Leendert

Heel goede service

Het retour zenden is geen probleem en je krijg daarna snel je aankoopbedrag en kosten op je rekening teruggestort

11-07-2017

Waar voor je geld én goede service

Regelmatig besteld bij Koopjedeal.nl, altijd goed gegaan. Zelfs een artikel wat na een maand kapot is gegaan, kan ik zonder problemen omruilen.

Joke
11-07-2017

Mooie producten voor een mooie prijs

Koopjedeal is voor ons heel fijn. we kunnen online kopen en via afterpay betalen op onze eigen (ouderwetse) manier. en mooie producten voor een mooie prijs. bedankt!

LUUD

Echte deals

Ben heel tevreden. Krijg vrij snel wat ik heb besteld. Voor het eerst ook met Afterpay betaald. Ging vlotjes.

Janny

Serieus afhandeling klacht

Bestelling wordt niet op aangegeven datum geleverd, heb dus een mail gestuurd, deze wordt serieus behandeld en hoop dat de bestelling nu vlot wordt afgeleverd

Klaz

Bestelling

Bestellen en afrekenen met afterpay is fijn. Nog beter is aan kunnen geven welke dag en tijdstip bezorging plaatsvindt, al voordat de boeking is afgerond. Helaas stemt dit niet overeen met de daadwerkelijke levering door PostNL . Zowel dag als tijdstip zat er ver naast (2 dagen eerder dan aangegeven bij Koopjedeal).

Dan
11-07-2017

Goede én leuke webwinkel.

Vanaf het bestellen, betalen t/m levering.alles klopt gewoon. Als je een vraag hebt.zeer snelle reactie.

Marian

Geweldig

Ik heb alles goed hierbgekregen wat er besteld werd. Koopjes. nl deed het heel goed inpakken en ook verzenden kreeg een mail dat ze rodult verder gaven aanbdebpost.

Riet

Voor ieder wat wils

Allerlei leuke dingen en niet duur, altijd de volgende dag al in huis Had iets besteld, wat ik eigenlijk toch niet wilde hebben, werd zomaar hersteld en het geld gelijk retour prima?

Anneke
11-07-2017

Groot assortiment en prettige prijzen.

Al verschillende artikelen gekocht en zeer tevreden.

Cuno

Koop wat je ziet

Weinig te vertellen als het goed gaat en je tevreden bent

Hanny
11-07-2017

Veel producten, goede prijs, snelle bezorging

Zie vorige vraag

Zoals de naam al zegt: KOOP JE DEAL

Ik heb diverse goede producten hier gekocht, mocht het, ondanks alle zorgen, niet goed zijn of vrij snel defect raken is het omruilen net zo makkelijk als het bestellen

Reinoud
08-07-2017

Ze blijven maar Spammen

Ik zag een mooie deal staan in de krant. Bleek bij aanmelding bedrog te zijn. Vervolgens meldde ik mij af, maar dat kan niet, ik probeerde het email adres info@koopjedeal.nl de blokkeren, kan ook niet!?

Ik wil dat ze stoppen met mij te spammen of ik neem gerechtelijke acties!

Cor
05-07-2017

Banaan niet eetbaar

Twee bananen planten besteld bij koopjes deal. Worden geleverd met de afbeelding van een meisjes onder de bananenboom met een tros grote bananen naast zich een grote tros aan de boom op de verpakking. De soort gegoogeld blijkt het te gaan om een bananen plant die geen eetbare bananen geeft. Staat ook bij winterhard, maar dat geld alleen voor de wortels de rest sterft af, Wat een oplichterij. Zijn een maand geleden al op de vingers getikt door de Reclame Code Commissie maar trekken zich daar niets van aan. Zijn ook onbereikbaar . Trap er niet in.

Jantje
05-07-2017

Waardeloze tent nooit geen zaken mee doen

Wat een oplichters!

Verzenden zomaar dingen af die we niet besteld hebben en plakken er een artikel nr over het geleverde artikel zodat je verward raakt.

Geen berichten of niets alleen geld incasseren en denken klaar te zijn.

Doe nooit geen zaken met deze mensen is echt te slecht voor woorden

tevens sturen ze niet alle artikelen af, zonder enige melding en moeten we hiervoor vooruit betalen?

echt kan niet

04-07-2017

Afmelden kan niet meer

Ik raad ten sterkste af om ooit aan te melden voor mails van koopjedeal.

Ik heb nu een keer of vijf van een medewerker van koopjedeal gelezen (in een mail) en gehoord (via de telefoon) dat ik over een paar dagen afgemeld zou zijn. Dat blijkt dan steeds niet waar, men blijft me gewoon spammen. Elke keer als ik er tijd voor vind, ga ik nu maar op nog een extra plek klagen over de incompetente spammers van koopjedeal. Ik hoop dat dat toch ooit een keer resultaat oplevert, bv een stevige boete voor koopjedeal.

16-06-2017

Tegenstrijdige info

Gechat over aankoop en garantie. De garantie is een jaar, echter ALLEEN het geld wordt binnen 14 dgn terug betaald. Na de 14 dagen wordt een passende oplossing gezocht. NIETS garantie van een jaar dus.

Rick
12-06-2017

Erg lange levertijd

Heb op 26 mei iets besteld.Tot op heden nog niets ontvangen.Op 31 mei kreeg ik een mail dat de levertijd wat langer gaat duren max.5 werkdagen. Vandaag weer achteraan gemaild.Nog niets gehoord.

Le
12-06-2017

Nep en/of troep

4 producten gekocht. Niet 1 voldeed aan de gesuggereerde kwaliteit. Bv: ledlampjes met zonnecellen blijken niet meer en niet minder gloeiende speldeknopjes te zijn. WiFi repeater: niet aan de praat te krijgen.

Koopjedeal lijkt te vallen onder de term: als het goedkoop lijkt zal het wel troep zijn. Wat mij betreft raad ik iedereen aan: niet intrappen!