Joke
10-03-2016

Na klacht zijn de inloggegevens plotseling verdwenen

Op 3 maart heb ik een eerste "proefbestelling" bij koopjedeal geplaatst.

Op 4 maart worden de bestelde Nachtzichtbril en de opzet tandenborstels geleverd.

De bril kostte euro 9,95 (i.p.v. 49,95)

Op 8 maart koopt mijn vrouw precies dezelfde bril bij het kruidvat voor euro 3,95 ( i.p.v. 9,99)

Op 9 maart stuur ik koopjedeal navolgende mail:

"Beste Ilse van koopjedeal

Op 3-3-2016 kocht ik bij u ( betalingscode 0030001/491223990) één nachtzichtbril voor euro 9,95

Gisteren kocht ik voor mijn man eenzelfde bril bij “Kruidvat” voor 3,99

Nu zijn er 2 mogelijkheden

Ik stuur de bij u gekochte bril retour en u retourneert mij het aankoopbedrag

Of u betaalt mij het verschil ad euro 5,96 terug

graag ontvang ik VANDAAG NOG uw reactie

zie de 2 bijlagen"

(De bijlagen zijn de kruidvat advertentie en de kruidvat aankoopbon)

10-3-2016: Koopjedeal heeft NIET op mijn mail gereageerd. Ik besluit de hele zending te retourneren

maar helaas: Het lukt mij niet in te loggen op hun site, ondanks het feit dat ik er voor 99% van overtuigd ben de juiste gegevens in te vullen.

Vervolgens geprobeerd een nieuw wachtwoord te krijgen. Alhoewel koopjedeal beloofd dat per omgaande te doen, komt er géén mail met het beloofde wachtwoord.

Ik kan dus niet binnen de 7 dagen termijn reageren.

Al met al: zeer slechte service en er zal geen tweede bestelling volgen.

"koopjedeal - begin er NIET aan"

l

Angelique
09-03-2016

Nog geen geld terug, producten al 5 weken retour!

Nadat Koopjedeal medewerker fout advies heeft gegeven over retourzending, is slechts 1 van de drie pakket retour aangenomen bij een kialapunt. De andere twee pakketten zijn opgehaald door UPS. Ik wacht nu al vijf weken op het terugstorten van geld. Nooit meer! Ze komen afspraak niet na.Telefonisch moeillijk te bereiken, je wacht als snel 15 minuten. Wellicht beter bellen met Vida XL 088-1117555. Zij handelen retouren af.....maar weer niet de terugstortingen.

Dick
07-03-2016

Zeer slecht te bereiken. zowel telefonisch als per e-mail

In plaats van horloge een buiktrainer ontvangen.

Horloge bleek uitverkocht te zijn.

Dezelfde dag bij Kialapunt buiktrainer geretourneerd.

Volgens Kiala moet het artikel al lang bij Koopjedeal gearriveerd zijn. Ik heb bij Kialapunt een verzendticket meegekregen als bewijs. Na drie weken nog niets vernomen. Ook na e mailing totaal geen response.

En mijn geld nog steeds niet teruggestort. Het verzenden van het bestelde artikel zal bij het juiste product wel goed gaan . Echter de after sales cq herstelwerk is abominabel.

Ik geen klant meer.

Alfons
07-03-2016

Geen reactie op retourzending

Had ik maar eerst de reviews gelezen omtrent dit bedrijf. Het valt nl.op dat veelvuldig beschreven wordt dat er niet gereageerd wordt op mailtjes etc. Heb zelf ook 3 weken geleden artikel geretourneerd en verscheidene keren via mail contact gevraagd. Maar totaal geen reactie.

Alle beloftes op website worden niet waargemaakt.

Ik zou graag artikel geruild zien of mijn geld terug.

Mar

Bestelling

In de krant stond een mooie aanbieding van een karpet grote maat besteld gelukkig met after pay

Hoor of zie er niets van!

Ben er nu al klaar mee waardeloze site

Annelies

Geen retourzending ontvangen

De eerste bestelling die ik bij koopjedeal heb gedaan betrof een pen waarmee we de voegen van de tegelvloer op konden frissen. Van alles geprobeerd maar het materiaal was helemaal uitgedroogd en we konden er niets mee. Gebeld - opgelost - fijn. Vandaar die ene ster.

