Goed gedaan

Altijd op tijd afgeleverd

Tine
17-09-2016

Goedkoop met aandacht en goede service

Op tijd bezorgd, retourzending geen probleem, bij 'problemen' goede afhandeling.

Zou bij de informatie over een produkt graag een uitgebreidere omschrijving zien. B.v. soort stof of technische gegevens, vooral als het om duurdere apparaten gaat.

Is wat ze beloven

Goed,en op tijd, goede contact,vriendelijke service

Goede levering

Breekbare spullen worden goed verpakt en correct verzonden.

Jose

Geweldig

Fantastisch heel goed

17-09-2016

Veelzijdigheid en altijd op tijd.

Diverse artikelen gekocht bij Ilse, nooit geen spijt gehad en altijd keurig op tijd geleverd.

H.G.

Tuinslang

Goed tevreden , een snelle levering, en goed verpakt, dus geen beschadigingen

Niet de slemiel bij Koopjedeal

Afgelopen periode heb ik een aantal bestellingen bij Koopjedeal gedaan en ik ben echt 100% tevreden. Ik krijg bijna dagelijks nieuwe aanbiedingen via mail en er zitten vaak bijzonder aantrekkelijke aanbiedingen bij.

Siert
17-09-2016

Koopjesdeal is wat mij beviel!

Goede website, adequate informatie over de bestelling en levering, in het algemeen snel bezorgd.

Adri.

Aankoop stoomreiniger.

Heel tevreden over afhandeling en bezorging.

Zeer tevreden

Alles wat ik heb bestelld snel geleverd. Heb eenmaal wat retour gezonden, waarbij ik uitstekende hulp kreeg van de helpdesk. Top

17-09-2016

Leuke aanbieder/artikelen en korting bij volgende bestelling!

Toen ik een keer problemen had bij het (juiste) gebruik van een besteld artikel kreeg ik via een direct chatcontact zelfs een werktekening toegemaild en werd het probleem opgelost. Top!

Ellen

Matige ervaring topdekmatrassen

Helaas mijn laatste bestelling moeten annuleren. betaald maar na 1,5 week geen zicht op levering. De chat-hulp tijdens bestellen was prima echter de beloofde levering binnen paar dagen bleef uit.

Pascal

Diversiteit met kwaliteit

Meerdere keren hebben mijn vrouw en ik iets besteld. De meeste aankopen hebben we gehouden. Die keer dat we iets naar ons zin hadden aangeschaft, was het totaal geen probleem met retourneren. Wel of geen aankoop, altijd tevreden!

Leonie

Geweldig!

Super leuke en handige aanbiedingen! Snelle nette levering.

Appie

Koopjedeal Toppers

Mooie deals snelle levering gewoon goed.

Henny
17-09-2016

Leuke en scherp geprijsde aanbiedingen!

Hetgeen ik besteld heb ontving ik netjes op tijd.

W.

BTW

Uitstekende levering en heel goed

te volgen via de e mail !

Arend

Goed---Koop en Doeltreffend

Geen enkel probleem Alles volgens afspraak geleverd

J.
17-09-2016

Koopjedeal.nl de deals die het verschil maken

Dagelijks aantrekkelijk goede deals die het ook voor de "gewone man" mogelijk maakt om voor een aantrekkelijke prijs dat te kopen wat anders ver van zijn bed is.

Perfecte verwerking van de bestelling en snelle levering.

Een aanrader voor iedereen.