J.D.O
19-04-2017

Klant onvriendelijk bedrijf.

Vorig jaar eind maart 2016 een artikel besteld. Pas geleverd in april. 2016 Artikel eerder geannuleerd door lange levertijd. Werd toch toegestuurd. Artikel viel uit verpakking en was volgens mij gebruikt. Direct teruggestuurd in dezelfe verpakking. Heb hele jaar aanmaningen ontvangen. Is in een rechtzaak geeindigd. Ben gelukkig in mijn gelijk gesteld. Kijk uit voor Koopjesdeal en lees goed de retourpolicy. Bedrijf communiseert slecht. 1 keer iets gekocht bij Koopjesdeal. Nooit weer. Betaal maar een paar euro meer.

Frederik
11-04-2017

Paradijsvogel planten deal

Niet als omschreven doch super klein domme retoriek feedback / klantenservice vlgs mij zit er een klacht-ketser a/d balie nooit meer ook maar iets bestellen louche flessentrekkende webtoko

Theobald
01-04-2017

Draadloze oordopjes

Werkt perfect, géén gezeurvmeer met de buren!

Cees
30-03-2017

Levering niet vorrect

Wij gaan per 1 april ons nieuwe appartement betrekken. (DUS NIET EERDER!) na overleg via chat met Koopjedeal een vintage vloerkleed besteld. Toegezegd dat het kleed niet vóór 1 april zou worden bezorgd.

Wie schetst onze verbazing dat er een Tracj&Trace-mail ontvangen dat het kleed op 24 maart gaat worden bezorgd. Opnieuw in de mail en de chat geklommen. Opnieuw toegezegd, dat de chauffeur de levering zou overslaan, later contact over de daadwerkelijke datum. Eind van de middag wordt ik door de vorige bewoner gebeld."Er is een kleed in de gang neergelegd, ik was niet thuis." Dus het kleed is in de middag zonder enige vorm van controle gedumpt. Vanwege de afstand (200km) heb ik het kleed nog niet daadwerkelijk gezien.ik houd mijn hart vast. NOOIT meer iets kopen bij koopjedeal!

29-03-2017

Uitstellen levering

Simpel twee origineel apple lightning USB kabeltjes besteld. 15 maart jl. Mail dat deze geleverd kan worden op 17 maart, dus niet! 20 maart gebeld.zijn niet voorradig, zodra deze geleverd worden, worden ze aan u doorgeleverd. 24 maart, een mail dat de kabeltjes niet geleverd kunnen worden omdat deze niet voorradig zijn. 31 maart worden deze geleverd.dus niet! Op 29 maart een mail, u raadt het al, de kabels zijn niet voorradig, deze worden geleverd op 6 april. Toch maar even bellen. Tja, meneer, ze zijn niet voorradig.maar dat wist ik al.wanneer worden ze nu echt geleverd. Dat kan ik u niet zeggen maar wees gerust, u staat op de prioriteitenlijst, de kabels worden met voorrang aan u geleverd. Ja, ja, wat triest voor de mensen die niet op deze prioriteitenlijst staan.

Guy
28-03-2017

Slechte service en aangeboden artikelen voldoen zelden aan omschrijving.

Overzet zonnebril met polariserende glazen: Inderdaad een overzet zonnebril maar de glazen zijn absoluut niet polariserend (getest met een door Polaroid teststrip). Dus onjuiste voorlichting in de advertentie. Voor de nachtzicht bril geldt hetzelfde. Relatief hoge verzendkosten die je niet terugkrijgt bij retourzendingen. Je moet ook drammen en dreigen om je geld teruggestort te krijgen. Er wordt geschermd met hoge klantwaardering (8.5) maar wie kan dat geloven.

Cora
23-03-2017

Turbo accu stofzuiger

Na 3 weken gaat de accu stofzuiger stuk,maar op mijn vraag of ik mijn geld terug krijg is het antwoord nee omdat de 2 weken om zijn die zij hanteren! nu al drie weken aan het bellen en chatten de 1 zegt dat ik toch mijn geld terug krijg de ander zegt dat ik een nieuwe voet krijg en de andere 4 die ik heb gesproken zeggen van alles maar iets ondernemen voor mij als klant ho maar! Zo triest deze organisatie! Zo ga je niet met klanten om!

Bernhard
20-03-2017

Niet leveren wat ze beloven!

Ze doen alsof ze originele producten leveren met een enorme korting. Maar dit is niet waar. Het is allemaal imitatie! (foto klopt totaal niet met geleverde product) Echt misleidend.

BAS
18-03-2017

Niet intrappen!

Als het te mooi lijkt om waar te zij is het meesta ook zo. Zeker bij de aanbiedingen van koopjedeal!

Sab
11-03-2017

Vintage vloerkleden

2 vloerkleden besteld, leken totaal niet op foto dus wilde ze retour sturen. Zo gezegd zo gedaan maar een dikke week later nog geen geld terug. Na telefonisch contact vertelde ze tweemaal dat retour nog niet bij leverancier was aangekomen. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat 1 kleed beschadigd was en dat ik uit coulance 75% retour kreeg. Ik was nml verantwoordelijk voor het retour sturen. Ik laat het er niet bij zitten, oplichters vind ik het.

