Joop

Snel en betrouwbaar

De aanbiedingen zijn divers en van goede kwaliteit (soms denk ik 'wat jammer dat ik geen tuin heb, want dan zou ik al die spullen erin zetten. koop al enige jaren spullen en ben nog nooit teleurgesteld

Louis

Wel of geen zon?

Met het oog op een komend tuinfeest bestelde ik twee partytenten, kreeg een aanvankelijke melding: leverbaar binnen 7 dagen, echter meteen de volgende dag correctie: wegens groot succes wordt het drie dagen laten en keurig met trace and track code. Wel, keurig op het zelfs afgesproken uur de deurbel! Perfect En exact hetzelfde met een leren voorschoot voor de BBQ, uitstekende service. En de eerst van mijn bestellingen: Altijd binnen drie dagen in huis. Rapportcijfer 10 is overdreven, maar een dikke 9+ op zijn plaats!

Gerard.

Superdeals.nl

Ik ben al jaren klant en zeer tevreden over alles. Geen klachten over de artikelen,zeer goede prijs kwaliteits verhouding. Ga zo door. Een tevreden klant.

Tini

Batterijen

Zoals altijd keurig op tijd en al na een of twee dagen geleverd .hier spreekt een heel tevreden klant! Ga zo door!

Greetje

Uitmuntende service!

Toen iets afgebroken was bij het gebruiken van een artikel gekocht bij Koopjedeal werden kosten nog moeite gespaard om het onderdeel te vervangen. Chapeau!

Toch jammer.

L.s.,

Eerder is mij ook al gevraagd om een review te schrijven over koopjedeal na aankoop van een of enkele producten. Feedback is belangrijk bij koopjedeal om de service en zo te verbeteren. Ik ben in de pen, nou ja toetsenbord, geklommen en deed een uitgebreid verslag van mijn ervaringen. Over de kwaliteit van de producten, de prijs kwaliteit verhouding ervan. Over de retourservice. Noem maar op. Het ging me niet over een bonus voor mijn werk of zo, maar ik wilde oprecht opbouwende kritiek geven zonder bijbedoeling. Dan wordt me nog gevraagd of er met mij naar aanleiding van mijn schrijven contact met me mag worden gezocht waarop ik instemmend antwoord. En daarna.

Niets meer.

Met vriendelijke groet,

Mark Ernens

Evert
09-05-2017

Goede artikelen voor een lage prijs

Levering van het geen wat wij hebben besteld zijn tot nog toe altijd correct uit gevoerd

09-05-2017

Verrassende koopjes, en van prima kwaliteit!

Heb diverse keren aankopen gedaan via Ilse. Iedere keer was ik tevreden over het product. De prijs is al net zo verrassend. Kortom Ilse? een echt aan te raden.

Tiny
09-05-2017

Ik ben erg tevreden met Koopjedeal

Als je bij Koopjedeal artikelen koopt hou je geld over,het is snel thuis bezorgd en het zijn goede spullen. Ik ben gelukkig met Koopjedeal.

Wilma

Een tevreden klant!

Ja dat kan ik wel stellen. De artikelen die ik tot nog toe gekocht heb via koop je deal daar heb ik veel plezier van. De prijs is goed en de kwaliteit is het geld zeker meer dan waard. Een voorbeeld van enkele van mijn aankopen: - matras - horloge MK - waterkoker en nog veel meer. Dus: Een tevreden klant!

Primadeal

Ik heb met mijn bestellingen nog nooit echte problemen gehad en de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. enige wat ik heb ondervonden, dat van de vele bestellingen die k heb gedaan, een of twee keer de goederen wat later zijn geleverd als eerst werd gezegd. dus dit review schrijft een echt tevreden klant.

gegroet piet strijbos

Tevredenheid!

Ik maak elders nooit mee, dat aankopen zo snel en correct worden afgehandeld en er nooit financiële perikelen optreden, op- en/of aanmerkingen van mijn kant nodig, of gekochte producten onjuist zijn. Chapeau!

Willy

Service

Toen de levering van een artikel vertraagd was, en het artikel precies tijdens mijn vakantie geleverd zou worden, is op mijn verzoek de leverdatum uitgesteld, en is een nieuwe leverdatum afgesproken NA mijn vakantie. Prima service!

Ell
09-05-2017

Voordelig en vooral vlotte levering

Mooi assortiment en indien levering verlaat is, altijd tijdig geïnformeerd.

09-05-2017

Gewoon doen wat ze beloven

Ik krijg al enkele jaren bijna dagelijks ideeën aangereikt die het leven veraangenamen. Service is uitstekend.

Helma
09-05-2017

Koopjedeal; geweldig en dat "for real" !

De bestellingen, welke wij bij koopjedeal geplaatst hebben, zijn altijd snel en correct geleverd! Vanwege de lage prijzen is het zeker aan te bevelen uw aankopen hier te doen. Wanneer wij iets nodig hebben, kijken wij altijd eerst of het ook bij Koopjedeal te koop is. Scheermesjes b.v. worden door ons nooit ergens anders meer gekocht. Scheelt wel de helft met aanbiedingen in de winkel. (Hetzelfde merk!) Koopjedeal: TOP

Harrie

Suc6 Koopjesdeals.

Bij Koopjes deal vind je gegarandeerd altijd mooie producten in een breed assorti.

Kwaliteit voordelig en snelle service, tot aan U voordeur.

xtra kortingen dagelijks.

Frits
09-05-2017

Goede afspraken en snelle levering

Diverse keren bij koopjedeal artikelen gekocht. De artikelen zijn van goede kwaliteit, worden heel snel geleverd. Wanneer het voorkomt dat een artikel niet aan de wensen voldoet, is het totaal geen probleem dit te retourneren. Ook de financiële afwikkeling bij een eventueel retour geeft geen probleem. Kortom Koopjedeal is een betrouwbaar bedrijf.

09-05-2017

Bij koopjedeal koop je zonder zorgen.

Altijd prompte levering en voordelige prijzen. Nooit te klagen gehad over de kwaliteit van de producten.

Dylan

Geweldig

Ik bestel heel vaak spullen van koopjedeal. Lekker goedkoop en prachtigen spullen