Hemmie

Zeer tevreden

Zeer tevreden over de snelheid de verpakking en de leuke aanbiedingen

Cor

Top bedrijf!

Goedkope spullen en goeie service!

Goed retour beleid doen niet moeilijk.

Otto

Klantvriendelijkheid

zelfs als de zending ontvangen is en er alsnog vragen zijn over het product wordt je snel en super goed geholpen

Gert

De eerste ervaringen

Snelle levering , goede producten mooie prijzen

Wonderdeal

goede ervaring,zelf iets dubbel besteld ,zonder morren retour en hele fijne service,bestelling snel in huis.

Geachte Koopjesdeal

Al mijn bestellingen waren goed,

en op de afgesproken tijd geleverd.

Ben zeer tevreden.

Snel en betrouwbaar

word altijd snel bezorgd

Jantina
18-04-2016

Koopjedeal staat voor zijn naam

goed verpakt en snelle bezorging

Walter

En ik maar wachten!

Het bestelde bleek even niet leverbaar. Helaas werd dat pas medegedeeld nadat ik na 5 werkdagen had gebeld waar het bestelde bleef. Het bleek dus niet leverbaar op het moment van bestellen. Niet netjes dus.

Jet

Ervaring

Wij hebben nog nooit klachten gehad over de bezorging en over het evt. retour zendingen ook niet, even een belletje plegen om evt een product terug te sturen, je wordt keurig en duidelijk te woord gestaan.

De gratis pen met een kortingscode erop voor de volgende bestelling is mooi meegenomen.

Onze ervaring is dus goed.

Betrouwbaar

Kopen via internet is altijd een zekere mate van riskant. Echter niet bij koopjedeal. Ook zij zijn er op uit geld te verdienen, dat is duidelijk, maar als iets inderdaad niet bevalt kan je het gewoon terugsturen en heb je inderdaad geen gezeur of wat dan ook. Nu de combinatie met Afterpay, dit is helemaal ideaal. Ik hou koopjedeal lekker in mijn arsenaal.

Sibert

Trefgoed

Nu in de loop van de tijd 12 aankopen gedaan via Koopjedeal en alleen maar probleemloze ervaringen.

Gr

Goede service

Snelle levering en naar verwachting

Edith

Fijne online shop

Ik kreeg een paar jaar geleden een kaartje in mijn brievenbus van Koopjesdeal sindsdien bestel ik regelmatig leuke aanbiedingen, altijd keurig verpakt en steeds sneller krijg ik mijn pakje thuis. 2x iets terug gestuurd , werd netjes afgehandeld, ik ben een beetje verslaafd, kijk elke dag na de aanbiedingen, zijn er niet zoveel, maar dat vind ik juist fijn, de laatste tijd ook veel terug kerende artikelen, dat vind ik wat minder.

Groeten van Edith van Egmond

Je beste koopjedeal

Koopjedeal is een geweldige webshop. Altijd de bestellingen op tijd en goedkoop en goede kwaliteit.

Koop je spullen op het web doe het dan bij koopjedeal

Gert

Koopjedeal biedt ideale koopjes

De afgelopen jaren we dikwijls een product gescoord dat echt van pas kwam. En dat voor een aantrekkelijk lage prijs. En als het ons bij nader inzien toch niet beviel, konden we het moeiteloos inleveren. En die garantie maakt Koopjedeal een ideale leverancier.

Jannie

Waar voor je geld

Goede artikelen voor weinig geld. Altijd goed bezorgd en snel.

Annelies
18-04-2016

Ze doen ECHT wat ze beloven en niet goed, geld snel terug!

Als er is niet naar je zin is krijg je ook geen gezeur.

18-04-2016

Goede deals doe je bij Koopjedeal

Wij hebben in het verleden regelmatig een of meerdere artikelen gekocht bij Koopjedeal. De ervaringen zijn zonder meer goed te noemen. De bestelde artikelen waren steeds leverbaar, ze worden heel snel thuis bezorgd volgens afspraak. Kortom, het mag inderdaad ook wel eens gezegd worden als zaken wel goed gaan. Wat ons betreft: ga zo door!

Tevreden klant

Heb goede ervaring met koopjedeal.

Heb een keer wat teruggestuurd, en werd meteen goed geholpen. En zowat dezelfde dag, het artikel nieuw opgestuurd gekregen.

Ik zeg TOP