Onno
23-01-2017

VERSCHRIKKELIJKE SERVICE

Ontoereikende/kapotte artikelen geleverd gekregen. Contact gezocht met koopjedeal en zij schuiven alles af op de fabrikant. Geven aan dat de fabrikant contact op gaat nemen met mij en als dat niet gebeurd dat zij het doen.

Zijn nu enkele maanden, talloze e-mails en tientallen beloften verder. NIKS van de beloofde zaken is waargemaakt.

Echt verschrikkelijke ervaringen met deze organisatie. Ontzettend spijt dat ik hier het nodige besteld heb. Waarschijnlijk kan ik fluiten naar de goede artikelen en een paar honderd euro.

Kevin
23-01-2017

Bewust Misleid; Nep Artikelen [Ref; 16mei 2016]

16 Mei 2016 had ik dit al bekend gemaakt; de geleverde Ralph Lauren artikelen waren nep!

Dit werd direct verdedigd. Vandaag ontving ik onderstaande in de mail. Wederom geen klantenservice, maar vooral wij en ik vorm. "Wij kunnen er niks aan doen" houding terwijl het gewoon wettelijk strafbaar is. Niet wat je voor de klant gaat compenseren en hoe dat proces nu in zijn werk zit (wijze van verzending, o.v.v. etc.)

Heeft niks met 'verwarring' te maken. Binnen een week na artikel 16 mei werd direct hun supplier verdedigd zonder verder te onderzoeken.

De mail:

BELANGRIJK

In het verleden hebben wij producten aangeboden van het merk RALPH LAUREN, van welke aanbieding u gebruik heeft gemaakt.

Het is onlangs gebleken dat onze leverancier ons onjuiste documentatie ter hand heeft gesteld en dat de producten die wij hebben aangeboden en verkocht niet door of met toestemming van The Polo/Ralph Lauren Company, L.P. geproduceerd zijn. Derhalve hebben wij inbreuk gemaakt op de merkrechten van The Polo/Ralph Lauren Company, L.P. en zijn de door ons aangeboden producten geen originele Ralph Lauren producten.

Wij betreuren de verwarring die is veroorzaakt door onze aanbieding. Indien u het product (op onze kosten) retourneert aan ons, zullen wij u de volledige aankoopsom van het gekochte product direct terugbetalen.

Met vriendelijke groet,

Koopjedeal

Nel
20-01-2017

Drie missers.

Bij koopjedeal een solar buiten lampje en een wifi versterker en inktcardridges besteld. De solarlamp deed het niet, de cartridges werden later verstuurd en bleken ( niet vermeld) van een namaakmerk te zijn (die kan ik overal voor die prijs krijgen) en de wifi repeater werkt nauwelijks, bovendien zat er geen handleiding bij en kan je hem overal voor de zelfde prijs krijgen. ( beter opletten dus). Ik heb een email gestuurd over de solarlamp en de ontbrekende cartridges en kreeg alleen als antwoord terug dat de cartridges later kwamen, op de klacht over de solarlamp is tot op heden in niet gereageerd. Dit was de eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel.

Helen
19-01-2017

Waardeloze service

Ik heb tot 2x toe een defect product (earpods van Apple) geleverd gekregen. De eerste keer na levering heb ik verzocht om vervanging van het product. In eerste instantie kreeg ik terug dat de earpods waren uitverkocht maar dat ik dan een tegoedbon zou krijgen. Toen ik hier niet mee akkoord ging bleken de earpods toch nog te kunnen worden geleverd, dit zou echter wel iets langer duren. Hier ben ik wel mee akkoord gegaan. In de tussentijd heb ik andere earpods gekocht in de winkel om toch even vooruit te kunnen. De earpods werden ongeveer eind november geleverd. Ik kan mezelf nu wel voor mijn kop slaan, maar ik heb ze toen niet direct geopend omdat ik dacht, hoeveel kans heb je nou dat die earpods het wéér niet doen? Uiteindelijk heb ik de tweede levering van earpods begin januari in gebruik genomen. Ik had de earpods nog maar nauwelijks uit de verpakking of ik hoorde al dat ze aan alle kanten rammelden. Eenmaal aangesloten bleek ook dit setje earpods kapot te zijn. Wederom contact gezocht met de klantenservice. Er zat een bug in hun website waardoor ik geen retourzending kon aanmaken en de dame van de klantenservice heeft dat na 4x heen en weer mailen toen handmatig gedaan (of ik een vinkje had aangevinkt, . Krijg ik zojuist reactie terug dat de earpods een zichttermijn van 14 dagen hebben dus dat ze niet meer kunnen worden terug gebracht. Normaliter maak ik altijd direct een product open maar ik had dus al vervanging. WAARDELOZE SERVICE.

