Marianne
19-04-2016

Tot in de puntjes verzorgd vanaf bestelling tot levering !

Mijn ervaring met Koopjedeal is perfect !

Heb nog nooit iets ontvangen waarvan ik dacht, deze aanbieding is te mooi voor woorden.

Mijn Wayfairer zonnebril is te gek, zit perfect en ziet er geweldig uit, zo ook de oortjes voor mijn zoon z'n iPhone.

Voor hem alleen maar de echte totdat zijn echte oortjes kapot gingen en deze had ik op voorraad, niet van echt te onderscheiden en hij wil nu niets anders meer.

Ook heb ik al menigmaal sieraden gekocht die echt heel mooi zijn en ik met veel plezier draag.

Dagelijks krijg ik de nieuwsbrief met aanbiedingen, vind ik heel fijn om zo op de hoogte te blijven van alles wat voor een goedkopere prijs bij Koopjedeal te verkrijgen is t.o.v. de reguliere winkels en je hoeft er ook niet de deur voor uit. Kortom AANRADER !

Service, snelheid en klantvriendelijkheid

Zowel via de webshop als op locatie in Lelystad een goede service gehad.

19-04-2016

Goede service en bericht van ilse is mooi

nooit een probleem gehad dus dik tevreden !

Joep

Hart voor elke klant

Een bestelling groot of heel klein. Alles wordt perfect, accuraat en snel tot in de puntjes afgehandeld.

Koos

Heel goed

Goede ervaring met bestelling alleen de gespaarde punten (bedrag) is moeilijk te vinden bij bestellen.

Nolsmit1

Een gouden bedrijf

Ik heb er niet zoveel over de vertellen alles wat ook bestelde kwam keurig en op de beloofde tijd bij mijn thuis,dus een betrouwbare leveraar

Gonny

Ilse levert topklasse

Het aanbod van Ilse is enorm gevarieerd en de prijzen zijn spectaculair.

Mijn bestelling is steeds degelijk verpakt en vlot bezorgd.

Ik tip mijn vrienden en familie regelmatig over Ilse's koopjes.

Koopje(s)deal

Goede prijs/kwaliteit

Snelle levering

Prima verpakking

19-04-2016

Koopjesdeal. Ik kan zeggen dat het goed beviel

Onze levering was netjes verzorgd en op de afgesproken tijd bezorgd

Toppertje onder de webwinkels

Het is een 9 geworden omdat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering ;-) . Ruime keuze, goede overzichtelijke website en hele goede service. Aan de telefoon word ik op een adequate goede klantvriendelijke manier geholpen. Nee ik heb werkelijk niet veel te klagen en ben zeer tevreden

Rotsaert
19-04-2016

Bij Koopjesdeal is het steeds een deal

Super snel en correct

Petra

Een tevreden klant

ik heb een bestelling gedaan voor een aanbieding uit de krant, sokken, en die waren snel geleverd, dus ik ben heel blij

Mariëlle

Supersnelle service!

Ik had hier 's avonds om 21:00 uur wat besteld en de volgende dag lag het al in de brievenbus; wat een snelle levering!

Anneke

Deal gesloten

Eerst heel voorzichtig iets besteld, kijken of alles wel goed ging, je weet maar nooit dacht ik. Nu weet ik beter, regelmatig bestel ik iets wat snel wordt geleverd. Geen een keer ben ik teleur gesteld, is iets niet duidelijk dan bel ik even. Een zeer goede service geven ze. Ik ben uitermate tevreden over koopjedeal.nl en geef dit aan iedereen door.

Ik wens koopjedeal nog vele jaren van succes toe.

Geert

Koopjedeal: goed en spotgoedkoop

Tot nu toe zijn alle produkten die ik gekocht heb prima bevallen en dat alles voor echte spotprijzen. Ik heb vele tientallen (of zelfs honderden) euro's in mijn zak gehouden. De verzending is ook supertop en uiterst snel.

19-04-2016

Goedkoop en vlug in huis

Kijk altijd de aanbiedingen als er wat tussen zit bestel ik het en Heb het met 2 dagen in huis.

Dat vind ik erg prettig.

Prima aanbiedingen

Onderstussen 4 jaar klant. Gaat er iets fout wordt het snel opgelost. Prima service te vreden klant.

Cees

Tevredenheidsdeal

De ervaring welke ik met mijn bestelling heb ondervonden

van bestelling tot ontvangst en betaling is een 10 in de schaal van een Tevredenheidsdeal onderzoek op zijn plaats.

Met vriendelijke groet,

Cees Waasdorp

Michel

Zoals je mag verwachten

Ervaringen zijn goed te noemen maar ik heb ook nog niets hoeven terugsturen.