18-04-2016

Bestelling koopjedeal , ook goede leveringsdeal

stipte levering en ook nog snel en volgens afspraak

Rien

Correct

Er wordt nagekomen wat er beloofd is. Prima zo.

Adry

Prijspakkers scoren

Wat een aanbod en wat een diversiteit bij

Koopjedeal.

Van opzetborstel voor je tandenborstel tot cartridges, van plant tot raamwisser.

Snelle, nette levering en in geval van een klacht wordt er doortastend en actief gereageerd.

Kortom een fijne, nieuwsgierige website waar we zo nu en dan een prijspakker scoren!

Coby

Staande lamp

ik had dus een week of 6 terug een soort van boomlamp en wist niet dat er een kleuren led verlichting was en nog hard knipperend ook deze lamp koste 24,99 maar ik kan er dus niets mee ik ben bijna 63 jaar en ik had een berichtje gestuurd of er mischien een andere stekker op kon maar heb niets meer vernomen dus zit ik nu met weinig licht hopelijk weten jullie een oplossing met vriendelijke groet coby nannings

Anita

Super site

Ben super tevreden!

Daniel

Logica

1,63 % heeft een verkeerde postcode opgegeven .

Gezien mijn ervaringen is dit de enigste mogelijkheid .

Eigen schuld dikke bult !

Groetje Ilse

Jose

Snelle service

Het product werd snel geleverd

Annelies

Snel besteld, snel geleverd

Ik ben helemaal tevreden. :-))

geen op-of aanmerkingen.

Ada

Goedkoop en goed geregeld

Alles volgens afspraken gelopen.

snelle bezorging.

Maak graag gebruik van jullie aanbiedingen als

er wat bij zit voor ons.

18-04-2016

Geweldige service en super leuke prijs

Alle artikelen worden vlot bezorgt, goede service en goede lage prijzen

H.

Vriendelijkheid

Juiste woord voor de service is....vriendelijk! En altijd bereid om de juiste product op tijd bij mij te leveren. Ik ben heel blij met deze producten van koopjedeal.

Ga zo door!

Habiba

18-04-2016

Elke keer weer pracht aanbiedingen

Het lukt telkens om met weer heel mooie aanbiedingen te komen en de service is echt geweldig

Dave
18-04-2016

Zeer wisselend, gevarieerd aanbod voor leuke prijzen

Kijk de dagelijkse nieuwsbrief met interesse door en vraag me geregeld af hoe ze toch aan die aparte, handige, leuke artikelen komen. Niet dat ik ze allemaal koop, maar van tijd tot tijd zitten er hele leuke produkten bij die je net nodig hebt of goed kan gebruiken.

Wil

Bestelling niet aangekomen

Omdat mijn bestelling niet was aangekomen heb ik via de mail contact gehad en na enige mail over en weer is hetgeen ik had besteld alsnog geleverd.

Fons
18-04-2016

Snel en altijd volgens afspraak

Uitstekend aanbiedingen actueel met goede prijs kwaliteits verhouding, levering altijd volgens afspraak.

Ria
18-04-2016

Koopje altijd een goede deal.

Netjes afgehandeld en goede kwaliteit.

Inge
18-04-2016

Leuke aanbiedingen, goede website, betrouwbaar en snel ! !

Ik heb regelmatig bestellingen geplaatst en goede ervaringen met de artikelen en de levering.

Een aanrader !

Greetje

Toppr

De ene dag besteld, de volgende dag al in huis, Top.

En dat voor een prijs waar ik elders de soda stream niet kon kopen

Gewoon goed

Eigenlijk is er niks bijzonders aan dit bedrijf, ze verkopen dingen voor een redelijke prijs en leveren gewoon volgens afspraak.

Maar eigenlijk is dat (helaas) niet meer zo gewoon. Als je het vergelijkt met andere soortgelijke bedrijven, dan steken ze er bovenuit door "gewoon goed" te zijn...

P.H.M.

Het gaat allemaal SUPER

Tot nu toe gaat alles Super. Wij hebben echt geen klagen. Alleen maar goede berichten van onze kant. Toppie hoor.