verder prima snelle bezorging.