Jettie

Lieve Ilse,

Verleden week iets besteld bij je.Dat ging niet zoals gewend,maar jullie hebben mij niet aan het twijfelen gemaakt Want ik wist gezien de vorige koopjes dat het toch uiteindelijk goed zou komen. Alle vertrouwen in jullie. Veel succes verder, Met vriendelijke groet, Jettie en ook van haar echtgenoot Albert

Jeannette
08-05-2017

Leuke site met regelmatig goede aanbiedingen

Sinds 3 jaar al regelmatig artikelen besteld. Verzending altijd keurig en op tijd afgeleverd. Bij mijn 1 na laatste ging het echter even mis. Ik had een collier met bijpassende oorbellen voor mijn huwelijksfeest besteld. Helaas werd alleen de oorbellen geleverd en het collier ontbrak. Heb direct gemaild en werd zeer correct beloofd dat er zsm een collier nagestuurd zou worden. En inderdaad werd er 2 dagen voor mijn feest alsnog het collier geleverd. Chapeau!

Je beste koop via Koopjesdeal

Inmiddels heb ik al zo'n 10 keer via KOOPJEDEAL iets gekocht. Meestal met het beste resultaat mogelijk. Snelle levering, producten in orde, en tegen een prima prijs. Wanneer het eens mis ging was de aftersales van KOOPJEDEAL snel, adequaat en zeer voorkomend. Slecht product kon snel retour en bij een niet geheel waterdicht horloge werd snel een nieuw exemplaar bezorgd. Ik zou KOOPJEDEAL aan al mijn vrienden en bekenden aanraden en heb dat al meerdere keren gedaan. Gefeliciteerd met jullie 2 miljoenste bestelling en dat er nog vele mogen volgen. Succes

Loes
08-05-2017

Koopjedeal is een van mijn favorieten

Al sinds een paar jaar ben ik vaste klant bij Koopjedeal, ze bieden regelmatig zaken aan die je ineens geweldig nodig blijkt te hebben.Het aanbod is redelijk gevarieerd, en de service is uitstekend - al kostte het even tijd voor ik begreep hoe het retour-zenden werkte. Twwe millioen bestellingen - nou daar heb ik mijn bescheiden steentje aan bijgedragen, proficiat! en ga zo door.

Hanneke

Goede producten

Goede service mooie producten , snelle leveringen ,ook de moeite waard om vaker te kijken wat er aaan geboden wordt. Mijn mening is goede kwaliteit

Harrie

Quick en Quality

Snelle levering met goede ,,begeleidingsinformatie''

Gewoon goed

Ze doen wat ze beloven, de spullen zijn prima, de prijs is goed. Eenmaal iets teruggestuurd, zonder problemen. Gewoon een aanrader.

Arnold
08-05-2017

Wil je goedkoop slagen ga dan naar koopjesdeal

Bij het bestellen bij koopjesdeal nooit geen problemen gehad. Had het snel en correct in huis. Voor mij een aanrader en zij hebben veel producten die de moeite waard zijn.Voor mij is een dikke tien op z'n plaats

Uistekende webshop!

Over het grote geheel heel tevreden, alles komt op tijd of je krijgt een mail. Maar twee keer iets teruggestuurd omdat het niet werkte of ik niet tevreden was. Geen enkel probleem netjes geld terug gekregen. Overall heel tevreden over deze webshop en al veel besteld.

Konny

Ik kies voor Koopjedeal

De snelle levering en het gemak van retourzenden is geweldig.

Kopen met een glimlach

Dank zij de uitgebreide beschrijvingen en de grote keuze aan artikelen, is het winkelen op Koopjedeal.nl heel plezierig. Het retourbeleid is eenvoudig en problemen worden snel opgelost. Inmiddels heb ik tientallen artikelen via koopjedeal gekocht en slechts een keer voldeed het artikel niet aan mijn verwachtingen. Dat kan altijd gebeuren. Maar de wetenschap dat in zo'n geval het artikel eenvoudig en snel omgeruild kan worden geeft een zeker gevoel.

Je vindt er altijd wat

Goede en snelle levering en een goed product voor weinig

JMT

Waarom?

Als ik iets koop dan ga ik er van uit dat ik eerlijk, correct en goed word behandeld. (zoals de waard is, zo vertrouwt hij zijn gasten) Als dit naar mijn gevoel niet zo is dan zal ik geen zaken meer willen doen met betreffende handelaar.

Ik vind het zo onnatuurlijk om een review te schrijven, vooral als je weet dat er veel neppers tussen zitten.

Ik ben heel tevreden over jullie en hoop dit tot in lengte van dagen zo te houden, maar mijn pincode en review krijgen jullie niet van mij.

Simon
08-05-2017

Wachten op het juiste koopje.

Koopjedeal heeft veel aanbiedingen. Af en toe zit er iets tussen waar ik belang bij heb. Dan wacht ik af tot er een extra kortingsactie komt. Vervolgens krijg ik ook nog eens 10% van het aankoopbedrag als basis korting op een volgende aankoop. Een fantastische prijs kwaliteit verhouding. Na de aankoop wordt er goed gecommuniceerd over de levering. Vaak binnen een week, en als het iets langer duurt wordt dat via de mail goed gecommuniceerd. Koopjedeal is een echt aanrader. Geduld loont.

Goede Service bij aantrekkelijke prijzen

Ondanks het feit dat de producten voor zeer aantrekkelijke prijzen aangeboden worden is de service zowel bij levering als bij retour zenden uitstekend. Daardoor heb ik al heel veel besteld bij Koopjedeal en zolang de service zo goed blijft zal ik ook zeker blijven bestellen.

Gerrit

Toppers en missers

Je moet het treffen bij koopjedeal. Ze hebben echt leuke aanbiedingen, maar soms valt de kwaliteit tegen. Zo hielden 4 led-lampen er na een jaar al mee op, staat onze "winterharde" palm er zielig bij, kreeg ik een iPad cover die de camera half afdekt en een iPhone cover die na een paar maanden al bijna uit elkaar valt. Maar de vaatwastabletten doen het prima, we zijn nu al aan de derde doos begonnen en ook de batterijen zijn goed. Ook slapen we heerlijk onder onze Janneke Brinkman dekbedovertrekken. Je moet het dus treffen.

Henny

Vanuit je luie stoel, SUPER !Zeker op onze leeftijd.80en77

AL ONZE BESTELLINGEN ZIJN PERFECT AFGEHANDELD . Een maal vanwege een verkeerde bestelling de pedaalemmer retour gezonden . De afhandeling liep voorspoedig ,het betaalde bedrag was snel terug gestort. Onze comlimenten hierover. Met vriendelijke groet Henny Wouters

Arie

Enorme sortering

Dagelijks de fijnste artikelen in de aanbieding tegen zeer scherpe prijzen, vlotte afhandeling en doorgaans snel het bestelde in huis

Yvonne

Perfecte behandeling

Alle bestellingen die we tot nu toe gedaan hebben, zijn correct ontvangen en vlot verwerkt!

Een betrouwbaar bedrijf

Mijn ervaring is heel goed zowel wat aflevering snelheid en bij retour zenden snelle afwerking