Te vroeg

je vraagt naar mijn ervaring terwijl ik de bestelling nog niet heb ontvangen

jan

Joke

Koopjesuperdeal

Ik ben zeer tevreden. Het is net of jullie een soort familie van mij zijn. Leuk contact over en weer en als er iets niet goed is gegaan, doen jullie je uiterste best om het op te lossen. Leuk systeem ook met die spaarpunten en extra kortingen! Ga zo door. Laat het meniet boven het hoofd groeien, nu jullie zo groot zijn geworden. Ik weet nog hoe

jullie zijn begonnen! SUcces verder Joke

Stanley
19-04-2016

Koopjedeal, mijn dagelijkse verrassing!

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed.

19-04-2016

Met koopjesdeal is een goede deal!

Op tijd geleverd en een goede prijs

Dick

Gewoon heel goed!

Bestel regelmatig bij Koopjedeal.nl

Ze hebben vaak leuke en goedkope deals en ook nog handig ook.

Bestelproces is eenvoudig en snel. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van het bestel- en verzendproces. Meestal is de levering al de volgende dag en je weet precies wanneer e.e.a. wordt afgeleverd.

In de enkele keer dat een product niet goed is of niet bevalt is het geen enkel probleem om te retourneren en je geld terug te krijgen. Ook het contact met de helpdesk is snel en heeft vriendelijke en begripvolle medewerkers.

Kortom, zie iets leuks, gewoon bestellen. Het werkt vlot en je kan je geen buil vallen.

Guus
19-04-2016

Goed voordeel haal je bij Koopjedeal.nl

Goede producten tegen een zeer scherpe prijs. Over het algemeen snelle en correcte leveringen.

Uitstekende deal!

Nooit enig probleem gehad. Snelle en goede levering.

David

Adviesprijs Haha

Wat ik heb gekocht blijkt vrij slecht van kwaliteit te zijn .. maar je moet wel lachen over het zo genoemd 'Adviesprijs' .. dat is gewoon ONZIN !

Paula
19-04-2016

Makkelijk bestellen en snel verzonden

Zeer gebruiksvriendelijke website, de bestelling is eenvoudig geplaatst en de bezorging is snel.

Het enige kleine minpuntje is dat ik de verzendkosten in relatie tot mijn (kleine) bestelling wat aan de hoge kant vond.

Ria

Goede eerste ervaring

Zeer tevreden over de snelle levering en het oplossen van de klacht die ik had over iets wat ontbrak.

Tine

Lekker makelijk en voordelig

regelmatig koop ik wat, handig en goed.

snelle levering.

ben uiterst tevreden.

Alleen maar top

zeer snelle en goede levering, ik raad het iedereen aan

Gemak en hartstikke leuk

Iedere ochtend is mijn eerste gang naar de computer- opstarten en de post bekijken.

Als Koopjedeal er al opstaat is dat de eerste die ik open.

Ik wil op zeker zien welke deals er nu weer worden aangeboden.

Heerlijk om te doen en nog leuker om je te realiseren dat je altijd het goedkoopste aanbod krijgt.

Een enthousiaste supporter van Koopjedeal.

J.B.A.

Snel, goed en goedkoop

Prima ervaring met dit bedrijf, wanneer er iets defect raakt wordt hetzonder probleem omgeruild ook na een half jaar of later.

IK SPREEK UIT ERVARING.

Kortom een betrouwbaar bedrijf Die niet moeilijk doet als het gaat om service en snelle afhandeling.

Mathieu
19-04-2016

Voor alles kun je goedkoop terecht bij ILse, behalve voor mijn pilsje.

Al diverse keren een bestelling geplaatst. In doorsnee was zowel bestelling als levering volgens afspraak snel en doeltreffend afgehandeld.

Klaas

Beste koop bij koopjedeal

prima ervaring, wordt goed en op tijd geleverd

Gijs
19-04-2016

Koopjedeal.nl, daarhelpt men de klanten wel!

Koop al vele jaren bij Koopjedeal en heb nog nooit een slechte ervaring gehad.

Maat niet goed? Zonder kosten retour en je krijgt een passende maat toegestuurd.

Snel defect (apparaat) of kapot (organische stoffen)? Geen gezeur retour en het wordt kosteloos vervangen. Vragen worden altijd direct beantwoordt.

Waar vindt je elders nog hoge kwaliteit tegen een meer dan lage prijs en een hoogstaande service dan bij Koopjedeal.nl

Nooit andere dan louter positieve ervaringen en daarom een echte aanrader.

Govardus
19-04-2016

Een goede en betrouwbare onderneming, die doet wat het belooft.

Een bestelling word snel en efficiënt verwerkt en geleverd. Eventuele klachten worden snel en professioneel en keuring af gehandeld. Toppie, ga zo door het is leuk winkelen bij jullie. Mvg. Govardus

Christiaan

Prijs-kwaliteit prima

Correct en op tijd en zeer prijswaardig.

Marianne

Online bestellingen

Ik vind het fijn dat het goede producten zijn die snel geleverd worden voor een goede prijs. Ik heb bij mijn bestellingen nog geen negatieve punten kunnen ontdekken.