20-06-2020

Niets kopen op deze koopjesdeal

Heb een paar zonnebrillen besteld heb diverse keren contact gehad met koopjesdeal heb nog steeds niets geleverd gekregen word ook niet op mail en bellen gereagerd vind dit een hele slechte gaan van zaken dus koop er nood meer iets geval opgelicht ook om de slechte service niet kopen

20-06-2020

Geen recht antwoord

Bestelling gedaan en kreeg geen bericht van de leverancier . zend bericht naar koopjedeal kreeg antw binnen 3 weken ondertussen zijn die verstreken . zend terug een bericht antw levering 3-6weken . vraag hoe het komt de verlenging en geen antw meer terug . dus bedrog en geld kwijt

Oebele
17-06-2020

Belachelijke reacties

In maart een bestelling gedaan van een raamwisser en twee stoelen. De raamwisser is geleverd maar de twee strandstoelen nooit. Na een aantal mailen zeggen ze nu dat hij is afgeleverd bij de buren. Belachelijk, denken zeker dat ik zwakzinnig ben. Er is nooit een tarck en trace geleverd ( zoals ze beweren) en er is niks afgeleverd. Wat een zooi. Beste mensen nooit iets bestellen.

Bob

Solar lampen

Heel slecht product gebruiks sporen.

Retour zending moest ik 7.50 euros betalen.

Geen antwoordnummer belachelijk

Jca
15-06-2020

Tuinset gekocht en betaald medio mei , maar niets ontvangen

En het duurde en het duurde. Na weken eindelijk een bericht dat ze zich verkeken hadden op de voorraad.

Op mijn suggestie om dezelfde tuinset die bij Wehkamp wordt aangeboden die dan maar voor mij te kopen. werd rucksichtloos afgewezen. Ik kom mijn geld terug krijgen en dat was het.

Onbetrouwbaar bedrijf dus.

Denk goed na voor je een dure aankoop doet.

Gerhard

Schandalig

Reactie nadat ik een spontane breuk aan een parasol meldde: ". Dit is namelijk gebruikersschade en het onderdeel breekt niet zomaar af. Dat is de reden dat wij dit niet kunnen vergoeden."

Leo
13-06-2020

2x iets besteld maar nog steeds niet geleverd op 2-6 besteld

Ik heb de boxer shorts besteld 1e keer hebben ze me geld terug gestort en nu zit ivanaf 2-6 te wachten op de 2e bestelling, ik weet niet of ik hier nog iets bestel

12-06-2020

Goede service

Ik heb eerder iets gekocht met goede resultaten nu heb ik het terug moeten sturen omdat het apparaat niet geplaatst kon worden omdat er 50 cm vanaf de kant moest staan het product teruggestuurd en perfect afgehandeld mijn compliment

Kick
12-06-2020

Prima geregeld

Top contact gehad en wat ze beloven doen ze ook

Astrid
11-06-2020

Goede combi van kwalitatief goed spul en prijs

Prima deal is het

Teuni

Topper

Heb ik al gedaan met de feedback

Koopveiligheid

Tevreden klant.

De niet medische mondkapjes lijken wel medisch.

Yolande

Tevreden en naar verwachting

Ik ben tevreden met de aankoop. De levering was snel en de bijgeleverde beschrijving was duidelijk

Eddy

Goede service !

Top en tijdig

Nelleke

Supersnel

Het product werd supersnel geleverd, helaas ontbrak de beloofde track en tracé.

An

Voor de zon beschermd

Fijne parasol laat nog een beetje zon door. Je Hebt dis niet het gevoel dat je ingesloten zit.

Koos

Super goed

Makkelijk te bestellen en snel geleverd tegen een hele scherpe prijs.

09-06-2020

Hoe onze aankoop bij Koopjesdeal in de smaak viel!

Ook deze keer weer een prima ervaring met onze aankopen bij koopjesdeal. De bestelling en levering verliepen vlot en we zijn uiterst tevreden over onze scherp geprijsde aankopen. Dus volgende keer bestellen we hier zeker weer!

Suad

Sieraden set

Ik heb het als cadeau gegeven en zij was er erg blij mee. Natuurlijk heb ik het eerst ook bekeken en het zat erg top uit net als de foto’s.

Elly
07-06-2020

Koopjedeal, goeie deal !

Snelle levering door PostNL. goed product, makkelijk te installeren, heldere toelichting in Gebruiksaanwijzing, functie beantwoordt geheel aan de verwachtingen.