Rudy
19-01-2017

Ik wacht nu al 14 dagen op mijn bestelling op mail word niet gereageerd jammer genoeg heb ik vooruit betaald dit heb ik nog niet eerder meegemaakt slechte zaak!

OK
12-01-2017

Vaak slechte kwaliteit en matige service

Ik heb meerdere keren besteld bij Koopjedeal. Meerdere keren was het echt slechte kwaliteit wat ik kreeg. Zo heb ik eens een GPS tracker die geen GPS functie had maar alleen bluetooth. En dat werkte nog eens heel slecht ook. Nu had ik een wifiversterker die onmogelijk te installeren heeft omdat zijn eigen signaal te matig werkt. Ik wil hem terug sturen, maar omdat de 14 dagen zichttermijn met slechts 1 dag is overschreden willen ze hem niet retour ontvangen. Je zou bijna zeggen dat het een gemeente is, zo bureaucratisch en absoluut niet klantgericht. Ik ben klaar met Koopjedeal en raad iedereen af hier te bestellen!

Anita
06-01-2017

Hotelbon wordt 2x zo duur!

Ik kocht voor E 34,95 een hotelbon voor een overnachting voor 2 in een Fletcherhotel en wilde die nu inwisselen omdat we naar familie in Kerkrade gaan. Naast de begrijpelijke reserveringskosten komt er een weekendtoeslag bij van E20,-, plus nog een toeslag van E10,- omdat het een 4-sterrenhotel is. Dus die overnachting wordt E35,- duurder! Gebeld met klantenservice; dat stond volgens hun in de produktinformatie vermeld. Nou, ik lees altijd de kleine lettertjes, maar ik heb toen niks gezien. Misschien is het mijn fout, maar dat een bon 2x zo duur wordt dan in de advertentie wis beloofd vind ik te gek voor woorden.

05-01-2017

Tot op heden zeer tevreden.

Ik vind Koopjedeal een webshop met een snelle en correcte leverantie. Ook geen problemen bij retournering en garanties. Voor mij: een aanrader !

Cokkie
03-01-2017

Uitstekende service!

Ik had een nachtbril besteld. Ik kreeg een overzetzonnebril geleverd ter waarde van ongeveer 25 euro. Vervolgens kreeg ik van Koopjedeal bericht over de verkeerde levering en werd de juiste bril alsnog opgestuurd. Ik kon beide brillen behouden. Dat vind ik meer dan goede service.

Marten
29-12-2016

Niet-werkende Star Laser Projector gratis geretourneerd

Kocht begin december een Star Laser Projector. Deed het niet goed. In overleg via Kiala-punt gratis geretourneerd, maar hadden geen vervangende, i.t.t. belofte dat ze nog 6 hadden voor retouren.

Binnen 1 week factuur gecrediteerd en geld terug op mijn rekening. Prima service dus!

Hk
21-12-2016

Retourbeleid waardeloos

Helemaal geen service als Iets kapot gaat binnen 3 weken !

Linda
20-12-2016

Goede service

Koopjedeal, 4 buitenlampen op zonne energie gekocht. 1 lamp deed het niet goed. Kan gebeuren, via retourformulier heb ik een nieuwe vervangende lamp ontvangen.

Snel reactie via Mail contact en probleem keurig opgelost.

Ojp
17-12-2016

Waardeloos!

Producten worden voor aan de straat geleverd, bij de voordeur neerzetten kan niet.

Vervolgens ontbreken er materialen en moeten er zelf gaten worden geboord voordat de stoelen in elkaar kunnen worden gezet.

Eens en noooooit weer!

J.J.Kat
15-12-2016

Garantie tot de voordeur!

Ik heb een solar buitenlamp gekocht. Binnen 3 weken en dus misschien maar 2 branduren later, ging dat ding kapot. Retourneren naar Koopjedeal ging keurig. Maar toen begonnen de problemen: repareren kon niet en een nieuwe was er niet. Ik verzocht het betaalde bedrag te crediteren. Dat is niet mogelijk bij dit bedrijf. Je ontvangt het bedrag pas terug als je een ander, even duur dan wel duurder artikel koopt. Dit wil ik niet, ik wil niet gebonden zijn om iets anders te kopen. Geen geld terug dus. Dit bedrijf gaat volledig voorbij aan het feit dat bij wet bepaald is dat zij mij (en u dus ook) het betaalde bedrag moeten crediteren. Dat staat in Boek 7 artikel 22. Ik heb hen daarop gewezen. Zij hebben lak aan de wet. Weet dus welk risico u loopt als u bij dit bedrijf een -ogenschijnlijk aantrekkelijk en voordelig - artikel koopt: u kunt naar uw centen fluiten als het gekochte binnen een redelijke termijn stuk gaat.

