Andries
24-11-2016

Altijd gratis retourneren!

Wat een slechte service en misleidende tekst op de site van Koopjedeal.nl Op hun site zeggen ze "altijd gratis retourneren" maar dat is dus niet altijd het geval. Ik woon op een wadden eiland waar geen Kiala punt is en moet ik dus maar retourneren via PostNL voor 6,75. Ik vindt dit misleidend en ga dus nooit meer kopen bij Koopjeplein.nl Een keer en nooit weer!

Werner
24-11-2016

Stekkerdoos bijna in brand

2 stekkerdozen met USB besteld. 1 ervan is zo warm geworden bij normaal gebruik met Iphone dat deze schroeilucht begon te verspreiden en bijna in brand had kunnen vliegen.

Mail gestuurd maar alleen standaard mail terug gekregen.

Retourneren zou moeten kunnen, maar gestuurde link werkt niet. Kost nu meer tijd dan het product waard is. Je zou bijna denken dat ze daar van uit gaan. Verder moet het in originele verpakking maar die is allang weg.

Ik laat het er maar bij zitten en gooi alles weg, maar wil anderen waarschuwen voor kwaliteit van de spullen van dit bedrijf.

JT
23-11-2016

Misleidend

Erg jammer dat er misleidende foto's bij de producten worden geplaatst. Onjuiste foto's bij de producten. Foto's van de A-merken plaatsen bij het product huismerk. Zo zie je dus niet wat je koopt.

Cor
20-11-2016

Puntensysteem werkt niet altijd!

Koopjedeal werkt met spaarpunten. Bij aankoop krijg je spaarpunten, die kun je bij volgende aankoop inleveren en korting krijgen. Maar die korting krijg je pas bij 40 spaarpunten. Staat nergens op de site, zo geeft de medewerker zelf ook toe. Niet echt transparant en klantvriendelijk dus

16-11-2016

Koopjedeal dumpt multitool.

Voor de multitool van koopjedeal zijn nergens zaagbladen en accessoires te koop.

10-11-2016

Heerlijke matrassen gekocht

Heb via de deal 2 heerlijke matrassen gekocht. Levering na ca 1 week op de telefonisch afgesproken dag en tijdstip. Geen klachten dus!

Wied
08-11-2016

Vriendelijk medewerkers

Mooie schoenen besteld, Helaas te klein. Getourneerd. Helaas zoek geraakt. Steeds heel vriendelijk geholpen en gelukkig kwamen de schoenen boven tafel, Het heeft even geduurd, maar geen moment gedacht dat ik mijn geld niet terug zou krijgen.

Wied Pollé

Clas
08-11-2016

Niets werkt, behalve de administratie en de kassa

Lampje gekocht dat al na week begon te haperen en na drie weken niets meer doet: is na de 14 dagen; heb nu al vier keer onmogelijk formulier ingediend, en krijg de hele dag mails terug dat ik iets anders zou moeten doen. Ook hier: het bedrag is minimaal, maar wat een stelletje domoren. Heel slechte spullen, ook nog. Niet kopen! En die advertenties zijn misleidend.

Ine
05-11-2016

Oplichters

Bij Koopjedeal dekbedden besteld die nooit kwamen. Gecancelled, al 4 keer gebeld, creditnota gekregen maar zit nu op mijn geld te wachten. De klantenservice neemt op en dan krijg je een ingewikkeld verhaal over systemen die niet werken etc. etc. Het treurige is dat ik dit verwacht had. Als ik deze week mijn geld niet terug krijg, ga ik ze maar formeel aanklagen denk ik.

05-11-2016

Koopjedeal adverteert misleidend

Koopjedeal adverteert in de krant met een niet-tevreden-geld-terug garantie (zonder beperkende voorwaarden).

Ik heb een nanovloeistof gekocht om de voorruit van mijn auto te beschermen tegen vuil, maar ben zeer teleurgesteld in het product, het werkt gewoon niet. Dus ontevreden.

Bij de retourmelding wordt er door de klantenservice gemeld dat een vloeistof niet geretourneerd mag worden, en ze verwijzen dan naar de kleine lettertjes op de website.

Het klopt juridisch niet dat Koopjedeal in de krant adverteert zonder (vermelding van) beperkende retour voorwaarden, en het retour weigert op basis van website-voorwaarden. Na veel heen-en-weer mailen biedt Koopjedeal uiteindelijk een tegoed aan voor een volgende aankoop, maar ik wil gewoon mijn geld terug. En ik wil dat Koopjedeal stopt met misleidend te adverteren.

Het gaat bij mijn aankoop maar om Euro 20,- , maar het principe is hier belangrijker dan het geld. Koopjedeal, kappen met deze misleidende krant-advertenties.