Mijn tweede bestelling was een personenweegschaal die sttweds hetzelfde gewicht aangeeft. Wie er ook op gaat staan. In mijn geval gunstig (:) ) maar uiteraard niet de bedoeling. Het kon geretourneerd en dat heb ik ook gedaan maar ik hoor niets meer van ze en ik heb nog geen vervangend product. Op mail wordt niet gereageerd.

Yvonne

Tevreden !

Na het lezen van verschillende recensies dacht ik dat ik wellicht een kat in de zak had gekocht had en misschien niet eens mijn bestelde vloerkleed zou krijgen! Maar maandag besteld en zaterdag binnen gekregen en net zo mooi als ik gehoopt had ! Heel blij !

04-03-2016

Zeer goede ervaring

Snelle en correcte levering en afhandeling van de order.

04-03-2016

Onbetrouwbaar

Weken geleden via kiala artikel teruggezonden naar koopjedeal.

Via mail van kiala bevestiging gekregen dat artikel afgeleverd is.

Sindsdien zitten we te wachten op retournering bedrag.

Op mail reageert koopjedeal niet.

Zal er niet meer iets bestellen.

Haniet
02-03-2016

Op Koopjedeal.nl staan heel andere ervaringen.

Het is nu 09:45 en er staan vandaag alweer 3 hele goede beoordelingen op kiyoh.nl, de site die de klanttevredenheid van Koopjedeal meet.

Volgens mij zijn de mederkers van Koopjedeal de hele dag druk met hier onder valse naam een 8, 9 of 10 te geven aan hun bedrijf en blijft er hierdoor geen tijd meer over om de eigen klanten te helpen.

Ik wacht al 2 dagen op antwoord over een bestelling...

28-02-2016

Bestelling nog steeds onderweg

Voor ruim 100 euro besteld . Net als andere klanten probeer te bellen en te mailen. Benieuwd of wij de spulletjes nog binnen krijgen voor de kerst van 2016. Leuk item voor kassa of id.

Jan Schouten emst

25-02-2016

Onbetrouwbaar

4 feb lamp gekocht en betaald, na diverse mails

geen respons ,bellen begin er niet aan je krijgt geen antwoordt alleen ,al onze mede werkers zijn in gesprek.

etc etc volgens mij zit er niemand.

oplichters koop hier niet ,ondanks alle advertenties,

koop niet niet te vertrouwen

25-02-2016

Onvolledige levering.

Advertentie in de krant.

Multitool me extra accu.

Bestelling geplaatst , betaald , alles keurig geleverd maar geen extra accu.

Telefonische uitleg: er is een foutje in de advertentie geslopen.

Advertentie staat nog steeds in alle kranten.

Kortom: waardeloos en een vreemde manier van vergissen.

H.J.
24-02-2016

Genegerd worden is het ergste wat er is

Mijn Klacht:

Heb 4 weken geleden voor kleine 400 euro besteld. 1x telefonisch contact kunnen leggen en de daar door hun gedane uitspraken blijk niet te kloppen. Ging over kortingscode, samenvoegen van bestelling enz. Allemaal door toedoen van technische storingen jaja. Maar op al mijn mails, met verzoeken, komen alleen automatische standaard mails terug. GEEN persoonlijke antwoorden op mijn vragen. Daar ik 1 product NU niet meer nodig heb, na 4 weken elders moeten kopen, vraag ik of ze dat kunnen verrekenen enz. Op terugbel verzoek per mail omdat zij niet bereikbaar zijn ook GEEN respons. Ik verbaas me erover dat landelijke dagbladen nog reclame maken voor dit bedrijf, wat ook puur een geld kwestie zal zijn. Maar ik heb zelden zo’n cliënt onvriendelijk bedrijf meegemaakt en na 4 weken en kleine 400 euro te hebben betaald nog geen respons of spullen. Ja een mail dat binnen 5 werkdagen het vertraagde wel geleverd zou worden. Dus niet.

