Dani
13-07-2017

Precies goed zoals wat in de folder staat.

Ik ben tevreden met de producten en de oplevering.

Goed voor weinig

Snelle levering voor een lage prijs. Snelle afwikkeling als iets toch niet voor jou geschikt is.

Joop
13-07-2017

Goedkoop en het wordt netjes geleverd

Al meerdere keren tot volle tevredenheid wat besteld, en alles wordt netjes geleverd

Jacques

Koopjewaardig

Nu drie keer besteld en keurig en op tijd verzonden. Goede kwaliteit

Goed geholpen

Ik ben goed en snel geholpen. Via de chat wordt je sneller en beter geholpen dan via de mail

Rudy

Problemen ❓Goed opgelost ‼️

Bij een van de toeleveranciers geen goede opvolging gehad is prima door jullue service afdeling opgelost

Wil

Aflever probleem

Aflevering niet vermeld dat je daar een mail over krijgt, dus. Niet thuis en zelf ophalen op afleverpunt, tevergeefs, geen bericht in brievenbus per wanneer op te halen, dus 2 keer moeten rijden!,,

Leuke site

Op deze site zijn altijd leuke koopjes en alles wordt snel en zorgvuldig bezorgt, ben erg tevreden.

Ik zou zeggen kopen !

13-07-2017

Doen bijna altijd wat zij beloven.

Mijn ervaringen zijn 97% positief en er kan natuurlijk altijd wel iets mis gaan, dus ook Koopjedeal is niets menselijks vreemd.

Ben

Goed en Snel !

Snelle levering, heb al meer ervaring met Koopjedeal en tot nu toe geen klachten, alles bevalt goed en is van goede kwaliteit 11

Jantien
13-07-2017

Doelmatig en actief en super snel

Snelle levering en telefonisch goed geholpen.

Roger
13-07-2017

Koopjedeal: goede koop en snelle deal

Producten goede kwaliteit tegen betaalbare prijzen en goede levering

Tineke

De deal of me live!

Ik ben super tevreden over alles wat ik tot nu toe besteld heb,het is een prachtige kwaliteit voor een super lage prijs,ik ben vaker in de verleiding nog meer te bestellen,maar ik wil geen impuls inkopen doen! Maar het ziet er mooi uit en daardoor verleidelijk! En het zijn super goeie spullen! Ik ben blij met koopjesdeal!

Ragonda

Scherpe aanbiedingen

Ik heb de laatste tijd vaak iets besteld bij koopjedeal. Vrijwel altijd precies wat ik zoek. Als je iets ziet wat je leuk lijkt kun je het beste direct de hoeveelheid bestellen die je wilt. Het is vaak snel uitverkocht. Terugsturen kan altijd nog ;) Ik had 2 stoelen besteld en die waren perfect. Maar bijbestellen was niet mogelijk omdat het al uitverkocht was. Had ik maar. Verder altijd goeie ervaringen. En ze zijn goed bereikbaar voor vragen via de chat.

Jitse

Netjes geleverd en snel!

Ondanks dat Koopjesdeal een lange levertijd aangeeft, toch een snelle levering'

Joop

Koop je deal

Heel goed bevallen

Tilly

Geweldig

Snelle levering ben heel blij met de keukenmachine

Nico

Bestelling

Je wordt netjes op de hoogt gehouden van de voortgang van je bestelling

Dick
13-07-2017

Bij Koopjedeal koop je altijd een goed product, niet te vreden dan geld terug.

Ik heb nog nooit een probleem gehad met mijn aankopen, vandaar dat ik jaren bij koopjedeal ben aangesloten.

Prima

Wordt netjes geregeld