Vivian
03-11-2016

Onbetrouwbare bedrijf

Stelletje dieven, mijn schouders (oude mensen) hebben een dekbed besteld, heeft zolang geduurd dat ze ergens anders en deknpbed hebben gehaald, komt de bestelde dekbed. Ze sturen hetbterug en na meer dan 6 maanden komen ze ermee dat het niet is ontvangen, maar ja wie gaat een stuurbewijs 6 maanden of langer bewaren. Maar mooi dat ze het bedrag van ruim 400 euro wel moeten betalen

28-10-2016

Fletcher hotel overnachting

Heb ruim 2 weken geleden een Fletcher hotelaanbieding gekocht voor 34,95 euro. Tot nu toe 2 x gemaild, 4 x gebeld en nog steeds geen voucher(s) ontvangen. Gewoon super slecht van Koopjedeal. Ik trap hier nooit meer in

27-10-2016

Rekken en niet leveren

Ruim een maand geleden een bestelling gedaan en betaald. Verder niets meer gehoord. Bij na bellen bleek het voor hun ook onduidelijk wat er aan de hand was. Verder weer niets; dus maar weer bellen. Het blijkt, dat ze 2 systemen hebben die niet met elkaar over weg kunnen - dus mijn bestelling was 2 x gedaan, maar net zo hard weer verwijderd. Het kwam allemaal, omdat er 1 art. van de bestelling ( 5 art.) niet door de leverancier werd geleverd. Weer bellen; nu met een meneer Cohen. Hij bezwoer me, dat hij het persoonlijk zou regelen, inpakken en opsturen. Verder zou hij me afgelopen maandag om 16.15 u. bellen en kijken of alles naar wens was verlopen én kijken wat er aan compensatie gedaan zou kunnen worden. Ondertussen op 23/10 een mailtje dat er nu een ander art. niet voorradig was. Maar de dag erop een mailtje dat de bestelling was ingepakt en 1,5 uur later, dat het verstuurd was. Vandaag weer gebeld met mevr. Kerira Simons: nee de bestelling was nog niet verstuurd, maar ze had er alle begrip voor dat ik "niet helemaal tevreden was". Ik heb haar uitgelegd dat dat na 6 of 7 keer bellen wel zo ongeveer de understatement van de dag was! Ze kon mij ook niet doorverbinden met een leidinggevende ("want die was in gesprek"!) Ik ben ondertussen laaiend en heb gezegd mijn geld terug te storten. Dat gaat dan ook nog eens zo'n 14 dagen duren. Kort en goed: Ik ga er nooit meer bestellen en raad ook iedereen hier nog eens goed over na te denken. Ik heb de klacht ondertussen ook bij CONSUWIJZER neergelegd en zij gaan het oppakken.

Annie
25-10-2016

Smartphone wallet case voor iPhone

Denk je een bruin leren Smart Wallet Case voor je iPhone te kopen is het hartstikke NEP Staat er met grote letters lederen Wallet Case.

René
19-10-2016

Koop geen rotzooi bij (mis)Koopjedeal, service slecht

In juli Lederen Cardhouder gekocht. Na twee maanden scheurt leer in en is het mechanisme om de kaarten uit de houder te drukken defect. Bij navraag en klacht ingediend te hebben (geheel niet klantvriendelijke procudure en zinloos blijkt) het ding opgestuurd en mijn geld terug gevraagd ivm aantoonbare ondeugdelijkheid. Vergeet t, je kunt tegoed krijgen om nog meer van die rotzooit te bestellen, maar je geld kun je naar fluiten. Nooit kopen daar!

18-10-2016

Kopen - ja. Leveren - nee

Een boxspring bed gekocht. Ja hoor wordt geleverd. Na 5 dagen bericht dat wegens "overweldigend succes" de levering 10 werkdagen langer duurt. Na die 10 dagen nog maar eens gebeld maar NEE "wij leveren niet op de Wadden". Haal m maar op in Harlingen. Zonder vooroverleg. Staat ook niets over in hun voorwaarden. Prima service jongens - ga zo door. Goed bezig!

17-10-2016

Verkopen ja, service nee!

Rugsteun gekocht. Zat niet in gesealde verpakking, ook geen waarschuwing erbij dat na opening niet meer geretourneerd mocht worden. Standpunt Koopjedeal: hygiënisch product, kan niet worden geretourneerd. Onjuist: dan moet het product GESEALD zijn en moet er vermeld worden dat bij verbreken van de SEAL het product niet meer kan worden geretourneerd. Zo zijn de regels, maar Koopjedeal houdt zich niet aan de regels. Autoriteit Consumenten Markt deze zaak voorgelegd. Zij geeft mij volledig gelijk. Daarom heeft ACM er een officiële klacht van gemaakt. Bij meerdere klachten kan Koopjedeal worden vervolgd. Dus melden bij ACM!

GO
15-10-2016

Memery zolen.

De zolen waren zeer snel ontvangen.

Heb in de ongeopende verpakking de dikte kunnen bekijken. Echter de zolen lijken op afbeelding dikker dan ze in wekelijkheid zijn en zijn voor mij ongeschikt. Retourneren was om Hygienische reden niet mogelijk.! Bij een ONGEOPENDE verpakking ?. Dus mijn advies NIETS bestellen bij dit bedrijf want zij houden zich niet aan hun verkoop voorwaarden.

Robin
14-10-2016

Compleet waardeloos

Proberen er alles aan te doen om niet te laten ruilen, afspraken worden niet nageleefd en zit nog steeds te wachten op mijn geld. Ook hierin doen ze alles maar dan ook alles om niet terug te hoeven betalen. Moderne oplichters!

Harry
08-10-2016

Retour niet mogelijk

Retour zenden is niet mogelijk, ook niet na de probleemstelling bij Gembird te hebben neer gelegd. Dit duurde langer dan 14 dagen en het werkt nog niet. JAMMER, wordt gezegd, de 14 dagen zijn om. GEEN RETOUR MOGELIJK. Dit terwijl de leverancier er van af weet.