Astrid

Goed

Goede aanbiedingen en service

J.M.

Prima

Juiste info Op tijd geleverd Prima afwikkeling.

Vicky

Koopjedeal is superdeal!

Ik heb al meerdere keren gekocht bij koopjedeal. Er zijn altijd leuke aanbiedingen, bestellen is erg eenvoudig en je ontvangt je pakje heel snel ! De kortingen die je opspaart zijn extra motivatie om te kopen. Niet twijfelen, gewoon doen !

Sjef

Voor een koopje naar KOOPJEDEAL

Snelle levering van goede kwaliteits artikelen

Wilma

Kortingscodes

Bij een bestelling is de kortings code niet terug te vinden. Ik heb het over de extra korting bij de bestelling die ik op dat moment plaats.

Arnold
16-09-2016

Wel betaald niet geleverd

Twee traagschuim matrassen besteld €370.00 drie leverings beloften. Geen melding wordt niet geleverd. Bellen, bellen, Bellen niet geleverd waardeloosbedrijf niks kopen. De eigenaar oprichter ene Ilias gaat van de kracht van e-marketing uit dan moet hij zeker zeer beducht zijn over E-KLACHTEN op deze site niet kopen daar zijn oplichters

Menno
14-09-2016

Belachelijke retourpolicy

Ik had een Ecolamp Air Desinfector besteld. Na bezorging de verpakking zeer zorgvuldig geopend, product uitgepakt en aangesloten. Na constatering dat dit product veel geluid produceert het product direct weer ingepakt in de originele verpakking en retour gezonden. Tot mijn verbazing kreeg ik daarop een mail met de medeling dat de retourzending niet aan de voorwaarden voldoet en daarom niet het volledige bedrag gecrediteerd kan worden. Bij navraag aan welk criterium het niet zou voldoen is mij medegedeeld dat de verpakking beschadigd is en kreeg daarbij een zeer onduidelijke foto van een beschadigde verpakking. Kon echter wel zien dat dit niet de verpakking van het retour gezonden product .

Kortom, je kunt in principe geen enkel artikel terugsturen waarvan de de verpakking geopend is geweest (wat toch iedereen doet om te bekijken wat hij heeft gekocht).

Edwin
11-09-2016

Geen garantie op defecte apparatuur

3 set beats oortjes gekocht waarvan er al twee defect zijn. De eerste is onder de garantie vervangen de tweede valt niet onder de garantie omdat voor een kabebreuk (kunnen ze blijkbaar op afstand al bepalen) maar 1 maand garantie geld. slechte en onduidelijke communicatie hier over vanuit koopjedeal. Koop er nooit meer!

Marianne
10-09-2016

Batterijen over houdbaarheidsdatum

9V batterij gekocht en volgens de advertentie kan je deze nog in de la leggen, want de houdbaarheidsdatum duurt nog even. Vandaag de batterijen binnen gekregen en de houdbaarheidsdatum is al bijna een jaar verlopen. De batterijen zijn tot eind 2015 goed. Door dit, op de batterij van vorige zending gekeken en wat blijkt, daar is de datum afgeplakt. Ik vond het al raar dat mijn brandalarm binnen een paar maanden weer nieuwe batterijen moest hebben.

Alexander
09-09-2016

Retourservice wordt niet nagekomen

2 eetkamer stoelen besteld. Voldoen niet aan verwachting. Ben nu 2 weken bezig om ze geretourneerd te krijgen. Koopje deal verwijst continu naar de leverancier. Die moet mij een retourvoucher sturen. 6 e-mails en 4 telefoontjes verder geen resultaat! Waardeloze service komen afspraken herhaaldelijk NIET na.!

09-09-2016

Te late n uiteindelijk verkeerde levering

Levering van 8 eetkamerstoelen zou binnen 10 werkdagen geleverd worden. Dit bleek niet zo te zijn. Bij navraag kregen we telkens een tijdspad dat niet klopte. Verantwoording wordt telkens direct bij hun leverancier neergelegd. Bij uiteindelijke levering was 1 onderdeel verkeerd. Ook hierover gebeld. 1 week niks gehoord. Vervolgens een bericht dat het binnen 2 dagen geleverd zou worden. Nu 6 dagen verder en wederom niks gehoord of gezien. Dit was 1 keer koop je deal en nooit weer.

08-09-2016

Alleen maar leugens en bedrog

Besteld: sokken en palmboompjes

In eerste instantie geleverd: sokken, HELAAS FOUTE KLEUR.

Daarna zonder ENIG bericht de boompjes afgeleverd. Ik was toevallig net thuis, anders gingen die boompjes weer terug (volgens de bezorger van de KPN) naar het (hete) depot. Resultaat: boompjes overleden.

Gereageerd via de chat. Na veel moeite kan ik de foute sokken retourneren (ik moest wachten op toestemming!?).

