HENRY
08-05-2017

Als je het nodig hebt is KOOPJESDEAL een uitkomst.

Over het algemeen ben ik tot nu tevreden over de kwaliteit, de bezorgtijd. Het is jammer dat u niet af en toe de oplaad bare batterijen in de aanbieding doet. Ze gaan in de tuin verlichting vaak niet zo lang mee. Toch beveel ik u aanbiedingen wel aan kennissen aan.

Leuke aanbiedingen

Al diverse keren een aanbieding besteld en steeds tot volle tevredenheid ontvangen en in gebruik genomen. Ook het punten spaarsysteem is erg interessant. Van harte aanbevolen.

Marijke

Leuke koopjes!

Kijk altijd eerst bij Ilse Koopjedeal als ik iets nodig heb. Ook leuke site om kado-ideeen op te doen!

Hotze

Blij met koopjesdeal

Ik ben blij met koopjes deal hoe ze met je omgaan als Vragen hebt.Verder de geleverde goederen komen goed verpakt aan.

08-05-2017

Koopjedeal super snelle levering en super leuke prijzen

Ben zeer tevreden over koopjedeal super snellr levering en ook lage prijzen voor top artikelen. Zal zeker en vast blijven bestellen. Soms wil ik meerdere artikelen te gelijk bestellend maar verdeel het meestal en ook het korting punten systeem is super. Koopjedeal is voor mij de nummer 1 webshop van nederland

Joke

Kwaliteit en goedkoop

Ik heb al vaak wat besteld bij Koopjedeal. Wordt altijd op tijd geleverd en ook nog extra korting. Ik ben er blij mee

08-05-2017

Snel, voordelig en betrouwbaar.

Ik heb al vele artikelen bij koopjedeal gekocht en ondanks de lage prijs ben ik tot nu toe zeer tevreden over de kwaliteit van die artikelen, de manier en de snelheid van levering en de administratieve afwikkeling. Het is allemaal prima geregeld.

Roberto

Een goede service

We hadden problemen met een de levering van 2 stoelen, na contact gehad te hebben met jullie, was dit meteen opgelost en kwamen de stoelen de volgende dag.

Service in overtreffende trap

Kopen is geen probleem. Goederen worden netjes en snel afgeleverd. Retouren (het kan een keer gebeuren) worden op een meer de professionele manier afgewikkkeld. Het is zeer prettig zakendoen !

Cornee
08-05-2017

Leuke deals en goede service!

Erg leuke deals en er wordt altijd nagekomen wat er beloofd wordt. Ook de ' geen btw' kortingen en de 'gratis verzending' kortingen zijn altijd leuke extra's!

Service goed

Top snelle levering.

Laura
08-05-2017

Altijd op tijd en goed verzorgt! Top

Alle bestellingen die ik ooit bij koop je deal heb gedaan zijn optijd en goed verzorgt aangekomen. Top!

Karel
08-05-2017

Leuke website met leuke producten

Heb hier stoelen gekocht voor mijn eetkamer, super deal! Ze zitten lekker en scheelde me toch nog 20 euro per stoel!

JDO

Wees gewaarschuwd. Veel slechte artikelen

Vorig jaar en headset besteld. 6 weken op moeten wachten. Had het artikel geannuleerd. Ondanks dat werd het 6 weken later toch toegestuurd. Direct teruggestuurd. Artikel was gebruikt geweest en viel al uit de verpakking voordat ik het kon bekijken. Kon volgens Koopjedeal niet geruild worden. Na vele aanmaningen/dreigingen van AfterPay en Webcasso is deze zaak geëindigd bij de rechtbank door wie ik in het gelijk ben gesteld. Proceskosten voor rekening van Koopjedeal. Laat je dus door aanmaningen niet van de wijs brengen. Lees goed de retourpolicy. Denk je dat je gelijk hebt laat het er maar op aan komen. Het ging bij mij om een bedrag van rond de € 20,00. Denk 10 keer na voordat je iets koopt bij Koopjedeal. Slechte Webshop. Geef maar een paar euro meer bij een andere Webshop. Eén keer, nooit weer.

Handgrepen

Zuignap handvatten besteld, een handgreep was defect, Kreeg een ander die werkte helemaal niet ,terug gestuurd Dit alles loopt al ruim een maand, mijn vrouw heeft een nieuwe heup gekregen , dus die grepen zijn hard nodig. Niets meer gehoord van hun. Ik wil niets meer te maken met de koopje deal, Het res.geld hoef ik ik niet meer, krijg ik toch niet terug

04-05-2017

Goedkoopje werd duurkoopje.

Na bestelling geen reactie. Na een aantal dagen kwam de mededeling dat de zending verlaat was, omdat een artikel niet op voorraad was. Na nog een aantal dagen kwam het pakje aan. Een van de artikelen voldeed niet. Ik moest een retourzending aanvragen, nou vergeet het maar. Na twee uur pogen gaf ik de moed op en belde. Maar dat dreigde meer te gaan kosten dan het artikel heeft gekost. Koopjedeal is een bedrijf dat z'n zaakjes niet voor elkaar heeft. Ik zal er nooit meer iets kopen.

Ellis
01-05-2017

Nooit iets bestellen, producten komen veel te laat

De producten hebben een véél langere verzendtijd dan bij de bestelling wordt aangegeven, daardoor moet je zo lang wachten op je product dat je het beter ergens anders kan bestellen. Ik zou hier niet opnieuw kopen.

29-04-2017

Eerste keer besteld.

Heb deze week (3 dagen geleden) het een en ander besteld bij Koopjedeal.nl. Voor het eerst. Wordt inderdaad niet binnen 24 uur geleverd. Volgens Track @ Trace volgende week (zit een weekend en een feestdag tussen). Maar moet je iets binnen 24 uur in huis hebben? En wat verwacht je voor 10 euro wat normaal 100 euro kost? Ben benieuwd naar onze eerste zending. Valt het tegen, dan retour en nooit meer bestellen, valt het mee dan andere dingen bestellen. Ik zal jullie op de hoogte houden. Een ruime voldoende gegeven: hoe de betrouwbaarheid over komt bij mij (een 10) en 2 punten eraf voor onderstaande reacties.

Brenda
28-04-2017

Bestel niet

De bestelde producten waren van slechte kwaliteit. Retourneren na heel veel inspanning: chatten 3 maal bellen. Heeft me denk ik anderhalf uur tijd gekost. Verder kwam drie maal beloofde mail niet met retouradres. Telefonisch gekregen maar moest retourneren wel zelf betalen. Nooit meer koopjedeal voor mij.

Brenda

Alex
28-04-2017

Hier nooit meer iets bestellen

Het leek een mooie aanbieding maar wat een gezever heb ik met dit bedrijf. Ik ben nog nooit zo slecht behandeld met een aanschaf via koop op afstand. De producten die ze aanbideden hebben ze niet in huis op het moment dat je besteld. Dus maar wachten tot hun leveranciers een keertje gaan leveren. Ondertussen wordt je aan het lijntje gehouden met allerlei smoesjes en beloften: ja meneer, vanmiddag komt uw bestelling in ons sorteercentrum, daarna krijgt u van ons een berichtje over het track en trace systeem en kunt u uw bestelling volgen. Mooi geen mailtje(s) dus. Nog zo'n fraaie: "al onze medewerkers zijn in gesprek". Volgens mij is dat maar één juffie. Ik wilde mijn boosheid niet laten blijken maar ik kook van woede en overweeg mijn bestelling te annuleren en mijn geld via juridische weg terug te krijgen. Bah, bah en nog eens bah.