19-04-2016

Mooie prijzen voor leuke aanbiedingen

Vaak iets besteld. Altijd goede service. Zou het graag op postagentschap / winkel afleveradres willen hebben bezorgt. Jammer dat dit niet kan!

Harrie

Betrouwbaar

De bestellingen worden zoals beloofd op tijd geleverd

Marie jose

Ik heb opzetborstels besteld

En deze heb ik 3 keer kunnen betalen terwijl ik ze maar 1keer besteld heb? Wel gemaild met jullie pas heel laat reactie of geen reactie.Ik zal hier geen gebruik meer van maken

José
19-04-2016

Koopjedeal heeft telkens weer de best deal!

Heb al veel bij jullie besteld en dat steeds tot volle tevredenheid: kekke producten, snelle levering, uitstekende kwaliteit/prijsverhouding.

Joke Louise

Snelle levering

Al jaren doe ik met regelmaat een bestelling. Tot grote tevredenheid, omdat er altijd een snelle levering is.

Mocht onverhoopt een bepaalde bestelling wat langer duren door omstandigheden, dan wordt dit altijd (!) duidelijk gecommuniceerd!

En ja, er kan altijd iets mis gaan... Neem telefonisch contact op en het wordt direct geregeld en altijd heel goed!

Er zijn méér bedrijven waar j bestellingen kunt plaatsen, maar die halen het niet bij Ilse Koopjedeal...!

Samengevat zaken doen met Ilse Koopjedeal:

Met vriendelijke groet,

een trouwe klant

Rene

Mooie aanbiedingen, snelle leveringen

Welke aanbieding je ook wil nemen alles wordt netjes en snel geleverd. Top kwaliteit, een echte aanrader.

Leuke webshop

Dagelijks een web mailtje met leuke aanbiedingen. Scherpe prijzen dus oppassen om alleen te kopen indien nodig. Sparen voor kortingspunten, maakt de prijzen soms nog aantrekkelijker.

Lekker slapen

na het bestellen van onze matrassen (canadian traagschuim matrassen)

correct en op tijd geleverd na telefonisch overleg.

nagelopen op beschadigingen met chauffeur.

uitgepakt en slapen maar nog steeds erg tevreden

Ingrid

Goed Koop Idee.

Was op een maandag morgen ee advertentie in het AD waar mijn aandacht op viel.

Een account aangemaakt en mijn windlicht met 9 waxinelichtjes besteld ........zo snel kan het gaan.Afhandeling en betaling gingen als een trein zo snel.

Blijf dit zo doen,ik vind de aanbiedingen erg leuk elke dag en als het mijn belangstellkng heeft sla ik mijn slag.

Met vriendelijke groet,

Ingrid van der Vlies.

19-04-2016

Sterke aanbiedingen en betrouwbare levering

3 maal iets besteld bij koopje deal en alle drie keer alles snel en goed geleverd. Ook de prijs blijkt ook acheraf elke keer weer scherp

Arno

En je koopt je deal !

Een paar producten samen besteld .

Snelle levering en zeer scherpe prijzen.

Over 1 product was ik niet tevreden , was iets mis mee.

1 mailtje en ik kreeg te horen dat nog dezelfde dag een vervangend product verstuurd zou worden .

Helemaal top dus.

K.G.
19-04-2016

Met koopjedeal heb je een goede deal

bij sommige artikelen staan niet altijd de maatvoeringen aangegeven b.v tuinlampen, is wel handiger anders moet je weer gaan bellen

Gretha
19-04-2016

5 sterren is de juiste benaming voor Koopjedeal!

Ik heb nu of 3 keer iets gekocht en alles is prima in orde. Vlotte verzending en geen klachten over de artikelen.

Olga

Tevreden

Ik ben tevreden over mijn bestelling die ik de volgende dag al in huis had, supersnel!

Ben

Super gewoon

Als de levering later langer duurt, dan wordt je constant op de hoogte gehouden.

ook het retourneren gaat erg eenvoudig en is snel geregeld.

Echt gewoon uitstekend.

Mario
19-04-2016

Waar maak je goede deals?

Juist. Bij Koopjedeal kom je nooit bedrogen uit en als je een keer een probleem met een bestelling hebt, word je snel en accuraat geholpen.

Goed goedkoop goed.

Positief van bestelling tot levering.

Arda

Vijf Sterren

Tot nu toe altijd positief, vlotte levering en als een artikel niet snel te leveren is, wordt een bericht hierover verstuurd.

JJM

Bestelling correct uitgevoerd

Bestelde producten zijn zoals ze er in de folder uitzien, dus je weet wat je koopt.

Gerda

Nacht bril

Goed artikel en snel geleverd