01-04-2016

Oplichters em spammers

Na invullen emailadres en later tig keren cancelen van nieuwsbrief blijven ze emails sturen.

spammers eerste klas.

Ilse
30-03-2016

Zéér onbetrouwbaar

Braun scheerapparaat dat niet goed functioneerde, met veel mailen en bellen (in de wachtrij nr 18 of nr 9...?) uiteindelijk telefonisch contact gekregen en mocht het product retour doen. Nu ruim 2 weken verder nog niets..?! Géén product géén geld terug! Ik ga hier aangifte van doen bij de politie en opgelicht informeren.

Krid

Onbetrouwbaar

Je krijgt geen geld terug bij retourzendingen. Ook al toon je dit aan en hierover reclameert wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Het zal dan ook niet lang meer duren en gaat dit bedrijf op de fles, tenzij het binnen 10 dagen zijn afspraken nakomt. Maar tot die tijd, vooral daar niets meer bestellen.

Krid

Onbetrouwbaar

Bij terugzenden product krijg je je geld niet terug en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd als je hierover reclameert. Het zal dan ook niet lang meer duren of dit bedrijf gaat op de fles tenzij het binnen 10 dagen alsnog zijn afspraken nakomt. Mijn advies, niets bestellen !

Lex

Spam Site!

Het blijkt dat je je kan afmelden, maar uiteindelijk blijf je gespammed to in lengte van dagen bij koopjedeal.

Alleen al daarom zorg je ervoor,

dat je hier nooit je email adres in vult, op koopjedeal.

Of ooit ook maar iets van deze site te gaan kopen/bestellen.

Retourneren

Ik had een product besteld.

Aangezien het niet deed aan mijn verwachting binnen 4 dagen een retour melding gedaan. Kreeg op 16/3 een RMA nummer met de mededeling dat ik binnen 2 dagen een retour etiket kon verwachten. Niets gehoord.

Mails gestuurd op 20/3 , 23/3 en 24/3. Geen reacties.

Op 25/3 een verzoek gedaan om contact met me op te nemen, ook niet gedaan.

Een heel slecht en onbetrouwbaar bedrijf, dus mijn advies is daar NIETS te bestellen.

Het ruikt naar oplichting.

W. Versteeg Oud-Beijerland

26-03-2016

Snel en veilg bestellen.

De advertenties die dagelijks in de dagbladen verschijnen zien er gelikt uit.veilig bestellen maar leveren Ho maar.Reacties op e- mail komen niet of na 14 dagen.Telefonisch kontact,vergeet het maar.15 wachtenden voor u.

Afspraken wordten niet nagekomen.

Een internetbedrijf waarvan de organisatie totaal niet klopt.Uiteindelijk wel geleverd na stornering van betaling.

Voorzichtig !,

24-03-2016

Super! Goed koop en snel geleverd +++

Zeer voordelige prijs voort geen wat je koopt!

Ik was eerst huiverig na alle negatief ervarig hier op internet daarom had ik maar veilig via me creditcard betaald.

Maar het is gelukig geen bedrog, je koopt wat je ziet zonder veder ergens aan vast te zitten ofzo.

snel geleverd gisteren besteld de volgende dag al in huis echt super ++++

Guus
21-03-2016

Slecht bedrijf

Doen niet aan retourzending, dan ben je je geld kwijt. Ook een slechte beoordeling geven op de site wordt niet gewaardeerd. Lijkt op een naderend faillissement.

Guus

Maria
20-03-2016

Matras met vlekken

Op 16 februari bestelde matras met vlekken ontvangen.

Gebeld. Leverancier belt meteen voor omruiling! Nee dus! Gebeld, gebeld, gebeld en inderdaad herhaaldelijk in de wacht. Toen gemaild, gemaild, gemaild.

Sorry, sorry, sorry. Mag niet gebeuren, ga er meteen achteraan en dat al bijna 6 weken, zonder een enkele reactie. Korting voorgesteld, retourzending voorgesteld. Niemand thuis! Bestaat Koopjedeal wel echt?

Wat een ontzettend slechte service.

Saskia
20-03-2016

Retourzending wordt niet verwerkt

Al op 2 maart 2 overhemden geretourneerd via Kiala. Al 2x via e-mail gereclameerd. Er komt geen response op je mail berichten en de creditering is ook nog steeds niet verwerkt.