Gewenste Oplossing:

Als er communicatie mogelijk is. En niet het gevoel hebben dat je genegeerd wordt. Zoveel tijd aan dat bellen kwijt geweest. echt duizenden keren ! Omdat het me 1 x wel is gelukt, toen kwam ik in een 15 wachtende voor me menu. Dus het nummer is goed. Alleen ze leggen denk ik gewoon standaard de hoorn ernaast, want is al die dagen in gesprek. En de mail wordt totaal genegeerd. Straks leveren ze toch een product uit, wat ik gewoon binnen een paar dagen al nodig had, en dus maar elders heb gekocht. En kan je het zeker met verzendkosten terugbetalen. Los van het feit dat ik meer betaald heb omdat toegezegde kortingscode niet bleek te werken en ik verzendkosten zou terugontvangen als ik een extra bestelling zou doen, omdat het alsnog zou kunnen worden samengevoegd. Het was tenslotte hun technische storing die het had veroorzaakt en ik dus meerdere keren die kosten in rekening kreeg gebracht. Maar wat ik ook communiceer pfff schandalig deze afwikkeling en benadering van zo'n bedrijf. Goedkoop blijkt weer duurkoop te zijn.

H. de Vries
24-02-2016

NIET MEER TEVREDEN!

Helaas moet ik mij als voorheen tevreden klant aansluiten bij de andere, naar ik las, ontevreden klanten van koopjedeal. Na meerdere malen contact te hebben gezocht via de mail, telefoon en de website, bleek het niet mogelijk mijn klachten te deponeren. Telefonisch duurde me te lang, op mijn mailtjes krijg ik geen antwoord. Mijn bestellingen die ik met Afterpay heb gedaan komen niet binnen. Sorry, koopjedeal, maar jullie zijn een trouwe klant kwijt!

Pie
23-02-2016

Tandenborstels en wifispots versterker

Wacht een halve maand op mijn bestelling maar niks hoor al 2 keer andwoord gehad ze komen er aan maar niks ga alles op feestboek zetten hoop da ze snel gaan delen zadat niet iedereen er in trap

Gerrit
22-02-2016

Beloofde service van KOOPJEDEAL ? klopt geen barst van…...

paar weken geleden 2 artikelen besteld en betaald.

Ging allemaal vlot.

1 artikel wegens slechte kwaliteit teruggestuurd, maar wacht nu al weken op terugbetaling….

mijn bon met KIALA NR. 303 568 104

Het is geen groot bedrag maar het vertrouwen is helaas weg ! (zelfs het klikken op VERDER NAAR BEVESTIGEN

werkt niet…..)

Martijn
18-02-2016

Geen aanrader

Een eenvoudige bestelling gedaan van twee setjes handdoeken.

Na 3 weken maar is gebeld waar de bestelling bleef. Lange wachtrij van een half aan de telefoon.

Uiteindelijk toegezegd gekregen dat de bestelling dezelfde week nog bezorgd zou worden.

Toezegging werd helaas niet nagekomen. Eerder ook al drietal mailtjes gestuurd waar niet 1 keer een reactie opkwam.

Telefonische bereikbaarheid op latere momenten is niet gelukt omdat het " service centrum " plat lag.

Na iets meer dan een maand de bestelling binnengekregen.

De zogenaamde " hotel kwaliteit " van de handdoeken is niet uitgekomen. Eerder, voor minder weleens handdoeken gekocht bij de Action welke minstens zo goed zijn van kwaliteit.

Margreet
18-02-2016

Terugbetalen ho maar!

Meerdere aankopen gedaan. Meestal tevreden over het artikel.Levering is meestal vlot.

De ellende zit hem inderdaad in annuleringen en retourzrndingen en het tetugkrijgen van je geld daarna. Dat lukt met geen mogelijkheid: op je mails aan hen komt over dit onderwerp geen enkele reactie en telefonisch zijn ze onbereikbaar, wellicht doordat al die ontevreden klanten hen proberen te bereiken.....

Reinier
15-02-2016

Wat is dit voor bedrijf?

Een maand geleden spullen besteld en gelijk betaald via Ideal. Tot op heden niets ontvangen, behalve een spervuur aan nieuwe aanbiedingen via de mail en na een week een evaluatie onderzoek of ik tevreden ben met de producten. Welke producten? Bellen heeft geen zin. Kom er toch niet doorheen. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit een behoorlijk fout bedrijf is.