Leen
09-05-2017

Super product voor lage prijs

Ik heb een super product besteld, namelijk Argan olie. Deze olie zorgt ervoor dat mijn haar makkelijk in model te brengen is en niet meer kroest. In plaats van een woeste bos haar, mooie krullen. Wat wil je nog meer.

Henny
09-05-2017

Koopjedeal doet wat het belooft

Uitsluitend goede ervaringen: Snelle en goede levering. Prijs / kwaliteit is prima.

Snelle levering, goede service

Ik bestel regelmatig artikelen bij Koopjedeal. Die worden bijna altijd snel geleverd en er is bijna nooit iets mis mee. En als er dan toch iets mis is, heeft Koopjedeal een goede retourservice. Ik beveel Koopjedeal van harte aan!

Saskia
09-05-2017

Koopjedeal.nl doet wat het belooft !

Ik koop regelmatig bij Koopjedeal.nl en heb niets dan positieve ervaringen.

Snelle levering, goede producten, gevarieerd asnbod, aantrekkelijke prijzen en een toegankelijke website.

Koopjedeal.nl maakt internetshoppen leuk!

Goede service

Aanbod goed. Levering op tijd, Evt. vertraging wordt duidelijk gecommunuceerd.

09-05-2017

Scherpe aanbiedingen en snelle aflevering

Duidelijke en scherpe aanbiedingen die altijd op tijd worden afgeleverd en anders staat duidelijk omschreven wat de levertijd gaat zijn

Zelfs als de levertijd niet gehaald kan worden, wordt je gewoon netjes op de hoogte gesteld dat het wat langer gaat duren en krijg je bij de uiteindelijke aflevering er een extra presentje bij

Prima service en kwaliteit

Dirk

Voortreffelijk

Bestelde artikelen bijna altijd direct binnen de gestelde termijn leverbaar, indien niet dan wordt je op de hoogte gesteld. Eventuele klachten worden goed en tot tevredenheid opgelost. Een aanrader!

Joop

Led lampen.

De producten zijn goed en verder is alles oke!

Erraa

Zinvol en aantrekkelijk

Van zeer praktische zaken tot leuke gadgets tegen sterk gereduceerde prijzen kan niet alleen voor mij aantrekkelijk zijn, maar voor iedereen! Ook de snelle levering en het (onopvallende ) punten/eurosspaarsysteem ziijn prettige pluspunten.

Gerda

Koopjedeal? Een aanrader!

Ik koop graag via koopjedeal. Lekker goedkoop, vlotte levering en goede service. Dus een aanrader!

Koopjedeal is Grandioos.!

Mijn ervaring met Koopjedeal is heel goed. Ook na een verstoring werd de klacht snel opgelost.! Koopjedeal wordt dan ook door mij van harte aanbevolen.!

M.Vr.Gr. Wim de Jong

Henk En Ida

Goed

Snellen levering en alles wat wij besteld hebben was goed

Josh

First class home shopping

Ieder morgen ff door de virtuele winkel gaan en de voor mij belangrijke koopjes en geweldige aanbiedingen bekijken en waar nodig bestellen. en meestal 3 a 4 dagen later wordt het bezorgt. thuis shoppen op zijn voordeligst wal wil ik nog meer thanks koopjesdeal

09-05-2017

Koopje deal is goede deal

Ik heb een aantal keer wat bestelt via Koopjedeal en elke keer kreeg ik keurig op tijd een bericht dat het door ons gekocht voorwerp verzonden werd. Het liep elke keer perfect. Chapeau Koopjedeal.

Bgm

Goed gedaan

Niet eenmaal mis gegaan goede afhandeling goede service goede bereikbaarheid kortom zeer tevreden ga zo door groet Bob van Oorschot

JoostJohan
09-05-2017

Leveren wat ze aanbieden.

Diverse malen heb ik hier besteld. Altijd gekregen wat ik wilde en. voordelig. Soms wel even wachten, maar levering komt uiteindelijk. Dit is afhankelijk WAT je bestelde. Ik heb goede ervaring met 'KOOPJEDEAL'.

Bodhi
09-05-2017

Al jarenlang koopplezier met koopjesdeal

Nooit problemen gehad

09-05-2017

Leuke aanbiedingen voor een goede, lage prijs

Regelmatig artikelen gekocht, variërend van praktische huishoudelijke artikelen tot mode, elektronica en sieraden. Prijzen zijn vaak met flinke korting, levering is snel tot zeer snel (soms binnen een paar dagen). Diverse mogelijkheden om te betalen (ook achteraf) en bovendien worden er automatische punten gespaard die gebruikt kunnen worden voor korting

Jacques

Goede site

Leuke aanbiedingen. Retouren geen probleem.

Diana

Over alles

Alles wat je besteld heb je binnen een hele korte tijd binnen,bevalt het niet kun je het terug sturen zonder probleem,1 keer meegemaakt en was er erg tevreden over,zou iedereen de site aanbevelen