19-03-2016

Aankomend faillissement.

Kijk uit met bestellen. Koopjedeal vertoont alle kenmerkenn van een aankomend faillissement. Retourzending doen zij niet meer aan.

16-03-2016

Een aantal bestellingen gedaan en zeer tevreden

Al een aantal keer gebruik gemaakt van de aanbiedingen op hun site en deze zijn alle naar volle tevredenheid geleverd.

Ook spaar je korting met je bestellingen/bedrag die je de volgende bestelling weer kan inleveren, al met al dus erg tevreden.

16-03-2016

Geen reactie na retourzending

Levering product goed op tijd. Maat was echter niet goed.

Na goedkeuring retour aanvraag pakketje op 22 februari conform de retour instructies teruggestuurd.

Daarna nooit meer iets vernomen. Via contact email verstuurd. Geen reactie Telefonisch niet bereikbaar. (Elke dag "er zijn 13 /14 wachtenden voor u". Chat-functie werkt niet. Heb ik te maken met internetfraude of gewoon een slecht functionnerende service organisatie?

Dick
15-03-2016

Set van 10 tuinlampjes

Geachte Heer /Mevr.

Op 6-03-2016 heb ik een tuin set lampjes besteld van 10 stuks onder ordernummer 201203314 1 deze zijn afgeleverd maar niet tot volle tevredenheid 2stuks branden helemaal niet heb een paar dagen gewacht maar nog steeds niet de anderen branden zwak en een paar zoals het hoort.

ik begrijp dat ik voor de prijs van €18.41 inclusief niet veel kan verwachten maar toch is het jammer dat ik niet helemaal tevreden ben Gaarne een reactie van U

Vriendelijke groeten Dick van Dam

Joke
14-03-2016

Zeer slecht bereikbaar

Probeer al dagen te bellen, kom er niet doorheen,

zit lang in de wacht en ben je eindelijk aan de beurt, gaat de telefoon over in de normale keistoon en na 5 minuten wachten nog steeds niets. Het voordeel van je aankoop ben je kwijt aan de telefoonkosten

Wilmamoedt
13-03-2016

Onjuiste beschrijving artikel / geen reactie op klacht

Een volgens de beschrijving "geruisloze crosstrainer" besteld.

Helaas maakt het apparaat wel lawaai.

Een week en twee mails verder nog geen reactie.

Nooit meer koopjedeal dus, er zijn veel meer webshops die deze artikelen aanbieden.

Leo
13-03-2016

Retourzending

Ik heb 2 weken geleden een artikel retour gestuurd, over gebeld en gemaild, maar totaal geen reactie en geen geld retour ontvangen.

Zeer slechte service. Wel verkopen en leveren, maar op retouren geen reactie.

Multitool besteld en ontvangen, zou geleverd worden met 2 accu's, is geleverd met 1 accu. Klacht ingediend, nooit meer iets gehoord.

12-03-2016

Dozenschuivers zonder service

Deze mensen komen hun beloften niet na, houden je niet op de hoogte en negeren vragen en emails. Een kleine stap verwijderd van oplichters.

Ik had een paar schoenen besteld en die kwamen niet binnen de beloofde 5 werkdagen. Ik kreeg ook geen verklaring, helemaal niets. Toen ik er zelf achteraan ging, reageerde ze niet op mijn emails. Pas toen ik belde, na 3 weken(!), wisten ze me opeens te vertellen dat de schoenen niet meer leverbaar waren.(?!) Toen probeerden ze me nog andere schoenen aan te smeren. Ik heb m'n geld terug maar ik vind deze organisatie een totaal gebrek aan respect voor hun klanten tonen. Onprofessioneel, onbeschoft en onbetrouwbaar.

10-03-2016

Waardeloze retourservice

Twee pakketten teruggestuurd, nadat ik ze al tweeëneenhalve week in huis had omdat ik geen retourbon kreeg. Van één pakket na in totaal 3 weken wachten geld terugontvangen, op de andere wacht ik nog altijd.

De verzendservice is prima, maar zodra je moet retourneren kost het je een hoop tijd (en geld...?)