Ellisa

Top

Als je vragen over artikelen heb ,schrijf email en je krijgt meestal volgende dag antwoord op je vraag.bij deze bedrijf merkje klant gaat voor .

Lizette
17-09-2016

Goed product voor lage prijs

Ik heb besteld en het was zeer snel in huis. Een echte aanrader.

Nelly

Een tevreden klant

Complimenten hoe snel de bestelling thuis bezorgt wordt en dat men Afterpay kunt betalen vind ik top.

Anita

Een te gekke site

Al een paar keer besteld via deze site en een super snellen levering en alles prima in orde

Will

Perfekt

Goede servers snelle afhandeling zeer goed

Ans
17-09-2016

Weet geen titel te bedenken.

Probleemloos contact, prettig vooral via chatten bij informatie en vriendelijke bediening en evt. Retourzending . Klantvriendelijk! Veel interessante aanbiedingen door de kortingen. De naam 'koopjedeal' waardig! .

Jaap

The best there is!

Prima service, levering, terughaalservice etc.etc. Geen enkele negatieve opmerking.

Betrouwbaar

Het artikel dat ik bestelde was om de een of andere reden niet direct leverbaar. Ik ben keurig op de hoogte gehouden hoe de situatie zich ontwikkelde en kreeg weliswaar later dan beloofd het bestelde artikel heurig geleverd. Perfect afgehandeld !

Perfect

Het afgelopen jaar heb ik diverse artikelen bij Koopjes.nl gekocht. De website werkt perfect, betaling via Ideal is een fluitje van een cent en vis de transporteur ben je precies op de hoogte van het moment van bestellen.

De aanbiedingen zijn aantrekkelijk. Laatst nog een professionele gereedschapskist met uitgebreide inhoud gekocht, Duits fabricaat. (vanadium / chroom).dan weet je het wel.

Kortom: ik ben meer dan tevreden. Ik geef geen 10, want een dergelijk cijfer geef ik mijn studenten ook niet. 9+, wat vind je daarvan Ilse?

Met vriendelijke groet, mr. dr. Peter J.A. Smit

Emma
17-09-2016

Leuke artikelen en snelle levering!

Ik vind het heel gezellig om van Ilse mailtjes te ontvangen met pakkende aanbiedingen. Ik heb al veel handige artikelen mogen ontvangen. Altijd tegen een heel scherpe prijs.

Altijd deal

Eerst geprobeerd door een goede ervaring daarna meerdere art: besteld tot volle tevredenheid en heb je een vraag ok geen probleem top

Geweldig goed

Alles Goed Beregeld

Chelly

Echte superdeals

Snelle levering, goede deals,prima prijzen,genoeg variatie. Lekker thuis op de bank op het gemakje, super toch!

Marijk

Koopjedeal maakt me bllij

Kortgeleden heb ik nog wat aanbiedingen gekocht. Nogal breekbaar spul, dus ik hield mijn hart vast. Maar tóp zoals als alles verpakt was en de snelheid waarmee alles geleverd werd. Ik ben er nog steeds hartstikke blij mee en iedereen die het wil horen (zelfs als zij dit niet willen ) vertel ik over mijn ervaringen met koopjedeal!

Leo
17-09-2016

Koopjedeal is een betrouwbare deal

Ik heb mijn bestellingen steeds zeer vlug en in goede staat ontvangen. Ben zeer tevreden over de servicé. Na een klacht werd er direct contact met mij opgenomen en is alles snel naar tevredenheid opgelost.

Arthur

Top

Snelle correcte levering.

Jacky

Prijs goed

Op wat oponthoud na, super verzorgd goede prijs.

Keurige service

Al de tweede keer wat besteld , en wederom heel tevreden .

Marian

Koopjesdeal? Gewoon doen!

Mijn ervaring met Koopjesdeal tot nu toe is positief. Met mijn vorige bestelling had ik pech omdat het apparaat niet in orde was, maar dat is goed opgepakt en ik heb een goed werkend exemplaar terug gekregen.

J.
17-09-2016

Dè deals voor de kleine beurs!

Wij zijn uitermate tevreden! Er is nog nooit iets mis gegaan De bezorging is altijd correct en op tijd. De producten die worden aangeboden zijn gevarieerd en goedkoop!