An
18-09-2016

En onkruidbrander, teruggestuurd, geen geld terug ontvangen.

Het duurt heel lang voordat mijn geld vazn een teruggestuurd product weer op mijn rekening staat.

Wil

Producten

De producten die jullie aanbieden zijn niet goedkoper dan ergens anders. M.a.w. in het algemeen valt het wel tegen met de aanbiedingen!

Arjen

Snelle verzending

Pakje wordt altijd snel verzonden en goed verpakt, nog steeds Geen slechte ervaring gehad. Ga zo door.

Riet

Geen goede ervaring.

Heb een stoomreiniger bij jullie besteld een waardeloos ding krijg allemaal vlekken op de vloer.

Goedkoopdealen bij Koopjedeal is GEEN duurkoop

Diverse malen aanbiedingen van Koopjedeal aangeschaft en steeds tot volle tevredenheid.Ik kijk ook steeds met belangstelling uit naar nieuwe aanbiedingen. Goedkoop = Duurkoop gaat bij Koopjedeal niet op.

18-09-2016

Erg fijne ervaring, al meer dan 10x!

Zeer mooie deals en altijd netjes geleverd. Als er iets mis is kun je makkelijk contact opnemen met ze en ze lossen het naar wens op. Kortom zeer tevreden!

Goedkoop, goed en snel

Wij hebben nu diverse zaken gekocht bij koopjesdeal.nl. Zoals een jeans, hoeslakens, scheermesjes enz. Altijd voldeden de producten aan onze verwachtingen en was de bestelling snel binnen. Zeer tevreden dus.

Ben

Goed, snel en goedkoop

Ik heb verscheiden malen deals gekocht. Ze zijn allemaal op een correcte en snelle wijze afgehandeld en bezorgd; slechts een keer heb ik een zending geretourneerd omdat de leverancier niet alle onderdelen had geleverd.

Greetje
18-09-2016

Grandioze aanbiedingen, geweldige service!

Heel erg gemakkelijk om te bestellen. Altijd keurig op tijd geleverd! Daar boven op ook vaak nog korting voor de volgende bestelling. Wat geleverd is, is van goede kwaliteit! Ik ben een zeer tevreden klant! Complimenten voor het team van Koopjedeal.nl!

J. Kroes

Niet snel, wel goed

Het kan wel even duren voordat de bestelling komt, maar binnen 2 weken waren onze bestellingen bezorgd.

Correct

Klachten worden correct afgehandeld.

18-09-2016

Kwaliteit en service in bestellen en retourneren

Super makkelijk te bestellen voor scherpenprijzen. Snelle levering, en gemakkelijk en gratis te retourneren.

Voortreffelijk

Bestellingen altijd correct en snel afgehandeld.

Babs
18-09-2016

Koopjedeal gaat netjes om met de klant

Nerf pistool besteld. Was snel geleverd. Na een paar keer schieten deed deze het echter niet meer. Opgebeld en heel vriendelijk te woord gestaan. De volgende dag had mijn zoontje al een nieuw Nerf pistol om mee te spelen. Dus ook als het misgaat wordt er snel actief ondernomen. Heel fijn!

Elsje

Betrouwbaar. Top.

Goed afgehandeld. Geweldig

Daan

PICOBELLO

Steeds alles goed verlopen.!

Joke
18-09-2016

Goede producten en snelle bezorging voor mooie prijzen

Ik hoef nooit lang te wachten op mijn bestelling. Binnen een paar dagen is het meestal in huis.

Henny

Koopjedeal.een GOEDE deal

Vlug en goed verzorgt.

Ook postnl.

Mary
17-09-2016

Goed aanbod, snelle en accurate levering.

Nog steeds wat huiverig om online iets te bestellen, heb ik dat niet meer met Koopjedeal. Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen mee, waar ik heel blij van word. Nu bestel ik zonder zorgen.

Freek

Gewoon doen.

Alles is zoals de advertentie. Wil je iets vragen, krijg je altijd een antwoord. Ook als het product niet is voor jouw apparaat.