14-12-2016

Gewoon diefstal en waardeloze service

Sommige producten zijn best aardig. Als je verwachting maar niet te groot is. Andere producten zijn ronduit slecht. Verwacht niet dat je hier voor 20 to 25% van de werkelijke prijs een top-product koop, je krijgt hooguit waar voor je geld.

Wat veel erger is is de service, of het gebrek daaraan. In mijn geval bij een defect product. De door mij bestelde powerbank werkte niet. De behuizing stond bol dus waarschijnlijk een defecte interne batterij. Dit gemeld, buiten de zichttermijn van 14 dagen. Maar omdat het product defect was heb ik recht op een nieuw exemplaar. Men kwam met de reactie dat een nieuwe niet meer leverbaar was ondanks dat men verschillende leveranciers had afgebeld. Vervangen was dus geen optie. Ik had toen verwacht, zoals bij veel andere gerenomeerde webwinkels, dat ik mijn aankoopbedrag gecrediteerd zou krijgen. Helaas, u kunt wel waardepunten krijgen, zodat u daarmee iets anders kunt kopen.

Ik wil niets anders kopen, want er staat niets meer op hun site wat ik nodig heb. Ik heb alleen een powerbank nodig. Na verschillende mails hierover aangegeven dat volgens Nederlands en Europees recht, men gehouden is mij te crediteren. Zelfs volgens hun eigen algemene voorwaarden ( die overigens heel popie-Jopie maar zonder veel inhoud en kwaliteit zijn opgesteld) heb ik recht op vervanging van een "gewenst" product. Maar men blijft volhouden dat ik waardepunten kan krijgen.

Kortom, geen geld terug dus gewoon diefstal.

Ik ga nu een klacht indienen bij Webwinkelkeur waarbij ze zijn aangesloten en anders de klacht doorzetten naar het Europees ODR Forum.

Mijn advies, voorkom ernstige teleurstellingen en koop bij een goede web-winkel, die zijn er genoeg.

Renate
10-12-2016

Wacht al 10 dagen op een bestelling die binnen 3 werkdagen zou worden geleverd

Dit is de eerste keer dat ik heb besteld bij Koopjedeal en ik word nog niet echt enthousiast. Okay, niet iedereen biedt 'vandaag bestellen voor 15.00u, morgen bezorgd', maar op de website staat levering binnen 3 werkdagen en na 4 werkdagen krijg ik eindelijk een mail met het bericht dat ik de levering binnen 5 werkdagen zal ontvangen. Inmiddels zijn we anderhalve week verder en nog steeds geen verzendbericht. Jammer!

Sjoerd
05-12-2016

Retouneren werkt niet

Er wordt alles aan gedaan om een retour te vermijden als klant raak je meer dan gefrustreerd.

Carel
03-12-2016

Batterijen

Na een besteld artikel van batterijen geen levering ondanks na 3keer gebeld te hebben met de gedane belofte van KOOPJEDEAL het wordt verstuurd Geen levering geeen batterijen.

02-12-2016

Geen lerende organisatie

Heb een keer besteld via hen. Drama! Na hun excuses vorige week nog een bestelling geplaatst. Afgelopen woensdag zou men leveren. Maar thuis gaan werken. Niemand gezien. Vanavond mail gekregen dat het nog 5 werkdagen gaat duren. Ik geef ze nog geen jaar. Een online shop houdt dit niet vol tegen concurrenten. Daarbij beloven ze zaken die ze niet na kunnen komen. Niet meer van deze tijd.

30-11-2016

Gereedschapskist met gereedschap

Van daag de bestelde gereedschaps trolley met gereedschap binnen gekregen , ter waarde van ruim 900 Euro, kost mij 195 Euro 80% korting. Ik stuur hem niet terug , maar als ik geweten had dat het flut zooi was had ik hem nooit besteld. Een zelfde kist kun je overal voor dat geld kopen.misleidend dus.en zeker geen 900 Euro waard.