09-03-2017

Zogenaamd Lederen smartphone cover is nep

Echt lederen smartphone cover wordt beloofd. Je krijgt een kunststof exemplaar. Mailen naar klantenservice heeft geen zin. Je kunt hem terugsturen. Enige gegeven verklaring "verkeerd uit het magazijn gepakt". Na de beschreven ervaringen neem ik mijn verlies. Maar ik trap er niet meer in.

J.
02-03-2017

Minder voor meer

De in de advertentie beloofde kwaliteit levert Koopjedeal nooit. Het is altijd nep, namaak, geen merkartikel zoals beloofd. Dus echt nooit meer.

16-02-2017

Geld retour bij koopjedeal vergeet dat maar

Ik probeer nu al enkele weken mijn geld terug te krijgen van een door mij geretourneerd artikel. DHL verteld mij wel dat het artikel kennelijk zoek geraakt is. Verder moet je het dan kennelijk zelf maar uitzoeken

Diane
16-02-2017

Leren handschoenen. of toch niet

Ik bestel de 'echte lederen handschoenen', krijg ze al snel binnen en kan meteen zien dat het niet om leer gaat. Welk leer heeft om de mm een naad zitten? Dus ik bel de klantenservice en leg dit uit. Zij geven aan een fout te hebben gemaakt, want er zijn precies dezelfde handschoenen in niet-lederen uitvoering. Met mijn goede gedrag retour gestuurd en op de echte lederen uitvoering gewacht. Een week later ontvang ik exact dezelfde handschoenen. Niet-leder dus. Er werd op de website zelfs het lederteken gebruikt en reclame gemaakt met het feit dat het leder zou zijn. BELACHELIJK.

08-02-2017

Nepproducten, moeizaam retour en deel geld niet terug

3 Ralph Lauren shirtjes gekocht. Onder druk van Ralph Laurenren heeft men de kopers geïnformeerd dat de shirts retour kunnen, omdat ze helemaal niet van Ralph Lauren zijn (en zo goedkoop waren ze nou ook weer niet) !? Die .nl kan niet waar zijn, dit soort praktijken hoort in China, Haiti of Thailand (ik hoop dat ik die landen niet beledig) thuis. Uiteindelijk, na een moeizaam retour proces, een deel van mijn geld teruggekregen. Omdat ik er nog een paar flut voetzooltjes bij besteld had ben ik er uiteindelijk € 16,= bij in geschoten. Ik heb 3 kansen gegeven om een bevredigende oplossing te bedenken, maar helaas.

Arja
28-01-2017

Absolute afrader--bananenplanten- beroerde service !

Mijns inziens is dit een oplichterclub.Vraag me af wie er nog meer die fantastische bananenplanten heeft gekocht ? 2 voor € 19,95.In de kleine lettertjes staat dat de planten er dus absoluut niet uitzien als op de getoonde foto's maar tocht tussen de 30 en 40 cm groot moeten zijn. Nou die 2 zielige dingen die hier uit de verpakking kwamen zijn absoluut die lengte niet.Krijg je dat je wel mag retourneren maar dan zelf de pakketkosten moet betalen ( en uiteraard is deze club nergens verantwoordelijk voor waardoor je het aangetekend zou moeten versturen ) na het maken van foto's waaruit blijkt dat ze amper de 20 cm halen krijg ik retour dat de WORTELS ook meetellen, jawel ! ooit zo zout gegeten ? En zelfs wanneer ik de pot mee meet komen ze niet tussen de 30 en 40 cm. ECHT EEN GROTE OPLICHTERSBENDE DAAR !

27-01-2017

Kan niet retourneren

Ik probeer te retourneren maar wat ik ook probeer de retour website doet het niet. koopjesdeal maakt retourneren ekstra moeilijk ik vermoet dat dit niet per abuis gaat maar dast dit een verkooptruc is ja ja zo kun je makelijk adverteren met gratis terugverzenden

27-01-2017

Rommel

Ik kocht een paar weken terug solar buitenlampen. Eén lamp werkte een week. De andere een dag. Contact opnemen met de klantenservice heeft geen zin. Daar kom je geen stap verder mee! Ik had al eens eerder lampjes gekocht die ik in de kliko wilde gooien. Ik heb ze uit elkaar gehaald en zwaardere batterijen geplaatst. Daarna hebben die nog een paar weken gewerkt. Ik heb met koopjedeal een heel slechte ervaring. Het zal nooit weer voorkomen dat ik nog eens rommel koop bij koopje deal. Bij Bol.com. miniinthebox, aliebaba kun je goede spullen kopen met gegarandeerde garantie.

Michel
26-01-2017

Slechte batterijen

Enige tijd geleden Philips-batterijen besteld, echt een koopje dacht ik. Vreemdgenoeg wegen de batterijen bijna niets en ze zijn inderdaad zo leeg. Ze leveren vanaf het begin niet de gewenst stroomkracht. Goedkoop: mis- en duurkoop. Michel

Rainier
25-01-2017

Geen terugbetaling retourzending

Ze leveren niet het juiste product en na de terugzending betalen ze niet de betaling binnen 14 dagen. Sterker nog, na een maand nog steeds geen terugbetaling ontvangen.