Goede kwaliteit

Goed assortiment en snelle levering.

Charles

Een dikke 10

De bestellingen zijn netjes aan gekomen en op tijd.

Conny

Totaal geen klachten

Goede service, duidelijk en vlotte bezorging!

Margreet

Picobello !

Erg tevreden voor het eerst iets besteld was er de volgende dag. Afterpaybetalen ! Goed geregeld !

Koopjedeal is TOP!

Leuke deals - onweerstaanbare prijzen - uitstekende service - snelle bezorging

Elly
18-04-2016

EIGEN SCHULD, DIKKE BULT.

Ongeveer 6 weken geleden heb ik cartridges voor mijn Epson printer besteld. Bij de bezorging kwam ik tot de ontdekking dat IK de verkeerde nrs. had opgegeven.

Ik heb hier over gebeld met koopjedeal en die zouden het even voor me regelen bij de leverancier zodat ik ze kon retourneren.

Alles is keurig geregeld en in dezelfde week ontving ik de cartridges die in mijn printer pasten.

Ik ben hier reuze blij mee, en al heb ik zelf die fout gemaakt het is helemaal geweldig opgelost en mijn printer doet het weer.

Nogmaals hartelijk dank

Sabine6688

Goed bedrijf

Goede en leuke producten en aanbiedingen! Snelle levertijd, eigenlijk zoals staat aangegeven of sneller.

Ideale deal

Al vaak wat gekocht. Tot nu toe zeer tevreden.

Koopjedeal Zekerdeal

Ik heb tot dusver, na drie bestellingen, alleen maar positieve ervaringen met Koopjedeal opgedaan. Producten worden op tijd geleverd en verkeren in uitstekende staat. De dagelijkse nieuwsbrief biedt voldoende keus en er zit altijd wel iets tussen dat leuk, handig of noodzakelijk voor het huishouden, de tuin, je hobby of je leefstijl is. Al met al een aanrader, zeker gezien het aanbod van andere online-shops.

Wat een koopjesdeal

het is vaker nog beter als op de foto of de beschrijving

het word op tijd verzonden

Joke

Altijd prijs !

Al talloze malen heb ik iets besteld via Koopjedeal.nl en telkens weer kwam de bestelling op de beloofde tijd helemaal zoals bedoeld aan. Waar vind je dat elders?

18-04-2016

Van fitness tot elastische kousen!

Het kwam zo maar langs en was op tijd geleverd. Zelfs melding over verlate levering kwam op tijd!

Belofte is belofte

Klacht over een lamp op zonne-energie. Na aandringen van mij (2e mail) wordt de mail eindelijk gelezen en stelt iemand een vraag die ik als hij goed gelezen had al beantwoord was. Hij excuseert zich wel en schrijft dat een mail normaliter binnen 2 dagen beantwoord wordt. Op mijn antwoord per mail komt wederom geen antwoord (dat zou toch binnen 2 dagen gebeuren) en uiteindelijk maar gebeld. De lamp is uiteindelijk opgestuurd na aangeven hoe en nu maar afwachten wat er verder van komt.

Jini

Prima

Prima goed raad het zeker aan

Cees
18-04-2016

Voor de consument gemaakt, koopjedeal staat altijd klaar.

een koop bij koopjedeal snel, goedkoop, kwaliteit !

Drie in een !

Sharon

Gewoon goed

Al wat vaker hier iets besteld, goeie service

18-04-2016

Gewoon eerlijk goed en goedkoop

Enkel zeer positief bij al mijn bestelde artikelen is niets foutgegaan

Een keer een garantie aanspraak in werking moeten zetten en deze

Is naar volle tevredenheid opgelost.

Dus ga zo door.

Verassende, leuke aanbiedingen

Wij hebben nog maar een paar keer iets gekocht. Vlugge levering, voldoende keus alleen kunnen we niet alles gebruiken

Bauke

Snel en correct

Levering werd snel en correct afgehandeld

Excel-frend

snelle levering,

leuke telefoonervaring en prima onderzoek

naar de vraag van de nederlander in het algemeen.