Hennie

Helemaal blij

Alles succesvol ontvangen en in gebruik

Karien

Boeiend

Enige nadeel: krasloten kunnen in België niet gebruikt worden

Ben

Altijd afleveren volgens afspraak

Nooit nog geen een maal een afwijking en altijd op tijd

Gerda

Voordelig

Meerdere dingen besteld, goede kwaliteit snelle service en voordelig.

Harrie

Tevreden

Levering geschiedt volgens afspraak.

Snel en goed

Levering was sneller dan aangegeven en kwaliteit (polo's van Pierre Cardin) is top

Ria

Fantastische site

Ik heb al heel wat producten aangeschaft op deze site en kan niet anders zeggen dan dat de kwaliteit is zoals wordt beschreven.

1 minpunt is bij retourneren, dan moet je zeer geduldig blijven wanneer je je geld wil terugkrijgen.

Uitstekende service.

Had een probleem met een zending. Zending bestond uit 2 dingen. Slechts een van de twee werd geleverd. Contact opgenomen met de klantenservice en die had dit binnen een paar minuten opgelost. Tweede item werd alsnog geleverd, Prima! Goede service.

Mirelle

Satijnen dekbedovertrek

Ik ben er erg te vrede mee, Ze zijn lekker zacht en warm. Een echte aanrader voor je slaapkamer, ziet er luxe en verzorgd uit. Top

Altijd raak

Goeie spullen ,altijd op tijd geleverd.?

Perfect

Goed verpakt snel bezorgd

Guy
01-07-2020

Zeer goedkoop maar ook prima matrealen en items!

Geen opmerkingen hierover,is prima ok!

Marian

Zitbad voor volwassenen

Wat een uitkomst! Jaren geleden kleiner gaan wonen en miste mijn bad.

Met deze aankoop heb ik een geweldige vervanger, snel geleverd, top!

Hatice
01-07-2020

Ben echt tevreden goeie kwaliteit

Ik ben blij met de produkten van koopjesdeal

Goeie kwaliteit goeie produkten.

Nick
30-06-2020

Geen reactie

Op woensdag 17 juni ontving ik de bestelde elektrische ramenwisser. Helaas ontbrak de microvezeldoek. Meteen gemaild en gebeld. Ook foto's gestuurd van wat ik wel had gekregen plus een duidelijke vermelding van wat ik NIET had ontvangen. Nu zijn we bijna twee weken verder en ondanks de nodige mails en telefoontjes heb ik het ontbrekende nog steeds niet. Zelfs nooit enige reactie van jullie kant gekregen

28-06-2020

Nephorloge

Ik had een horloge besteld , zogenaamd - nu van 34,95 voor 17.95 .

Bij levering bleek het om een goedkoop prul te gaan , type kermishorloge , wat ook nog eens beschadigd was .

Koopjedeal heeft zgn . aanbiedingen waarvan de "originele " prijs vele malen hoger was . Een oude misleidings-truuk , dus pas op voor deze oplichters

24-06-2020

Olijfbomen soap.

Al weken bezig om bestelde en betaalde olijfbomen te krijgen . Heb alle medewerkers al aan de lijn

Gehad. Plenty beloftes maar geen actie. Geld terug storten mooi niet.

Hajo
23-06-2020

Opgelicht door Koopjedeal

XXL Bamboe besteld, Adviesprijs volgens Koopjedeal €119,99, foto's van volle Bamboe's, nu voor slechts €24,99 bij Koopjedeal, excl. €9,99 bezorgkosten.

Geleverde product heeft niets te maken met de omschrijving XXL, een volle bamboe en de adviesprijs is de reinste oplichting. Ik heb nergens iets vergelijksbaars kunnen vinden dat ook maar in de richting van de product en het kostenplaatje gaat.

Hann
22-06-2020

Oké

Helaas mijn telefoonhoes was stuk, heb deze terug moeten sturen. Maar de financiële afwerking ging goed en vlot.

Henny
21-06-2020

Andere artikel 50 euro goedkoper bij bolcom

Heb een mobiele air Cooler gekocht voor 149 euro maar bij een andere site 50 euro goedkoper advies voor je gaat bestellen eerst op andere site te kijken.

Heb ik niet gedaan omdat de naam site koopjesdeal

mijn een idee gaf dat ze de goedkoopste zijn.

Heb een mail terug gehad maar ben niet tevreden met het antwoord. order nummer 204157905

Dit is mijn laatste bestelling geweest bij koopjesdeal.