De "benodigde" papieren uitprinten (retourformulieren zitten niet STANDAARD bij de levering).

Weer zoeken! Maar het afleverpunt in Hoek van Holland was per 1 september 2016 opgeheven!

Koopjedeal wil niet betalen voor een goede service, dus moet ik op mijn fietsje naar 's-Gravenzande rijden om die sokken te retourneren?!

2x een email gestuurd naar de directie van "koopjedeal"; reactie: NIHIL!

Het is gewoon een OPLICHTERSBENDE! Koop er niets, want je wordt gewoon BELAZERD!

Yvonne
07-09-2016

Koopjedeal Echt slechttttt

Bij koopjedeal 2 maal 2 stoelen besteld, ze maken duidelijk reclame met niet tevreden gratis retour. Ja logisch gratis retour want ze komen gewoon ook niets ophalen. Het zijn twee enorme dozen die nu al bijna twee weken in huis staan. Ik weet niet hoe vaak gebeld en iedere weer dezelfde mededeling. Ja wij zijn er mee bezig onze leverancier moet u benaderen met een mail met instructies om ze op te halen. Zo ook vandaag weer, nou nee hoor dit kan echt niet hou uw mailbox in de gaten want uw krijgt zo een track en tracecode maar niet heus. Hun leverancier is Cali online in Utrecht meerdere keren gebeld maar nemen niet op.

01-09-2016

Oplichten

Bestelde een multitool met 2 accu's. Werd maar 1 accu geleverd. Was een foutje in de advertentie , 2 weken lang. Is onmogelijk om een 2e accu na te leveren. Pakket wordt nu weer aangeboden met 2 accu's . Heb alles geprobeerd , maar helaas. Onbetrouwbaar bedrijf , dus niet aan beginnen.

R. Jagga
30-08-2016

Geniepige bedoening met nieuw trucje!

Inlegzolen van Scholl besteld. Bij bezorging was de verpakking aan de zijkant al geopend. Ondanks dat de inlegzolen nog verpakt zijn in cellofaan worden deze niet teruggenomen omdat de verpakking open is geweest. Dat de verpakking aan de zijkant al open was bij bezorging, wordt volledig genegeerd.

Kortom, sturen artikelen in geopende verpakking en vervolgens kan je het niet retourneren. Zo reduceer je dus retouren tot nihil.

Op inhoudelijk vragen wordt uiteraard niet gereageerd laat staan dat ze de moeite nemen om een en ander uit te zoeken.Tot tweemaal toe foto's gestuurd maar die schijnen steeds onduidelijk te zijn.

28-08-2016

Veerkeerd product

Ze leveren een verkeerd product, en als je het terugstuurd, krijg je als opmerking, dat het niet in de juiste staat is, en krijg je maar 75% terug!

Hennie
21-08-2016

Koopjedeal is onbetrouwbaar.

11 augustus jl. Technosmart Bluetooth Carkit voor alle smartphones besteld en ontvangen.

In de dagblad advertentie prijs € 16,95.

Bij bestelling wordt er BTW berekend ic. € 3,65.

Dit hebben ze niet in de advertentie vermeld.

Ook hebben ze nog een of ander keurmerk,gezien de vele klachten moet dit keurmerk ingetrokken worden.

Volgens de gebruiksaanwijzing moet na instelling van bluetooth op op je phone een keuze worden gemaakt

-C carkit-,deze keuze zit niet op mijn Apple 6 phone

m.a.w. ik kan de carkit niet aan de praat krijgen.

Ik denk dat een uit de tijd geraakt apparaat is geleverd.

Thomas
18-08-2016

Komen hun eigen regels niet NA

Bureaustoel besteld en afgeleverd het product viel tegen en armleuning zat bij monteren scheef. Bij retour melding die volgens hun voorwaarden betekent een gratis retourzending een voucher ontvangen met retouretiket. Wat schets mijn verbazing word doorgestuurd naar leverancier na veel aandringen nu een bericht van leverancier of ik de stoel naar UTRECHT kan komen brengen? op de trein OP mijn nek? dat is niet de afspraak ik deal met koop je deal en niet met de leverancier schande! koop hier dus NOOIT!

17-08-2016

Oplichters!

Doos AA batterijen en een powerbank besteld.

Na lang wachten heb ik de verkeerde batterijen (AAA) binnen gekregen en de powerbank komt niet overeen met de foto. Retour aangevraagd maar de batterijen mogen niet retour ivm hygiene. Terwijl de batterijen gewoon los in de doos zijn geflikkerd! Onmenselijke reactie en het is allemaal maar mijn eigen schuld. Overigens is de bestelling ook nog op het verkeerde adres geleverd. Moest ik ook zelf achteraan. GA NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE!

Hanneke
16-08-2016

Eerste ervaring

Dit was eens maar nooooooit meer.Slecht.

Antwoorden op je klachten zijn vriendelijk maar lossen niets op, verloren geld.