Jose

Top bedrijf

Super service. Snelle levering.

Staat hoog op mijn lijstje.

Een fijn bedrijf voor verscheidene aankopen.

Gr. José Wetter

Joop

Goede service

Ik heb al een aantal keren bij Koopjedeal besteld en alles is naar grote tevredenheid verlopen,De sevice is perfect

Jac

Bestel het is geen Jel

Zakelijk zonder iets er omheen Fantastisch

Kopen zonder tam tam

Bijzondere tevreden over snelheid van leveren (betrouwbaar) kwaliteit en prijzen

Roy

Snel en uniek

Altijd prijs. Betrouwbaar. Heel veel aanbiedingen elke dag. Lage prijzen en snelle bezorging. Echt goed. Super.

Dries

Uitstekende service

De bestelling gedaan en snel geleverd. Vooral afterpay is een uitkomst.

Leuke artikelen voor een heerlijk prijsje

Albert
18-04-2016

Klant vriendelijk en bij Ilse is de klant weer de koning

Altijd goed geholpen en even vriendelijke personeel

Bernard.S.M.
18-04-2016

Gat in de markt gevonden. PRIMA

Voor mijn eigen gevoel ben ik vanaf het begin van Uw bezigheden klant. Regelmatig heb ik iets besteld. Altijd tot tevredenheid. Mocht het zijn dat iets niet goed was,(beschadigd oid) werd er NIET moeilijk gedaan en werd er DIRECT een nieuw exemplaar gestuurd. Mijn ervaring is dus ZEER positief, en U heeft een blijvende klant. (naar behoefte natuurlijk).

Met groet,

Levering

Goede en snelle levering

Nico

Extra servicde

Bij een bestelling van een microSD-geheugenkaartje, had ik vergeten de voordeelcoupon in te vullen. Daarmee zou ik 2 geheugenkaartjes ontvangen voor de prijs van één.

Door mijn vergissing ontving ik er uiteraard één exemplaar.

Na mijn telefoontje waarin ik aangaf dat ik vergeten was de voordeelcoupon in te vullen, was Koopjedeal bereid me alsnog een tweede microSD-kaartje toe te sturen.

Dank daarvoor !

Cyrill

Snelle levering

Bestellen kan in het begin wat invullen van gegevens betreft wat langer duren , maar nadien gaat het wat sneller. De betaling via IDEAL is gemakkelijk. De levering is snel. De garantie valt tegen als je een klacht hebt. Er wordt wel op gereageerd. De advertentie met uitleg kan nog iets verbeterd worden maar je kunt ook bellen of mailen met je vraag. Al met al dus een betrouwbare en goede leverancier.

Trijnie

Mijn deal

gezocht, gevonden, bestelt en de volgende dag thuis.

je krijgt zoals je het hebben wilt.

buiten gewoon top

Elly

Mislukte retourzending

Ik was een paar dagen te laat met de aanvraag van de retourzending (buiten mijn schuld), dat werd door de vervoerder van het product niet geaccepteerd, dus werd het product niet opgehaald. De andere kant doet zich ook voor dat wij bij de aankoop van een boxspring een half jaar hebben moeten wachten voordat eindelijk alle onderdelen wel goed geleverd werden. Die vervoerder deed alle moeite om het toch voor elkaar te krijgen. Ik vind dat er bij het eerste product een coulance regeling toegepast moet worden en dat Koopjedeal niet een klant in de kou kan laten staan en ik vervolgens nu met het product opgescheept zit. Ik heb een goede bestelhistorie, dus jammer dat het zo moet lopen, want alle ander aankopen zijn allen naar tevredenheid afgewerkt.

Met vriendeijke groeten Elly van Bleiswijk

18-04-2016

Koopjedeal voor Jan en Alleman.

De bestellingen die ik gedaan heb zijn altijd keurig op tijd bezorgt en afgehandeld. Een paar maal telefonisch contact gehad en ook hier een zeer positieve afhandeling .Al met al mijn complimenten over Koopjedeal.

Jolamda
18-04-2016

Koopjes deal ik raad het iedereen an

Het zijn ook echt koopjes scheeld je bergen met geld

Arie- tiemen

Prachtig bedrijf

ik ben al een poosje klant en heb goede ervaring koopjedeal altijd keurig op tijd bezorgt

zo doorgaan beste mensen

18-04-2016

Meest goede producten voor een prettige prijs.

De goederen worden keurig afgeleverd en ik heb 2 keer iets terug gestuurd, omdat het ene product niet aan de verwachting voldeed en het andere stuk was. Het laatste product is keurig vervangen.

Het nare is dat we 10 km moeten rijden naar een adres om de goederen te retourneren. Dat is totaal 20 km.

No Worries

Prima webwinkel waar je onbekommerd en zonder zorgen je aankopen kunt doen. Transparant in de prijs en verzendkosten. Kortom een vertrouwd en goed adres waar je op kunt bouwen.

18-04-2016

Doe je DEAL met KOOPJEDEAL altijd geslaagd als een DEAL!

Kopen bij Koopjedeal is altijd een gewonnen Deal!

Zonder poespas er omheen is Koopjedeal in ons huis nooit alleen...

Vriendelijke groten aan KOOPJEDEAL!

Hg,

tonw.