Mary
11-07-2017

Altijd iets leuks te vinden

Goede service, goede uitleg en vriendelijke geduldige werknemers aan de telefoon.

Top

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met Koopjedeal.nl

Jeanne

Prima ver(be)zorgd

Zeer tevreden over de vlugge levering en het goede contact hierover via de maik

Helder en betaalbaar

Duidelijke product informatie

Makkelijk, goedkoop!

Er kwam iets langs dat ik wilde hebben. Klikken, klaar.

11-07-2017

Best wel vaak een leuke verrassing

Tussen de scheermesjes en tandenborstel opzetstukjes door, komen er regelmatig echt leuke dingen voorbij, bij KoopJeDeal.nl. Voor echt leuke prijzen. Probleemloos bestellen, redelijk vlot geleverd. Tevreden klant!

Bianca

Scherpe aanbiedingen

Ik heb al vaak besteld bij dit bedrijf. Onder andere verduisterende gordijnen, led-tl bakken, batterijen. Dit allemaal voor scherpe prijzen. En als je wat koopt spaar je automatisch punten die je bij een volgende bestelling tegen geld kunt inwisselen.

Truus

Electrische ongedierte verjager

Het is goedkoop, goede kwaliteit en supersnelle levering.

Lien

Niets dan goed!

Mijn ervaring is dat de artikelen die ik gekocht heb goed zijn en niet duur

Msike

Tevreden

Had gedacht dat alle.artikelen tegelijk geleverd zoiden worden maar het ene keam.nog eerddr dan de andere. Sneller dan ik had verwacht.

Jessy

Goede prijs kwaliteit

Veel koopjes. Goed prijs/kwaliteit. Correct en snel wat levering betreft. Tot nu toe enkel goede ervaringen.

Els
11-07-2017

Met bij koopjedeal te kopen hoef je niet naar de winkel te lopen.

Mooie snelle levering en ook fijn dat het kosteloos weer terug kan als het blijkt tegen te vallen of anders is dan gedacht

Suzan

Tevreden klant.

Alles wordt altijd keurig afgeleverd.

Yvonne

Topdek matras

Heel goed en tevreden

Geert Jan
11-07-2017

Een aanrader voor de koopjesjager

Een top assortiment en snelle leveringen.

Tineke

Snelle verzending

Heb de afgelopen tijd 2 maal iets besteld en beide keren had ik het met 2 dagen thuis! Super!

Piet en Lies
11-07-2017

Wil je zekerzijn van een goede zaak of deal, dan moet je gaan naar Koopjedeal>

Wij hebben alleen een heel goeie ervaring met dit bedrijf ze houden je buitengewoon goed op de hoogte! Alles netjes op tijd laten weten en correct afgeleverd! Veel succes verder in de toekomst. Piet en Lies Verbakel-v.Heuven.

Rein

Betrouwbaar

Toto op heden zijn al mijn bestellingen op tijd en netjes afgeleverd. Geen tegenvallende producten, maar je krijgt wat aangeboden en beschreven wordt

Walter

Toch Waardig

Omdat er problemen waren met een twee bestellingen waren jullie het met mijn eens en dat vind ik((Waardig)) ga zo verdig W Roode

Berend

Snel en eenvoudig

Het bestellen gaat snel en eenvoudig. Webpagina is dan ook overzichtelijk. Enig nadeel is de veelal langere wachttijd voordat het artikel wordt geleverd, omdat de bestelperiode eerst afgerond wordt. Niet erg als je daar maar rekening mee houdt.