René
10-05-2017

Scheept je niet af! Zijn accuraat, snel en correct!

Geen opmerkingen, dat zegt genoeg!

Zeer betrouwbaar

Het klopt altijd en snel. Geweldig.

Hanneke

Fijne voordeeltjes!

Over het algemeen zeer tevreden. De artikelen die je bestelt, komen normaal gesproken binnen de gezegde termijn aan. Kwaliteit is ook goed. Ik heb ooit eens een keer een defect artikel gehad (1 keer op veel bestellingen) en dat kon ik probleemloos terugsturen en mijn geld werd keurig teruggestort.

Cees

Koopjedeal for real.

Van tijd tot tijd komt het goed uit dat er aanbiedingen zijn. Wel goed prijzen blijven vergelijken natuurlijk, vandaar de negen.

A.J.

Altijd correct.

Wij bestellen regelmatig artikelen bij koopjesdeal.

Het is nog nooit voor gekomen dat er iets niet correct is geleverd of dat er iets kapot was.

Altijd wordt er geleverd op de aangegeven dag.

De artikelen zij allemaal goed van kwaliteit.

Ga zo door. Dan blijven wij bij u kopen.

Karel

Pakje kans.

Retourneren garantie en geld terug alles prima geregeld.

Willem Jan

Rijk gevulde webshop

Schaf met enige regelmaat producten aan via Koopjedeal. Over het algemeen zeer tevreden over de geleverde artikelen. Voor zo ver ik kan beoordelen, een goede prijs/kwaliteit verhouding. Betaalgemak en snelle levering.

Sylvia

Aanrader

Koopjedeal is een echte aanrader. Heb je iets nodig kijk dan eerst op koopjedeal.nl. De artikelen die ze aanbieden zijn goed. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn. koopjedeal.nl lost het zonder problemen op. top bedrijf!

Altijd "raak"!

Ik bekijk de emails van Koopjedeal.nl ALTIJD. Simpelweg, omdat er altijd producten tussen zitten, die ik interessant vind. Niet alleen qua bruikbaarheid, maar vooral ook vanwege de bijzondere prijs-kwaliteit verhouding. Koop ik ook alles, wat ik interessant vind?. Nee, natuurlijk niet, maar ze weten mij altijd te triggeren qua belangstelling! Daarom maak ik ook "stilletjes" reclame voor ze.! Een aanrader voor iedereen!

Anton

Gaat het wel goedkomen ?

Ik heb een heren horloge besteld en betaald ,na enkele dagen kreeg ik het pakketje via post nl keurig aangeboden. Na opening van het pakje bleek het de verkeerde horloge te zijn . Heb toen gelijk gebeld werd keurig te woord gestaan en kreeg via de computer hoe ik het kosteloos kon opsturen. Na 10 dagen niets gehoord ,heb toen nog een keer gebeld en er werd mij verzekerd dat ik het horloge zou krijgen wat ik had besteld dat het wat langer duurder kwam door het toelevering bedrijf.Na 5 dagen kreeg ik het bestelde horloge. Mijn ervaring is heel positief, wat ze beloven maken ze waar. Top !

D.A. Van den Bos

Koopjedeal, What else.

Bestel met regelmaat vanwege de aantrekkelijk aangeboden producten. Er zit altijd wel wat bij waarvan je zegt , na dat komt goed uit. En daarbij spaar je ook nog eens voor extra korting op de korting. Maar dat is nog niet alles , vaak vanwege speciale dagen krijg je ook nog kortingscode's . Gekochte producten voldoen in kwaliteit. Van boxspring tot steunzolen heb ik al vele diverse besteld en tot nu toe nog steeds tevreden. En toch om mee te geven , soms gaat het niet altijd zoals verwacht door omstandigheden zoals levertijden of netwerk storing. ( bijna nooit ) Men is meedenkend en bied voldoende mogelijkheden tot oplossing. Ik persoonlijk heb geen klachten. Ga zo door en misschien als tip de klant soms mee laten denken in aanbevelen producten. Bedankt

Inge

Ideale koopjes

Heb al verschillende producten gekocht via koopjedeal en altijd weer een zeer goede service en goeie kwaliteit van de producten.

Wat is goed ?

Koopjesdeal is doodgewoon super goed

Thea
09-05-2017

Koopjedeal is een primadeal !

Wij hebben al verschillende keren bestellingen gedaan, zelfs gisteren nog iets besteld. Altijd geweldige aanbiedingen voor een mooie prijs. Bij problemen kun je live chatten en word je gelijk geholpen. Ben erg tevreden over koopjedeal en hoop er nog vaak iets te bestellen

Susan

Maxi voor Mini

Kwaliteitspullen! Snelle levering! Fijn puntensysteem! Overzichtelijke website! Miniprijzen! Kortom: Een aanrader!

Nolly
09-05-2017

Het ongelooflijke wordt waar!

Grote diversiteit in aangeboden artikelen tegen zeer scherpe prijzen, die ook nog eens super snel bij je thuis worden bezorgd

Alex

Koopjedeal superdeal

Er wordt goede en duidelijke uitleg gegeven . Bij koop wordt snel geleverd .

KOOPJEDEAL IS EEN DEAL

Zolang wij al artikelen hebben besteld en ontvangen is dat steeds goed gegaan zonder problemen en daar zijn wij zeer tevreden over, ga zo door.

Met vriendelijke groeten,

Lia & Ton uit Halsteren.

Corrie

Super

Ik heb al diverse malen bestellingen gedaan bij koopjesdeal en altijd naar volle tevredenheid en wat ook zo fijn is dat je gebruik kan maken van after pay. en natuurlijk niet te vergeten de service die ze bieden, ik heb namelijk een keer iets gehad wat niet werkte zoals het hoorde en daar hebben ze meteen op ingehaakt en ze zijn er ook nog op terug gekomen of het toen naar wens was, super.

maar helaas wil ik toch ook een min puntje vermelden en dat is; de laatste 3 bestellingen liepen aanzienlijke vertraging op, ik werd er wel keurig van op de hoogte gebracht. maar toch jammer en dat was ik ook absoluut niet gewend bij hen, maar het weerhoud mij er niet van om bij koopjesdeal wat te bestellen, zeer zeker niet.

Michael
09-05-2017

Je dagelijkse strakke selectie superdeals!

We hebben hier al een meerdere mega goede deals gescoord. Kwalitiatief hoogwaardige producten voor een spectaculaire prijs. En als er dan een keertje iets niet goed is wordt het probleem snel en professioneel opgelost. Top!