Aron

Prima service

Prima site alles super duidelijk en het spaarpunten systeem is eerlijk en handig bezorging is altijd duidelijk en altijd op tijd bij vertraging word het altijd vermeld Ik ben Zeer tevreden

08-05-2017

Eigentijdse artikelen voor ouderwetse prijzen !

Vrij regelmatig bestellen wij artikelen, groot, klein tot volle tevredenheid. Nu een erg groot artikel qua omvang; dat bezorgd zou worden op een tijd dat wij niet thuis zijn. Maar de buren willen we daar ook niet mee lastig vallen. Zo eenvoudig en vriendelijk wordt door "Koopjedeal"-personeel geregeld dat e.e.a. op een tijdstip dat wij wel aanwezig zijn wordt bezorgd. Die afspraak wordt correct bevestigd via mail: PROFESSIONEEL !

Marianne

Blij met Koopjedeal

Alles wat ik tot nu toe besteld heb voldeed volledig aan de verwachting en werd snel geleverd. Ik ben blij met Koopjedeal!

Vlotte afwerking

Bij Koopjedeal heb ik geen enkele slechte ervaring. Tussen bestellen en bezorgen zit slechts weinig tijd; de bestelling voldoet altijd aan de verwachting. Dikke pluim dus.

Fanastisch

Mijn ervaring met Koopjesdeal is al jaren fantastisch.Ik koop natuurlijk voor mezelf en mijn vrouw, maar wat zo mooi is, is dat de prijzen zo laag zijn dat ik ook inkopen doe voor mijn vereniging. Ieder jaar houden wij een groot biljart Toernooi. Om dit te doen slagen houden we een grote loterij. Wat is het dan prima als je voor weinig geld, veel kunt kopen. Hierdoor blijven de inkopen beneden het vastgestelde bedrag dat er beschikbaar is, maat tegelijkertijd heb je prijzen die zo mooi zijn dat de mensen allemaal loten kopen. Naderhand blijkt dat ze zo tevreden zijn met de gewonnen producten. Dat is voor ons als vereniging prima maar ook voor Koopjesdeal, want zij zorgen voor kwaliteit voor een lage prijs.

CJ

Top

Gedurende langere tijd al diverse artikelen afgenomen, ook wel eens iets terug gestuurd. Altijd alles top verwerkt.

08-05-2017

Zeer toegankelijke en plezierige webwinkel

Ik kijk dagelijks uit naar de mail met de Koopjedeal aanbiedingen en laat me regelmatig verleiden tot de aanschaf van leuke gadgets. Over het algemeen is er sprake van een vlotte levering. Retourzendingen worden soepel afgehandeld. Kortom, ik ben een tevreden klant.

P.
08-05-2017

Juist als het mis gaat is service belangrijk.

Product binnen garantietermijn defect gegaan, na contact formulieren digitaal ingevuld en doorverwezen naar leverancier. Deze benaderd en die verwees mij weer treug naar koopjedeal. Deze wederom benaderd, waarop zij alles voor mij geregeld hebben, omdat zij niet wilden dat ik van het kastje naar de muur bleef gaan. Top.

Louis

DOEN

Heb al heel wat artikelen betseld en mogen ontvangen. Slechts 1 keer is er door mijn fout een verkeerde bestelling afgeleverd - ook terugzending was geen enkel probleem. Alle lof !

Thea

Koopjedeal ok

Alle bestellingen komen op tijd. Terugsturen als het niet voldoet aan wat je verwacht geen probleem. Snel weer je geld retour. Dus prima koop je deal.

Ans

Super Koopjedeal

Alles altijd in goede orde ontvangen.

08-05-2017

Goede kwaliteit voor een hele scherope prijs

De spullen die ik tot nog toe bestelde bij Koopjedeal hebben me nooit teleurgesteld. Kwaliteit gewoon goed en de prijs laag, soms ongelofelijk laag. De levering op tijd. Kortom, steeds weer een goed resultaat met Koopjedeal

Leida
08-05-2017

Van huis uit winkelen Gevarieerde aanbiedingen en koopjes

Snelle levering en leuke kortingscode en punten. Prima service.

Roger

TOP

Vele malen bij jullie besteld. Nooit voor te veel geld.

Ik had nooit en te nimmer spijt. Al mijn bestellingen altijd op tijd.

Ga met deze service zo door. Dan bestel ik zeker bij jullie hoor.

08-05-2017

Fantastisch om hier te kopen

Ik heb al regelmatig hier iets gekocht. De keuze is reuze en de artikelen voldoen aan de eisen. Heel goede service

Anton

Correcte aflevering

Alles wat ik besteld hebt werd keurig op tijd en volgens afspraak geregeld

Rianne

Goedkoop en goed

Zeer tevreden en verrast over de kwaliteit en prijs. Leuke deals er zit altijd iets tussen wat je kan gebruiken

Hugo
08-05-2017

Gemakkelijk, goedkoop, snel en goede kwaliteit

Inmiddels al veel artikelen besteld, en grotendeels alle naar volle tevredenheid in gebruik. Dus ik blijf doorgaan met klikken, scrollen en bestellen.

KOOPJEIDEAAL

Volop interessante produkten van prima kwaliteit tegen uiterst vriendelijke prijzen. Snelle en korrekte levering.

08-05-2017

Koopjedeal is altijd een goede deal

Nog nooit teleurgesteld, de prijs en het gekochte was steeds 100%.