Diana

Over alles

Alles wat je besteld heb je binnen een hele korte tijd binnen,bevalt het niet kun je het terug sturen zonder probleem,1 keer meegemaakt en was er erg tevreden over,zou iedereen de site aanbevelen

Jeanne

Topper!

Wat een super site. Al menig maal een bestelling gedaan en altijd keurige afhandeling! Ook een retour geeft nooit problemen en het betaalde bedrag wordt netjes terug gestort. Kortom een topbedrijf! Ga zo door en verras ons met leuke aanbiedingen. Gr Jeanne.

Anne

Beloofd is beloofd!

Ze komen hun beloftes na! alles wat ik er gekocht heb is snel en perfect aangekomen! hele prettige ervaring !

C.J.M.
09-05-2017

Zeer goede service, perfecte afhandeling.

Laatste bestelling een artikel niet in de gewenste kleur te leveren keurig een email of het een andere kleur mocht zijn. Op de aflever datum zat ik in het buitenland een email of het een week later geleverd kon worden was geen enkel probleem.

Anne

Voordelig en snel

Ik heb inmiddels al heel wat leuke dingen bij elkaar gekocht via Koopjedeal. Artikelen als leuke vloerkleden, een mooie bloesemlampjesboom, de lichtjeskubus, arganolie, boxershorts, zelfs een paar schoenen en ga zo maar door. Die paar schoen waren trouwens ook nog gratis omdat ik al zoveel punten bij elkaar gespaard had, Toen de stoomapparaat het niet deed was terugsturen geen probleem. Iets wat ik nou niet had moeten kopen is de onkruidverbrander, dat is een ding van niks, met de schoffel op ander handgereedschap gaat net zo vlug. Maar ja, als je dat ding eenmaal gebruikt hebt kun je die natuurlijk niet meer terugsturen. Dat is nu eenmaal het risico van het kopen via de webshop. Verder niets dan lof, temeer omdat je de door Koopjedeal aangeprezen artikelen vaak in de winkel niet kunt krijgen, zeker niet voor die lage prijzen.

Lenie
08-05-2017

Aankopen via koop je deal.

Mijn ervaring is dat ik zeer tevreden ben. Komt een bestelling iets later, dan krijg je op tijd een berichtje. Tot nu toe heb ik telkens mijn artikelen op tijd gekregen. Wat ook erg fijn is dat als je een bestelling wil doen en je twijfeld, dan kan je even met een medewerker chatten.

08-05-2017

Alles in no time geregeld

Mijn ervaringen met Koopjedeal zijn altijd succesvol verlopen. Eigenlijk doe ik weinig met online bestelingen, maar mijn contacten met Koopjedeal zijn altijd soepel en snel verlopen. De bestellingen werden correct opgepakt en de leveringen verliepen zonder enig oponthoud, In de klantbeoordelingen heb ik daarover dus altijd mijn grote tevredenheid kunnen geven. Door die service houd ik de aanbiedingen goed in de gaten en besteld ik wanneer ik weer een goede aanbieding op mijn mail binnen krijg. Het is voor mij een geweldige aanvulling op de koopbehoeften die ik heb. Immers, ik heb de zekerheid dat een aanbieding van Koopjedeal goed is en ik zonder zorgen mijn bestelling kan doen. Voor mij een goede wetenschap dat er een dergelijke online aanbieder voor mij bestaat!

Prima prijs kwalireit verhouding

Vlotte levering en komen na wat belooft wordt

Alexandra

Prima deals

Al een aantal keren heel goede spullen gekocht waar ik zeer tevreden over ben. Prijs / kwaliteit is uitstekend.

Koop snel bij Koopjesdeal

Koopjesdeal is een prettige, snelle en vertrouwde site! Levert snel zijn producten en is eventueel ook telefonisch te bereiken voor vragen.

Dus een aanrader

Sherida

Superdeal

Ik koop graag bij koopjesdeal, mooie spullen te koop, altijd goedkoop . Het word altijd op tijd bezorg. Ik ben blij met koopjedeal. Super!

M.
08-05-2017

Al vrije veel gekocht.Zonder klachten en zonder retourzendingen

Bekijk steeds elke aanbieding die per mail binnenkomt. Als er iets voor mij bij zit, wordt meteen een bestelling geplaatst.

Wolter
08-05-2017

Probleemloos deals sluiten en steeds een koopje

Van geen enkel product dat ik heb aangeschaft via Koopjedeal.nl heb ik spijt. Prijs kwaliteit verhouding is goed en de aflevering is snel

Ook levering in belgie

Alles word ook naar belgie geleverd en betaling is zeer gemakkelijk

Arjan
08-05-2017

Prijs/kwaliteit erg goed. Levering volgens afspraak. Ik ben er blij mee.

Verschillende bestellingen geplaatst in het achterliggende jaar. Niet 1 keer teleurgesteld.

Joop

Betrouwbaar

Ik heb al heel wat accessoires besteld bij koopjedeal en het gaat bijna altijd goed alleen de laatste keer ging er iets mis maar ik ben ervan overtuigd dat het goed komt

Jelly
08-05-2017

Een goede deal bij Koopjedeal!

Koopjedeal was voor mij het eerste internetbedrijf waar ik mee bekend raakte. Later kwamen er meer bij, maar mijn voorkeur bleef uitgaan naar Koopjedeal. Betrouwbaar, prettig contact, redelijke prijzen, kortom Koopjedeal kwam en overwon.

Paulien

Leuke producten

Super leuke producten en vaak ook goed. Helaas 1 product niet en na mail contact werd er niks mee gedaan. Werd als echt leer verkocht en er was geen % leer in te vinden en was dus binnen een paar dagen al stuk. Maja voor die prijs.

Lisette

Goedkoop en (toch) goed.

Tot nog toe zijn alle bestelde en geleverde artikelen naar wens in gebruik. Eenmaal een storing gehad bij bestellen doch deze werd snel en correct opgelost. In de toekomst zal ik zeker zaken blijven doen met Koopjedeal.

Geweldig en vriendelijk, meedenkend

Goed en eerlijk bedrijf, met mooie aanbiedingen.