H.

Test voor koopjesdeal

Uitstekend bedrijf, doet wat ze beloven. snelle levering

en totaal geen problemen mee. Nog nooit een miskoop

bij dit bedrijf gehad. In 1 woord perfect, kan niet beter.

H. Mulders.

Amstelveen.

Hanneke
18-04-2016

De leukste en goedkoopste internet site

Wij hebben al een paar keer besteld bij koopjedeal.nl

altijd een goede snelle levering

Eddy
18-04-2016

Zeer goede en snelle service

Heb al heel wat besteld en eigenlijk gaat alles altijd goed ben tot nu toe nog niet 1 keer ontevreden geweest

André

Klassekoopjes

Altijd goede spullen voor prima prijzen. Snelle en prima bezorging!

Cerise
18-04-2016

Ilse doet wat ze beloofd.

Diverse dingen besteld en alles in goede orde ontvangen. Snel en goedkoop.

18-04-2016

Eerste klas sevice en website.

Vele malen diverse zaken besteld bij "koop je deal".

Altijd perfect verzorgd en geleverd.

Chapeau!

Gert

Prima

Heb meerderekeren wat besteld. Is altijd prima verlopen. Gr gert

Theu

Bomen en planten

ik bestel graag van koopjes deal snel en goed hebben wij het binnen nogmaals bedankt

Te goed van vertrouwen
16-04-2016

Koopjedeal moet zich schamen.

Vier tuinlampen gekocht. De advertentie in de krant suggereert een royale lichtopbrengst en volgens Koopjedeal zijn ze zelfs te gebruiken als beveiligingsverlichting.

En dat voor die prijs! Tel uit je winst. Volgens de bijgeleverde specificatie leveren de armaturen slechts 0,1 watt per stuk. Je ziet dan ook 8 vage gloeiplekjes.

De frustratie van retourneren en niks meer horen heb ik mijzelf bespaard. Vanmiddag in de bak klein chemisch afval. Koopjedeal moet zich schamen dat ze klanten zo misleidt.

SB
14-04-2016

Snel geleverd

Zondag 4 tuinlampjes besteld en vandaag, donderdag afgeleverd. De lampjes zitten in een stevige aluminium behuizing. De lichtopbrengst is echter erg bescheiden. Zou fijn zijn als dat in de advertentie gecommuniceerd zou worden. Daarom een krappe voldoende

Sake
14-04-2016

Zaterdag besteld vandaag ontvangen

Mijn water bezem snel ingoede staat ontvangen. Natuurlijk was hij zoals aangegeven niet 67 euro en kreeg ik heel veel korting. Maar dat had ik al uitgezocht voor ik hem kocht. Dus wat die onzin van gigantische korting betreft jammer is niet nodig. Verder top

Ed
12-04-2016

Bestelling niet ontvangen

Ik heb nu tot 4 maal toe contact gezocht met koopjedeal.nl. Hoewel ik al meerder keren bestellingen naar tevredenheid heb gedaan, is er geen contact mogelijk. Gezien de vele negatieve berichten denk ik dat we met oplichters te maken hebben. Het zou goed zijn als Radar daar eens aandacht aan zou besteden, misschien dat ze dan eens ontmaskerd worden als oplichters. Heel vervelend om zo zaken te moeten doen. Maar goed zo zullen ze geen klanten meer overhouden.

JK
10-04-2016

Slechte nep inkt

De inkt welke verkocht wordt door koopjesdeal welke geschikt zou zijn voor HP wordt door de printer als niet origineel gezien en niet geaccepteerd.

Deze werkt dus niet doordat de chip niet in orde is.

De inkt van concurrent 123 inkt werkt wel daarin tegen.

René
10-04-2016

Geen contact mogelijk

Ik heb wat besteld en gereageerd waar blijft mijn bestelling?.

Paar keer een mail gestuurd en gebeld maar er wordt niet gereageerd.Ook kun je niet chatten want die is z.g.n. om technische redenen niet bereikbaar.Wat is dit voor bedrijf?

Ik denk dat ik maar andere stappen ga ondernemen want dit is toch niet normaal dat je zo met je klanten omgaat.

Theo.
08-04-2016

Bijzonder slecht

Bij problemen onbereikbaar.

Reageren niet op mail of telefoon, houden je wel in de wacht.

Gaat een zaak worden voor mijn jurist met "reclame" via Facebook.

Jeff

Reageren niet!

Lamp gekocht, na 2 maanden kapot. Diverse malen via e-mail gevraagd hoe ik aanspraak op garantie kan maken. Er wordt gewoon niet gereageerd. Slechte service.

Toon

AFMELDEN WERKT NIET

na 3x afmelden nog steeds elke dag mail met aanbiedingen .

zowel mail als nieuwsbrief afgemeld !

Hoekstra.lester

Product wordt niet geleverd

Al 2 x bericht gehad dat besteld produkt later komt maar na 2 Weken nog steeds niks.

04-04-2016

Zeer onbetrouwbaar

Krijg maar geen retourbon toegezonden en kan geen telefonisch contact krijgen.

Er wordt ook niet gereageerd op email

03-04-2016

Solar ledlampjes voor de tuin

gloeiende spijkers aan de schutting is het resultaat. ik moet mijn zwarte honden nog met een zaklamp zoeken.

op meeltjes wordt niet gereageerd.

met alle reacties op deze site zie ik het somber in. € 38,00 door het putje? lijkt er wel op.

zien hoe ver ik kom.