Corrie

Koopjes ja - Rommel nee

Wij hebben al heel wat artikelen gekocht en hier zat slechts 1 miskoop tussen. Deze teruggestuurd en snel werd het artikel terugbetaald plus de verzendkosten - klasse! Koopjedeal scheelt echt geld!

Truus

Makkelijk en goedkoop

Vaak producten besteld via Koopjedeal en ik ben zeer tevreden over de afhandeling van de bestelling. Keurig op tijd.

Willy
17-09-2016

Koopjesdeal altijd op tijd en betrouwbaar

Ik heb meerdere keren bij koopjesdeal een bestelling geplaatst. Onmiddellijk na de bestelling en betaling wordt je op de hoogte gehouden van het wel en wee van je bestelling. Wanneer deze wordt ingepakt ,wanneer verzonden , brievenbus formaat of niet kortom allemaal zeer relevante informatie waardoor je je op voorhand al geen zorgen meer maakt of het wel goed komt. en goed komt het. tot op heden nog geen enkele foutieve, verkeerde of defecte bestelling ontvangen. Dus Koopjesdeal.altijd op tijd en betrouwbaar

Angela

Geen woorden maar daden

Met de vele bestellingen die ik bij Ilse heb gedaan is alles naar volle tevredenheid verlopen! Zelfs bestellingen die ik achteraf minder mooi vond konden zonder kosten worden teruggestuurd. Ilse maakt waar wat ze beloofd. Niet met woorden maar met daden.

Alice

Service

Goede service jammer dat er iets niet bij zit maar wordt zonder problemen opgelost.Top

Marjolein

Top aanbiedingen

Altijd scherpe aanbiedingen

Ferry

Prima aanbiedingen voor.prima prijzen

Wij zijn dik tevreden, hebben al meerdere artikelen gekocht, ze weden super snel geleverd en ook het bonusprogramma werkt echt uitstekend. Koopjesdeal echt een aanrader.

Ada

Besteld en prompt geleverd

Bestelde artikelen op tijd geleverd, goed verpakt. Het zijn altijd kleine artikelen geweest.

Anneke
17-09-2016

Met Koopjedeal is het goed zaken doen!

Meerdere producten via Ilse van Koopjedeal de laatste tijd naar tevredenheid besteld. Scherpe prijzen en goede, snelle levering! Niets op aan te merken.

Loes

"Pak je deal"

Super gave, aktuele deals; voor elk wat wils, voor iedere portemonnee, voor groot en klein! Snelle verzending en goed verpakt, Liefs van Loes.

17-09-2016

Het is een geweldig gebeuren om bij jullie te kopen

Tot op mijn laatste berstelling na zou ik jullie overal aanbevelen Alleen jammer dat ik mijn laatste bestelling nog steeds niet heb mogen ontvangen ik ga er van uit dat dit toch nog goed komt

Goede site

Snel en goede service leveren ook goed en goedkoop. Makkelijk te bestellen

17-09-2016

(Willen) hebben is koopjedeal (krijgen)

Alles wat ik besteld heb is aangekomen c.q. afgeleverd. Kan geen oordeel geven over fouten. Niet meegemaakt. Super

Cor

Mooie aanbiedingen

Veel te kiezen en snel geleverd

Gieneke

Prima aanbiedingen

Scheermesjes zijn erg duur maar niet via koopjedeal. Verder goedkoop een aantal goede hoeslakens en hoofdkussens gekocht. Geen troep, en mooie prijzen.

Jenny

Terugsturen!

Als je een pakket wat je helemaal in elkaar hebt gezet, weer uielkaar haalt en terugstuurt is er geen enkel probleem. fantastische service!

Jean
17-09-2016

Snel, goed aan de prijs, goede afhandeling!

Altijd goede service.

17-09-2016

Waardeloze service die wordt gekenmerkt door inhoudsloze berichten.

Eind mei een horloge aangeschaft. We zijn bijna 4 maanden verder en ik kan het horloge nog steeds niet gebruiken. Wel iedere fijne enquêtes over klanttevredenheid.

17-09-2016

Je koopt en krijgt service TOP

Mijn ervaring is zeer positief alles gaat erg snel en de wacht tijd is kort. Je word keurig op de hoogte gehouden van het verloop. Top.

Astrid

Goed