Geert de

Voortreffelijk Voordeel

Werkelijk héél héél goedkoop en betrouwbaar.

Ed

Dit is een Top bedrijf

altijd nieuwe aanbiedingen, goede prijzen, snelle levering goede service. Als je vragen hebt krijg je een echte telefoniste aan de telefoon en niet een doorkies bandje

Deddy

Mijn dagelijkse ritueel

Elke dag eerst e-mail dan facebook en daarna koopjesdeal voor leuke hebbedingetjes.

Daan

Tevreden klant

goede service wanneer een product defect was.

Wel vind ik de portokosten te hoog bij kleine producten.

Goedkoper dan ?

Jazeker het is goedkoper dan andere Internet winkels en het wordt ook nogeens snel geleverd !

Topdeals met goede service

Al geruime tijd heb ik artikelen besteld via koopjedeal. De aanbiedingen zijn scherp geprijsd, want ik vergelijk deze uiteraard met andere aanbieders zoals een goed Nederlander betaamt.

De levering van de bestelde artikelen is tot op heden altijd prima in orde. Slechts bij een bestelling was er iets niet goed gegaan. Na telefonisch contact werd het probleem meteen opgelost met excuses van de medewerkers van koopjedeal voor de overlast. Bij vertraging van een eventuele bestelling word ik keurig geïnformeerd. Al met al een prima, overzichtelijke website, met goede aanbiedingen.

Prima kopen via Koopjedeal

Koopjedeal: een aanrader!

Goede aanbiedingen en altijd vlotte en correcte afhandeling van de bestelling. We kunnen deze site van harte aanbevelen! We hebben er al veel artikelen gekocht, van kleine hebbedingetjes tot grotere aankopen: gereedschap of huishoudelijke apparaten. Prima kwaliteit en prettig geprijsd.

Caren
18-04-2016

Blindelings vertrouwen is beloond!

Een aantrekkelijke aanbieding..... wel of niet..... of toch maar wel?

Ik kan 'm wel gebruiken. .... zou het wat zijn?

Ach, gewoon doen en afwachten. Desinformatie trekt me over de streep! En binnen een knipper met de ogen staat onze pakketbezorger Zacharias al voor de deur met het Koopjedeal-pakje!

Gauw installeren en gelijk in bedrijf nemen. En wat een aanwinst!

Onbezorgde tijden zijn aangebroken met mijn oplaadbare accu voor mijn mobiele telefoon!

Jakob

Niet te evenaren koopjedeal

Ik heb slechts 1 keer een koopjedeal besteld en ontvangen. Daar dreigde bij de verzending iets mis te gaan. Op al mijn vragen en opmerkingen werd super gereageerd. Zelfs na de levering heeft Ilse nog geïnformeerd of een en ander naar wens is verlopen.

Geweldig,! Hier is een klant geen nummer, maar een persoon waar je mee communiceert.

Nedcap

Tweeds hands

De wifi repeater was een gebruikte. Hij gaf vanaf de eerste keer aan dat het wachtwoord fout was.

Ik Koop niets meer bij koopjesdeal.

Ik wil slechts 1 ster geven maar dat gaat niet

Simpel en niet duur.

Gemakkelijk bestellen en afrekenen (behalve bij gebruik van spaarpunten--enigste minpunt) .

Bijna altijd extra korting. Ongemerkt spaarpunten sparen voor meer extra korting.

Handige spullen voor weinig geld. Vaak goede aanbiedingen. Bestellingen zijn meestal op tijd.

Aanrader voor mensen die niet te veel kunnen besteden.

Groetjes,

R. Zimberlin

Uitstekend verzorgd

Perfect afgehandeld prima controle na verzending

Albert

Koopjedeal=koopjewaar+koopjeecht+koopjegoed.

Mijn ervaringen zijn vooralsnog nooit fout gegaan

Ga zo door.

Gjalt
18-04-2016

Heb niet zoveel ervaring met Koopjedeal

Na de bestelling van de doos met boren van enigentijd geleden, viel het mij op dat de foto mooier was dan wat ik uit eindelijk kreeg,

Het viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen.

Leendert
18-04-2016

Super snel en goed verpak en goedkoop

ik ben 68 jaar en zie de aanbiedingen en ik heb het nodig

dan kopen wij het ,

wij hoeven zo de deur niet uit

ook neem ik de pet af voor de verpakking van de spullen

Koopjesdeal life

Snel gezien, snel besteld en nog sneller geleverd.

Dat is wat wij wilden, geen poeha, maar werken met vrinden.

Ilse ga zo door.

Een tien halen is prachtig, maar ze behouden is nog moeilijker.

18-04-2016

Op tijd en zonder problemen geleverd

Alles zonder problemen besteld en geleverd

Carla

GGG: gemakkelijk, goed, goedkoop

Telefonisch helaas moeilijk te bereiken

Teunie

Geweldig!

Super leuke aanbiedingen voor te gekke prijsjes!

Jose

Top bedrijf

Super service. Snelle levering.

Staat hoog op mijn lijstje.

Een fijn bedrijf voor verscheidene aankopen.

Gr. José Wetter