19-04-2016

Super leuke producten voor de beste prijs!

Ik heb al menig product bestelt en wat me opvalt is de variatie van het assortiment.

Verder ben ik blij met de snelle levering en het betaalgemak.

En dit altijd voor een verrassend lage prijs.

Bedankt Koopjedeal.

Ilse
19-04-2016

Snelle levering en mooie deals

En daarnaast ook nog eens een leuk spaarprogramma waarmee je in tegenstelling tot meeste spaaracties in korte tijd wel echt mooie korting kan sparen!

Aanrader dus!

Martien

Geen gepiel bestel bij Koopjedeal

Alle bestellingen werden op het afgesproken tijdstip zoals in de bevestiging vermeld afgeleverd .

Dit kan niet van alle internetbedrijven gezegd worden.

Hendrik
19-04-2016

Veel koopjes bij Koopjedeal .

Leveringen zijn snel en goed .

Ger
19-04-2016

Probleemloos bestellen op internet.

Ik heb in de loop der tijden vele tientallen bestellingen bij

Koopjedeal geplaatst en ik moet zeggen, dat deze altijd

zeer correct en binnen de afgesproken levertijden uitge-

voerd zijn.

J.
19-04-2016

Mooie koopjes, prima deals!

Reeds diverse keren artikelen besteld, Meestal een snelle levering, altijd binnen de gestelde termijn. Kwaliteit is dik in orde.

Anush

Super service

Snelle levering, goed contact. Erg leuke aanbiddingen. Het systeem van Webwinkel is super! Gebruikersvriendelijk, zeer uitgebreid artikelen en absoluut niet duur. Ik kan het iedereen aanraden! Daarbij is de service ook super. Je wordt altijd te woord gestaan, ze helpen je goed en denken met je mee. Als ik vragen stel per mail, vrijwel direct een antwoord!

IK kan iedereen van harte aanbevelen.

Snelle service

Door de snelle service wordt niet voldoende aandacht geschonken aan de gewenste kleur.

Ellis

Beoordeling

1x iets besteld is goed gegaan.

Bekijk altijd de nieuwe aanbiedingen en

er zitten altijd leuke dingen bij.

Sjeng
19-04-2016

Goede service ook aan de telefoon.

Bestel regelmatig en heb nog geen slechte ervaringen.

Albert

Slechte aflevering

donderdag 14 april bestelling gedaan en betaald en tot op heden nog niets gehoord. Zelfs niet een berichtje van

mogelijke vertraging.

A.H.Voogd-Kr.Elleboog 1-b, Haren

Mart

Isidorus

goede deals , nette afhandeling

Christa

Geweldige service

gewoon heel goede service als ik niet tevreden bent kan ik het terug sturen op kosten van Koopjes deal

ook heb eens iets besteld waar geen nederlandse gebruiksaanwijzing bij zat kd heeft toen op internet gezocht maar nergens te vinden en mocht ik het alsnog terug sturen

Ted
19-04-2016

Met ster bovenaan als het om service moet gaan

Alleen maar positief

D.A.
19-04-2016

Thuis of mobiel, vertrouw op Koopjedeal

Een zeer gevarieerd assortiment, vlot besteld en vlot bezorgd.

Willem J

Aanschaf Loopband

Een supersnelle levering van een perfecte loopband.

Jaap

In 1 woord SUPER

Als nieuwe klant ben ik super tevreden,alles is duidelijk en makkelijk te regelen en de goederen worden de volgende dag geleverd.

Zit wel goed

Eigenlijk nooit problemen. 1 x een misverstand, zo opgelost, hoef ik verder geen woorden aan vuil te maken.

S.
19-04-2016

Super service na defecte zending

Laatst een Moa disign haard besteld. Deze werd keurig na 4 dagen geleverd. Wat een teleurstelling toen bleek dat de glasplaat van de haard in honderden stukjes in de doos lag. Direct contact opgenomen met Koopjedeal en binnen 24 uur kreeg ik de retourinformatie en excuses voor het ongemak thuis op mijn computer. Bon uitgeprint en haard retour gezonden. Na 3 dagen had ik mijn nieuwe haard weer in huis. Koopjedeal bedankt voor deze super service.

Te vroeg

je vraagt naar mijn ervaring terwijl ik de bestelling nog niet heb ontvangen

jan