Kwaliteit en snelheid.topper.

Goede kwaliteit,leuke aanbiedingen.

Fred
17-09-2016

Slordig en te weinig geleverd

Van de 72 bestelde batterijen er maar 67 geleverd. Bij navraag diverse klanten worden deze normaal geleverd in doosjes. Mijn batterijen werden door elkaar in een doos gepropt. Ik kon dan een tegoed van € 2,00 krijgen (dat u als zeer ruim betitelt) op de volgende bestelling. Ik heb dit niet geaccepteerd en vroeg om de resterende batterijen alsnog te leveren. Ik wil niet gedwongen worden om zaken te doen met een firma die niet correct levert. Hierop kreeg ik als antwoord dat geen losse batterijen geleverd worden. Dit terwijl mijn batterijen los en verschillende types door elkaar in één doos geleverd werden. Als dit de manier van zaken doen is van KOOPJEDEAL dan adviseer ik de klanten goed uit te kijken alvorens nog iets te bestellen. Met vriendelijke groet, Fred Consten

P.H.

Adequaat en voordelig

Voordelige aanbiedingen die op tijd bezorgd worden. Ik ben tevreden.

Leuke aanbiedingen,snelle service.

Ik ben tevreden over de snelle levering, prijs/kwaliteit verhouding en het gemak van bestellen.

Andrea

Goede deals, snelle service

Koopjedeal heeft vaak leuke aanbiedingen, waar je soms wel wathaastvoor moet maken om ze nog te krijgen. De service is vlot, en je bouwt korting op metje aankopen over de volgende deal

Geert
17-09-2016

Wil je een deal koop je bij koopjedeal

Fijne ervaring bij alles wat je koopt snel geleverd en goed koop

17-09-2016

Vandaag gekocht, overmorgen al in huis.

Hele snelle levering. Mocht er inderdaad eens iets fout gaan word dit prompt opgelost.

Bianca
17-09-2016

THE 3 P,s ( Product, Price are perfect )

Goederen zijn goedkoop denk bezorgd en van prima kwaliteit

Gerhard
17-09-2016

Koopjedeal.nl is terecht een aanrader.

Mijn ervaring over het online kopen van allerhande artikelen is zonder overdrijving best bevallen. In het begin was ik nogal sceptisch om iets te bestellen. Maar gaandeweg door voorzichtig iets te bestellen is mijn angst hiervoor verdwenen. Mede door de duidelijke productinformatie. Bestelling plaatsen, legio betaal mogelijkheden, verzending en vlotte ontvangst van goederen zijn probleemloos. Eventueel bij retourzending is het ook uitstekend geregeld, met duidelijke instructie en geheel gratis. Let's go on!

Bianca
17-09-2016

Super leuke spullen voor weinig en kwaliteit

Ik heb al regelmatig besteld bij koopjedeal. Ben nog steeds tevreden maar dat is ook niet zo moeilijk met die prijs kwaliteit verhouding . Ik blijf hier zeker bestellen als ik wat nodig heb . Raad de site iedereen aan. Betaal niet teveel dus koop daar

17-09-2016

Lekker makkelijk en snel.

Ik heb de afgelopen maanden al diverse keren iets besteld en alle bewondering voor de snelle leveringen en vooral de aantrekkelijke prijzen. Echt een aanrader voor mensen die voor gemak voor een mooie prijs gaan. ik kijk elke dag naar de aanbiedingen en vind het soms jammer dat ik niet meer kan gebruiken.

Harry

Overzet zonnebril

Gekregen wat aangeprezen werd in advertentie. Veel plezier en gemak ondervonden bij het dragen van deze bril. Zon mag blijven.

Hanny

Gasbrander

Alles wat je besteld wordt netjes verpakt verzonden. En je hoeft nooit lang te wachten.

Annemiek

Aantrekkelijke kortingen

Ik ben heel tevreden over alles wat ik tot nu toe heb besteld. Goede kwaliteit en erg voordelig!

Spectaculaire aanbiedingen

Regelmatig besteld altijd alles ok!

Jolande

Koopjedeal is real????

Altyd goed en geweldige aanbiedingen! Heb er super ervaring mee!

Rens

Koopjedeal is een topsite

Ik heb regelmatig dat ik wat bestel, en het word allemaal snel en netjes afgeleverd. Tot nu toe nog nooit problemen gehad. Ik raad al mijn vrienden aan om regelmatig op de site te kijken, omdat er zoveel koopjes zijn.

17-09-2016

Korting op je volgende bestelling

Snelle levering en korting toe op de volgende bestelling toe

Korné

Snel en betrouwbaar

Meerdere producten besteld, supersnel geleverd en relatief goede kwaliteit. Niet te vergelijken met de goedkope Chinese sites waar totaal andere dingen geleverd worden dan verwacht.

Top!

Riky