10-06-2017

Onbetrouwbaar mbt levertijd

26 mei besteld. Levertijd vlgs advertentie 2 werkdagen. Werden er bij bestellen meteen 5. Na de genoemde twee werkdagen bericht ontvangen dat er nog 'n paar dagen bij zouden komen. Beloofde levering 6 juni. Niks meer over gehoord. 7 juni gebeld. Beloofde levering uiterlijk vrijdag 9 juni. het is nu 10 juni. 15 dagen na de bestelling en volgens "betrouwbare" is de bestelling nu al sinds twee dagen onderweg via Veenedaal en Best naar Eindhoven. Ben benieuwd wanneer er iemand aan de deur staat met m'n bestelling. Voor mij was dit de eerste en de laatste keer dat ik iets bij koopjedeal heb besteld.

Michel
09-06-2017

Zeer slecht bereikbaar en geen oplossend vermogen

De code van Windows 10 was nier meer te lezen na verwijderen van de sticker. Hierdoor kan ik al twee weken mijn refurbished computer gebruiken.

03-06-2017

Goedkoop blijkt achteraf duur koop. Lekkende duracel AA batterijen

Enige tijd geleden 48 duracel batterijen bij koopjesdeal gekocht. Blijken ze accuzuur oid te lekken. Gevolg is dat mijn apparatuur toetsenboord, muis en touchpad. evenals mijn electrice klok beschadigd zijn en voor veel geld moeten worden gereinigd. Goedkoop blijkt duurkoop

02-06-2017

Goed bedrijf met uitstekende service!

Ik bestel af en toe artikelen bij Koopjedeal, deze worden altijd snel en correct geleverd. Ook als een artikel niet naar mijn zijn is, is het terugsturen geen enkel probleem en wordt het aankoopbedrag binnen enkele dagen teruggestort op mijn rekening. Laatst bestelde ik een Apple telefoon en zag tot mijn verbazing dat dezelfde telefoon tien dagen later weer werd aangeboden, maar nu €30 goedkoper. Ik heb hierover contact gehad met Koopjedeal. Een dag later kreeg ik van hen het bericht dat ze deze €30 op mijn account bijschrijven zodat ik bij een nieuwe bestelling deze in mindering kan brengen op het aankoopbedrag. Ook nu weer een uitstekende service van dit bedrijf! Al met al ben ik zeer tevreden over dit bedrijf en wil het dan ook hierbij van harte aanbevelen. Top Koopjedeal ! Eric

01-06-2017

Betreft telefonisch contact

Na telefonisch contact ivm met niet leverbaar schitterend oplossing gekregen . Alle respect voor de Hr Jochem Swart hoe hij is omgegaan met de situatie. Hij heeft voor mij het probleem subliem opgelost en uit respect dank ik het bedrijf Koopjedeal en in het bijzonder dhr Swart.

Kaz
27-05-2017

Klantenservice niet thuis

Ondeugdelijke iphonehouder gekocht die na 2 dagen al op 2 plaatsen was gebarsten. Klantenservice weet je wel aan het werk te zetten, maar uiteindelijke reactie was dat de retour termijn was verstreken. Op mijn reactie hierop kreeg ik geen antwoord meer.

Nu gaat dit om een gering bedrag, maar met zulke klantenservice, weet ik wel genoeg. Geen koopjesdeals meer voor mij

26-05-2017

Direct compensatie!

Verkeerde voet geleverd bij parasol. Waren al meerdere klachten geweest. Kreeg twee opties: of alles terugsturen en geld terug of €15 compensatie voor verkeerde voet. Uiteraard tweede optie gekozen. Uitstekende service!

Romy
19-05-2017

Goed service & Mooie aanbiedingen

De website is duidelijk, de mails overzichtelijk en niet vervelend. Mooie aanbiedingen. Heb al het een en ander door de mails gekocht voor mijn uitzet (borden, bestek pannen). Er wordt snel bezorgd.

Anneke
18-05-2017

Prima adres

Alles wordt geleverd op de tijd die aangegeven is, dat hoor je dikwijls anders bij andere leveranciers!

14-05-2017

Snel en betrouwbaar

Hele goede ervaringen met Koopjedeal.nl. Leuke producten, snelle en betrouwbare levering.

Norbert
13-05-2017

Goede waar, scherpe prijzen, geen gezeur

Ik bestel regelmatig bij Koopjedeal, omdat ze interessante aanbiedingen hebben. Niet alleen qua prijs, maar ook het brede assortiment maakt voor ieder wat wils. Heb slechts twee keer een artikel(tje) gehad dat de geest gaf. Het ene werd zonder morren vervangen en van de andere werd prompt het geld teruggestort omdat het niet meer leverbaar was. Slechts één telefoontje was daarvoor voldoende. Chapeau, zo hoort het ook! Dat geeft vertrouwen en een tevreden, blijvende klant.

13-05-2017

Ervaringen

Ik heb diverse keren een bestelling geplaatst bij Koopjedeal.nl

Hanny
12-05-2017

Goedkoopste on-line deals

Vandaag besteld, morgen in huis. Top

Christian
12-05-2017

Resete aankoop

Heb een universele afstandsbediening aan geschaft voor garage poort na meermaals proberen de nieuwe te koppelen aan de oude afstandsbediening ,vast gesteld dat dat niet lukte ,dat de frequentie niet het zelfde was van de originele ,dus zo universeel is ze niet ,stond niet vermeld in het aanbod . grt christian

Tonny
11-05-2017

Goede deals en vlotte bestellingen

Goede ervaringen. ben ook positief over het gekochte.

Marja

Altijd doen!

Meerdere aankopen via koopgedrag gedaan en wij zijn zeeeeer tevree. Snelle levering, beloftes worden gehouden. Producten naar wens.

Betrouwbaar

Wij hebben al div. keren spullen gekocht en het is steeds met zorg aangeleverd zonder problemen. Dus zeker betrouwbaar .

Reindert

Callcenter

Maanden geleden een draadloze Multi tool gekocht. Bij gebruik bleek na 20 minuten schuren bleek de accu leeg en dan schiet je niet erg op met je klus. Gebeld met de vraag of er ook een losse accu te koop is, antwoord nee. Ik wilde even uitleggen waarom, maar de verbinding werd abrupt verbroken. Hoogst onbeschoft.

Kornelis

Perfecte levering.

Heel goede ervaring, ik blijf klant.

Annemieke
10-05-2017

Koopjes voor elk van wils

Service en levering en prijs zeer tevreden .